home {{this.$translate('menu.back')}}

{{this.$translate('contact-write-to-us')}}

logo-white

Mobilne stoiska – jakie wybrać i jak je wykorzystać?

Mobilne stanowiska reklamowe to świetne narzędzia promocyjne, które sprawdzą się podczas degustacji, pokazów produktu oraz na rozmaitych eventach, czyli wszędzie tam, gdzie odbiorca może spotkać się z Twoją firmą. Reklamy przenośne są proste w montażu i transporcie, przez co z łatwością skorzysta z nich każdy, nawet nie mając wcześniej do czynienia z mobilnymi stanowiskami reklamowymi.

Mobilne stanowisko reklamowe – sposób na bezpośredni kontakt z klientem

Obecnie pojawia się coraz więcej możliwości promocji i dotarcia do klientów, ważne więc jest jak najlepsze dopasowanie sposobów komunikacji i form reklamy. Na pewno wiesz, że aby klient wybrał Twoją firmę, musi najpierw ją poznać i pozytywnie ocenić. Każde zetknięcie z marką zbliża do niej odbiorcę, zapadając mu w pamięć. Warto zatem korzystać z różnych form reklamy, spotykając się z klientem nie tylko w miejscu sprzedaży, ale też w sytuacjach bardziej bezstronnych. Można to zrealizować wykorzystując mobilne stanowiska reklamowe w kinach, galeriach handlowych, hipermarketach czy podczas lokalnych eventów. Reklama przenośna pozwala stworzyć w dowolnym miejscu punkt informacyjny, degustacyjny oraz promocyjny. Możliwości jest bardzo wiele, a najważniejsze jest to, że dzięki mobilnemu stanowisku reklamowemu, klient może w niezobowiązującej atmosferze poznać Twoją ofertę i produkty.

Gdzie dobrze sprawdzą się mobilne stanowiska reklamowe?

Ogromną zaletą mobilnych stanowisk reklamowych jest łatwy i szybki montaż, dzięki czemu przenośne reklamy możesz wykorzystywać podczas rozmaitych wydarzeń, wygodnie promując swoją ofertę. Dodatkowo, grafiki możesz wymieniać, przez co jedna trybunka może Ci służyć do eksponowania różnych produktów i usług, w zależności od aktualnych potrzeb.

W jakich miejscach i sytuacjach warto wykorzystywać mobilne stanowiska reklamowe?

  • Galerie handlowe – mobilne reklamy dobrze sprawdzą się tu podczas akcji promocyjnych, jako punkty informacyjne, w których klient będzie mógł zapoznać się z ofertą i rozwiać ewentualne wątpliwości podczas rozmowy z przedstawicielem Twojej firmy.
  • Sklepy wielkopowierzchniowe – najczęstszą okazją do wykorzystania mobilnego stanowiska reklamowego w hipermarketach jest degustacja. Ta forma promocji pozwala odbiorcy poznać i wypróbować reklamowany produkt przed podjęciem decyzji zakupowej.
  • Kina – mobilne stanowiska reklamowe możesz wykorzystywać też podczas akcji promocyjnych w kinach, gdy klienci czekają na seans i mają czas na krótką rozmowę przy Twoim stoisku lub tuż przed wejściem do sali kinowej – wtedy warto mobilną reklamę połączyć z wręczaniem darmowych próbek oraz ulotek czy katalogów produktowych, które zostaną odebrane jako miły upominek od Twojej firmy.
  • Eventy sportowe – to wydarzenia, podczas których najkorzystniejsza będzie reklamowa obecność marek oferujących sprzęt i akcesoria dla sportowców, ale nie tylko. Pamiętaj, że mobilne stanowisko reklamowe możesz również wystawić jako sponsor lub promotor eventu a także pojawić się, by nawiązać kontakt z rodzinami i przyjaciółmi zawodników.
  • Imprezy plenerowe – koncerty, festiwale, dni otwarte i eventy dla firm to dobre miejsca do wykorzystania reklamy przenośnej i zbliżenia się do potencjalnych klientów. Podczas takich wydarzeń postaraj pokazać się w możliwie przystępny i nieformalny sposób, tak aby uczestnicy czuli się komfortowo podchodząc do Twojego mobilnego stanowiska reklamowego.
  • Targi – podczas targów pracy, mieszkaniowych czy branżowych można spotkać najwięcej rozmaitych mobilnych stanowisk reklamowych, ścianek i rozbudowanych stoisk wystawienniczych. Postaraj się więc wyróżnić swoją firmę poprzez reklamą przenośną, stawiając np. na trybunkę podświetlaną.

Jakie mobilne stanowisko reklamowe wybrać i na co zwrócić uwagę?


Wybierając najlepsze dla swojej firmy mobilne stanowisko reklamowe, zastanów się przede wszystkim na czym najbardziej Ci zależy. Być może ważne jest dla Ciebie, aby szczególnie się wyróżnić i już z daleka przyciągać wzrok potencjalnych klientów – w takiej sytuacji postaw na reklamę przenośną podświetlaną LED. Dodatkowym atutem będzie szybki montaż takiej lady. Musisz wiedzieć, że są na rynku modele, których rozstawienie zajmuje jedynie 3 sekundy, co szczególnie doceniają handlowcy, promotorzy i wystawcy targowi.

Innym kryterium może być wielkość mobilnego stanowiska reklamowego. W naszej ofercie znajdziesz jedną z największych dostępnych na rynku lad wystawienniczych, szeroką na 2 metry i wysoką niemal na metr. Taki model zapewni Ci ogromną powierzchnię na grafikę promocyjną oraz wiele miejsca na przechowywanie materiałów marketingowych. Lada jest oczywiście w pełni mobilną reklamą, która po złożeniu mieści się w dwóch torbach.

Natomiast jeśli zależy Ci na prostej reklamie przenośnej, która na prezentacjach czy targach może służyć np. jako recepcja, postaw na niewielkich rozmiarów mobilne stanowisko reklamowe, stworzone z dwustronnej, podświetlanej trybunki wykonanej z PCV.