Podjąłeś decyzję: Twoja firma bierze udział w targach branżowych. Teraz pora na skrupulatne zaplanowanie działań, by nic Cię nie zaskoczyło. Pamiętaj, że na tego typu wydarzeniach w oczy rzuca się przede wszystkim wygląd stoiska targowego, a konkurencja zapewne zrobi wszystko, żeby się wyróżnić – Twoim zadaniem jest zatem ją prześcignąć. Pomoże Ci w tym skrupulatne przygotowanie, a pierwszym dobrym krokiem okaże się kontakt z organizatorami wystawy i prośba o wysłanie materiałów zgłoszeniowych. Dzięki nim będziesz wiedział, jak dużą przestrzeń masz do dyspozycji oraz jak skutecznie ją urządzić. A kiedy już uzyskasz wytyczne, działaj zgodnie z poniższymi punktami.
Weź kartkę papieru i ołówek, a potem dokładnie rozplanuj rozmieszczenie stoiska
Nawet najbardziej rozbudowana wyobraźnia potrzebuje czasami zobrazowania za pomocą rysunku. Pomocny będzie zwłaszcza przy projektowaniu Twojego przyszłego stoiska targowego. Jeżeli zamierzasz wystawić konkretne produkty, warto na samym początku określić ich wymiary, a następnie naszkicować je na kartce. Najpierw narysuj linie, które będą przedstawiać ścianki systemowe odgradzające stoisko od innych, później sylwetki produktów. Tutaj przyda się linijka, gdyż pomiędzy nimi trzeba zostawić półtora metra odległości, by klienci mogli swobodnie chodzić i przyglądać się interesującym artykułom.
Czas na rozplanowanie położenia materiałów reklamowych. Na niemal każdym stoisku obecne są: ścianki, lada i krzesła dla gości. Wystawcy dokładają do nich takie elementy, jak roll upy, stojaki na ulotki, wyposażenie kącika kawowego czy komfortowe pufy. Każdy z tych detali musi się zmieścić, toteż, jeżeli planujesz zastosować wszystkie, konieczne będzie ich dokładne wymierzenie. W firmie Adsystem proponujemy różne rozmiary puf, kanap i stojaków, dzięki czemu znajdą one swoje miejsce również u Ciebie.
Wybierz elementy systemów pos, które chcesz zastosować na swoim stoisku targowym
Nawet jeśli Twoje stoisko jest niewielkie, nie musisz rezygnować z ekspozycji reklamowej. Doskonałym rozwiązaniem dla małych przestrzeni okażą się nowoczesne ścianki systemowe, które mogą być jednocześnie nośnikami reklamy. Wystarczy nadrukować na nich logo i nazwę firmy, a potencjalny klient rozpozna napis z daleka. Udało Ci się uzyskać zgodę na większy metraż? Oprócz wystawianych produktów umieść na stoisku ladę do rozmów z interesantami, kilka krzeseł dla osób oczekujących na swoją kolej, a w kąciku kawowym stolik i wygodne pufy. Przy wejściu na stoisko postaw roll up reklamujący Twoją firmę. Nie musisz się martwić, że zabraknie Ci miejsca na cokolwiek. Nasi specjaliści z Adsystem pomogą Ci tak dobrać elementy wyposażenia stoiska, by pozostawiły przestrzeń dla gości i godnie reprezentowały Twoją działalność.