home {{this.$translate('menu.back')}}

{{this.$translate('contact-write-to-us')}}

logo-white

Magia światła – czyli dlaczego banery LED robią tak dobre wrażenie

Reklamy podświetlane, takie jak kasetony czy banery LED, to jedne z najciekawszych rozwiązań w outdoorowych kampaniach promocyjnych, wykorzystywanych jednocześnie jako oryginalne nośniki wewnętrzne. Często pojawiają się podczas eventów, targów branżowych oraz jako formy reklamy stałej w centrach handlowych i punktach usługowych. Co sprawia, że reklamy podświetlane robią dobre wrażenie na odbiorcach i jak wybrać najlepsze dla swojej firmy banery LED?

Reklama podświetlana – czym się wyróżnia?

Podświetlana reklama przyciąga wzrok odbiorców nawet z dużych odległości i w zatłoczonych miejscach, takich jak hale targowe, centra handlowe czy ruchliwe ulice. Wyróżnia się wśród dziesiątek innych reklam, które w dzisiejszych czasach każdego dnia docierają do potencjalnych klientów Twojej firmy. Wykorzystanie banerów LED w reklamie pozwala na umieszczenie jej w miejscach nieoświetlonych i mniej popularnych wśród reklamodawców, którzy stawiają przede wszystkim na tradycyjne formy promocji. Tablice reklamowe LED umożliwiają tworzenie atrakcyjnych przekazów marketingowych, które dzięki własnemu oświetleniu są równie widoczne i czytelne w dzień, jak i w nocy.

Reklama podświetlana typu baner LED wykonana jest z tkaniny poliestrowej, zadrukowanej w procesie sublimacji, który gwarantuje wysoki kontrast i nasycenie barw. Zamawiając podświetlaną reklamę możesz mieć pewność, że wybrany przez Ciebie produkt będzie w pełni spersonalizowany i dostosowany do Twoich potrzeb. Dzięki łatwym procesom instalacji i demontażu, kaseton staje się uniwersalną formą reklamy, którą z powodzeniem wykorzystasz wielokrotnie, podczas różnych kampanii. Do korzyści reklamy podświetlanej, wyróżniających ją spośród innych form promocji, zalicza się wytrzymałość poszczególnych elementów. Tablice LED reklamowe są trwałe i łatwo też utrzymać je w czystości – wystarczy lekkie przetarcie, aby przywrócić im pierwotny blask.

Jak banery LED wpływają na odbiór reklamy?

Wykorzystanie światła w reklamie zewnętrznej sprawia, że spełnia ona swoją funkcję przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Atrakcyjne banery LED przyciągają uwagę odbiorców nie tylko w dzień, ale i w nocy, szczególnie się wtedy wyróżniając. To idealne rozwiązanie dla właścicieli sklepów, aptek, stacji benzynowych czy innych punktów, które są czynne całą dobę i chcą o tym poinformować klientów. Z powodzeniem też wykorzystasz tablice reklamowe LED do promocji restauracji lub klubu czynnego w późnych godzinach wieczornych.

Podświetlenie reklamy sprawia, że prezentowany przekaz staje się bardziej zauważalny i wyraźny, co pomaga w budowaniu wizerunku silnej, rozpoznawalnej marki. Pozwoli Ci to odróżnić się od tradycyjnych form reklamy, takich jak tablice, plakaty, banery czy standardowe ścianki wystawiennicze. Panel reklamowy LED nie tylko pierwszy rzuci się w oczy, ale będzie też dużo trwalszy, dzięki czemu posłuży Ci znacznie dłużej.

 

Przeczytaj również: Jak wybrać kaseton reklamowy LED odpowiedni dla Twojego biznesu? Porównanie modeli Lightboxów

 

Reklamy podświetlane – gdzie najlepiej się sprawdzają?

Reklamę podświetlaną warto wykorzystywać w każdej branży, zwłaszcza dlatego, że tablice led reklamowe można w znacznym stopniu dostosować do własnych potrzeb, wybierając odpowiedni kształt, rozmiar i oczywiście spersonalizowany nadruk. Poniżej znajdziesz przykładowe miejsca i sytuacje, w których korzystanie z banerów LED jest szczególnie korzystne.

Reklama podświetlana wykorzystanie zewnętrzne:

  • wiaty przystankowe;
  • promocja restauracji, pubów czy klubów;
  • eventy plenerowe (stoiska podczas targów, koncertów, imprez charytatywnych, sportowych itp.).

Reklama podświetlana wykorzystanie wewnętrzne:

  • targi branżowe (np. ścianki, elementy stoiska, wolnostojące banery led);
  • galerie handlowe (banery LED wykorzystywane są do wyróżnienia stoisk typu wysepki, ale też gablot poszczególnych lokali);
  • ekspozycje sklepowe (szczególnie ciekawym rozwiązaniem są ściennie, wiszące reklamy podświetlane);
  • przychodnie, gabinety lekarskie oraz biurowce (tablice reklamowe LED mogą prezentować logotyp lub claim firmy, wskazywać drogę do poszczególnych gabinetów czy też być wykorzystywane jako dobrze widoczne tablice informacyjne).

Reklama podświetlana może być też formą ozdoby biura w Twojej firmie lub oryginalnym tłem podczas konferencji czy eventów. Niezależnie od tego, w jaki sposób baner LED będzie Ci służył, pamiętaj, aby przed zakupem zwrócić uwagę na materiały, z których wykonany jest produkt oraz rodzaj i możliwości zadruku. Podświetlana reklama powinna być zbudowana z solidnych i trwałych elementów, aby przez cały okres ekspozycji skutecznie spełniać swoje zadanie.