home {{this.$translate('menu.back')}}

{{this.$translate('contact-write-to-us')}}

logo-white

Akcje promocyjne w szkołach i na uczelniach

Jak dobrze prowadzić akcje marketingowe i ważne działania promocyjne na terenie placówek oświatowych i obiektów edukacyjnych? Informacje o nowych kierunkach studiów, eventach, warsztatach czy szkoleniach również potrzebują nagłośnienia! Wykorzystaj potencjał akcesoriów reklamowych, aby jak najlepiej zaprezentować ofertę i przykuć uwagę uczniów i studentów.

Akcesoria reklamowe w szkołach – pomysły na ich wykorzystanie

W ostatnim czasie większość zajęć w szkołach podstawowych, liceach ogólnokształcących czy na uczelniach wyższych odbywało się głównie online. Lekcje, wykłady, kolokwia czy nawet egzaminy i obrony prac dyplomowych przeniosły się do internetu. Niemniej jednak zbliża się nowy rok szkolny i nowy rok akademicki, a w nim na pewno znów wrócą do porządku dziennego zajęcia stacjonarne.

Maturzyści, którzy wybierają wymarzone uczelnie, często przyjeżdżają najpierw odwiedzić wybraną przez nich placówkę. Chcą się zorientować w rozmieszczeniu interesujących go wydziałów i sprawdzić lokalizację gmachu głównego uczelni. Organizowane są także dni otwarte, podczas których można zwiedzić uniwersytet, poznać wykładowców i zapoznać się z rodzajami i specyfiką zajęć. Również szkoły podstawowe i licea są odwiedzane przez rodziców z dziećmi. Każdy chce mieć pewność, że ich dziecko trafi do miejsca, w którym panują odpowiednie warunki do nauki, a kadra nauczycielska jest miła i kompetentna.

Warto podczas dni otwartych szkoły czy uczelni zadbać o odpowiednią promocję:

  • rozbudowanej oferty edukacyjnej (inne kierunki studiów, studia podyplomowe, kursy, warsztaty, prelekcje, spotkania edukacyjne itp.),

  • propozycji zajęć pozauczelnianych i rekreacyjnych,

  • eventów dla rodzin z dziećmi,

  • oferty praktyk studenckich,

  • czy propozycji dołączenia do różnych stowarzyszeń studenckich.

W przypadku każdej z powyższych opcji warto maksymalnie wykorzystać potencjał akcesoriów reklamowych Adsystem.

Wykorzystaj rollupy i inne nośniki reklamowe

Aby jak najlepiej zaprezentować swoją reklamę, postaw na uniwersalne, klasyczne produkty, które nigdy nie wyjdą z mody i nie sprawią Ci żadnego kłopotu zarówno podczas transportu, jak i montażu całej konstrukcji. Do tego typu akcesoriów reklamowych z pewnością należą rollupy, które idealnie nadają się do promocji każdego biznesu. O tym nośniku reklamowym powstał na naszym blogu cały artykuł. Możesz się z nim zapoznać tutaj.

Co powinno znaleźć się na rollupie?

  • Logo Twojej firmy

  • Chwytliwe hasło reklamowe

  • Przyciągająca wzrok grafika reklamowa lub zdjęcie

  • Wypunktowane korzyści płynące ze skorzystania z danej oferty

  • Dane kontaktowe (telefon, adres, adres witryny www, odnośniki do mediów społecznościowych).

Warto też rozważyć umieszczenie na rollupie kodu QR, który przeniesie zainteresowaną osobę na odpowiedni landing page z większą ilością szczegółów oferty i formularzem rejestracyjnym. Jeżeli zależy Ci na większym formacie reklamy, to warto też rozważyć umieszczenie nadruku reklamowego z ofertą edukacyjną na ściance banerowej. Szerokość takiej ścianki reklamowej to 200 cm, a wysokość: 204 cm.

Stojaki na ulotki i broszury informacyjne

Podczas dni otwartych uczelni lub szkoły czy innych eventów promujących daną placówkę, nie może zabraknąć również eleganckich stojaków na ulotki i broszury informacyjne. Taki ekspozytor będziesz w stanie wygodnie i szybko rozłożyć na terenie wybranego obiektu edukacyjnego dosłownie jednym ruchem ręki. Zwróć uwagę, że konstrukcja takiego stojaka reklamowego to przykuwająca wzrok podstawa z estetycznymi kieszeniami wykonanymi ze szkła akrylowego na materiały reklamowe. Taki stojak możesz dodatkowo uzupełnić o specjalny klips do montażu dodatkowego elementu graficznego, na którym wyróżnisz swoją ofertę. Wszystko spakujesz do kompaktowej, usztywnionej torby transportowej.

Potykacze

Skuteczną i stosunkowo niedrogą formą reklamy w szkole i na uczelniach jest także stojak reklamowy zwany również czasem potykaczem czy koziołkiem. Promocyjną dwustronną grafikę umieszcza się na folii w technologii druku solwentowego i może ona być wymieniana w zależności od Twoich potrzeb. Potykacz reklamowy podczas większego eventu promującego szkołę czy inną placówke edukacyjną ułatwia też gościom orientację w terenie. Warto więc rozmieszczać potykacze w strategicznych punktach placówki, aby nikt się nie pogubił na krętych korytarzach i wiedział, w którą stronę się udać.