home {{this.$translate('menu.back')}}

{{this.$translate('contact-write-to-us')}}

logo-white

Jak przygotować stoiska reklamowe na duże wydarzenie? Case study — zabudowy targowe dla AmberExpo

Amerbexpo - Centrum Wystawienniczo-Kongresowe z Gdańska, jest jednym z najnowocześniejszych obiektów w Polsce, które zajmuje się organizacją różnych wydarzeń, w tym targów branżowych. Specjalizują się w eventach nie tylko lokalnych, ale także o charakterze ogólnopolskim i międzynarodowym. Od 10 do 12 października, odbyła się tam również 22. edycja targów Baltexpo 2023, gdzie praktycznie wszystkie hale były wypełnione rozwiązaniami od adsystem.

Jak zaczęła się współpraca?

Podczas pierwszego spotkania Amberexpo i adsystem, na targach RemaDays, mieliśmy okazję porozmawiać na temat naszych systemów wystawienniczych, ich możliwościach oraz rodzajach. Takie wydarzenia branżowe to nie tylko okazja na zapoznanie się z nowymi markami, ale także sposób na wymianę wiedzy oraz poglądów z uczestnikami. Targi były, tak naprawdę tylko początkiem, który uruchomił dalszą lawinę. Zaprosiliśmy przedstawicieli firmy do naszej siedziby, gdzie mogliśmy szerzej przedstawić interesujące ich produkty.



Zabudowa mFrame bohaterem targów

Od początku głównym produktem, który zainteresował Amberexpo była zabudowa targowa mFrame. Nie bez powodu. Jednorazowe stoiska idą w zapomnienie, dlatego wystawcy, wolą stawiać na nowoczesne i innowacyjne rozwiązania, takie jak np. mFrame. Prosty w montażu i całkowicie modyfikowalny system, jest produktem wielokrotnego użytku, dzięki czemu inwestycja jest ekonomiczna, i pozwala zaoszczędzić przy następnym wydarzeniu. Dlaczego? Ponieważ wystarczy zrobić nowy nadruk, dopasowany do eventu i gotowe. Bez trudu dopasowuje się do wielu przestrzeni i potrzeb wystawców, dlatego jest tak często wybierana przez naszych klientów.

Amberexpo zdecydowało się na system mFrame, ze względu na jego bardzo duże możliwości i konfiguracje. Dodatkowym atutem była dla nich łatwość w montażu, dzięki, której każdy jest w stanie poradzić sobie z rozłożeniem. Po wykonaniu próbnej zabudowy i zaakceptowaniu jej przez klienta mogliśmy przystąpić do realizacji całego zamówienia.



Realizacja dużego zamówienia

Na potrzeby realizacji targów, Amberexpo złożyło zamówienie na około 1500 ram (prostych i łukowych), a dodatkowo 111 trybunek adTribune Elypse. Oprócz podstawowych konstrukcji doszły również różnego rodzaju akcesoria, takie jak drzwi, łączniki czy płyty.



W jaki sposób wykorzystali ramy u siebie?

Oprócz ram i stoisk zamówionych dla własnych potrzeb przygotowali wystawcom możliwość wystawy na zabudowach mFrame w różnych konfiguracjach, oferując standardy stoisk, od 8-metrowych po 48-metrowe. Z dodatkowymi wariantami ram łukowych lub prostych, na hali Amberexpo dużą część przestrzeni zajęły stoiska przygotowane przez adsystem.



Jak przebiegała współpraca?

Dodatkowo ważnym aspektem podczas wybierania zabudowy lub innego systemu wystawienniczego jest dobranie odpowiednich akcesoriów. Często klienci nie są świadomi, jakie dodatki mogą dopasować do swojej zabudowy lub jakie elementy będą korzystnym wyborem. Dlatego ważne jest, aby podczas całego procesu zakupowego, handlowiec wiedział, co dokładnie przyda się na takim wydarzeniu i jak można usprawnić pracę na miejscu.

Dział adsystem, zajmujący się zabudowami targowymi, przygotowany jest na wszelkiego rodzaju zamówienia, od pojedynczych stoisk po hurtowe ilości. Przez cały proces klient może liczyć na wsparcie i zaangażowanie ze strony handlowców, dzięki temu wszystko zostaje przygotowane od początku do końca. Tak, jak w przypadku Amberexpo, są w stanie doradzić jakie akcesoria czy zabudowa, będą odpowiednim rozwiązaniem do konkretnych potrzeb, szczególnie kiedy klient nie jest świadomy o ich działaniu.

Sam event przebiegł pomyślnie, a na miejscu służyliśmy również pomocą naszego handlowca. Udało nam się także przeprowadzić wywiad z Dyrektorem Operacyjnym Amberexpo, Marcinem Latuszkiem, który opowiedział o naszej współpracy i całym procesie zakupowym. Zobacz film.

Celem realizacji było nie tylko dostarczenie gotowych rozwiązań targowych, ale także uświadomienie wystawców o możliwościach, jakie dają wielorazowe stoiska. Wraz z Amberexpo pokazaliśmy uczestnikom, jaki efekt mogą uzyskać, zmieniając jednorazowe systemy na modułowe warianty. Po udanym wydarzeniu jesteśmy gotowi na kolejną współpracę oraz eventy, z jeszcze większą dawką naszych systemów wystawienniczych.