Targi ślubne to specyficzna forma reklamowania swojej działalności. Jest skierowana do wąskiego, wyselekcjonowanego grona odbiorców, a jednocześnie zrzesza wielu różnorodnych wystawców. Jeżeli i Ty należysz do przedstawicieli branży ślubnej, takie targi są niepowtarzalną okazją, by dać się zauważyć, a także pozyskać nowych klientów. Zanim jednak się na nie wybierzesz, warto przemyśleć sposób działania, a przede wszystkim – wygląd stoiska targowego. W odróżnieniu od innych tego typu wydarzeń branża ślubna wymaga bowiem większej przestrzeni do prezentacji oferty. Sprawdź, jak z powodzeniem zorganizować swój udział w targach i przyciągnąć do siebie ludzi.
Zastanów się, jaki rozmiar stoiska jest Ci potrzebny do zaprezentowania produktów i usług
Wielu wystawców planujących udział w targach ślubnych długo rozważa, ile miejsca wynająć pod swoje stoisko. Biorąc pod uwagę fakt, że salony sukien ślubnych czy cukiernie oferujące torty weselne będą potrzebowały większej przestrzeni, niż na przykład producenci obrączek, dobrym wyjściem jest przede wszystkim.. dopasowanie stoiska do swoich oczekiwań. Zwróć uwagę na to, czy zmieści się tam wszystko, co chcesz zaprezentować i czy pozostanie miejsce na swobodne poruszanie się, a także rozmowy z zainteresowanymi osobami. Jeśli mimo usilnych starań po rozplanowaniu wystawy nie zostaje Ci dużo miejsca na materiały reklamowe, ciekawym rozwiązaniem jest podwyższenie stoiska dzięki specjalnej konstrukcji. Na jej szczycie można umieścić widoczne z daleka kasetony podświetlane z nazwą firmy, które zachęcą potencjalnych kontrahentów do podejścia.
Rozrysuj plan wystawy i zdecyduj, w jakie dodatkowe wyposażenie zainwestować
Różnica między targami ślubnymi a podobnymi wydarzeniami organizowanymi przez przedstawicieli innych branży polega przede wszystkim na sposobie prezentowania usług. Kiedy właściciele firm budowlanych czy deweloperzy rozdają ulotki, prezentują nieduże makiety i rozmawiają z klientami, Ty lawirujesz między kreacjami dla panien młodych, garniturami czy wielopiętrowymi tortami, doradzając oraz odpowiadając na pytania. Jak zatem zareklamować swoją działalność, nie rezygnując z połowy wystawy? Nasza firma Adsystem podpowiada: dobrać niewielkie systemy pos, które będą doskonałym tłem dla produktów. Wystarczy ścianka z logo i nazwą firmy, stojak na katalogi, jak również kilka indywidualnie zaprojektowanych puf czy foteli. Dzięki temu Twoje stoisko stanie się spójną całością, przyjazną dla oka i zachęcającą do skorzystania z oferty.