home {{this.$translate('menu.back')}}

{{this.$translate('contact-write-to-us')}}

logo-white

Blog

Stoiska targowe
Udane targi sprzedażowe – jak się do nich przygotować? Sprawdź nasze porady!
Targi to wyjątkowe wydarzenie dla marki – okazja do pokazania się, szerszej reklamy i sprawdzenia, jak sobie radzi nasza konkurencja. Zdecydowanie warto brać regularnie udział w takich targach – jednak na co zwrócić uwagę, aby nie zakończyć ich z poczuciem zmarnowanego ...
Odkryj mobilne stoisko handlowe ukierunkowane na efekt
Spośród licznych systemów wystawienniczych, które opanowały konferencje, targi, wydarzenia kulturalne i korytarze galerii handlowych, trudno jest wybrać ten najlepszy. Podpowiemy Ci, jakie cechy powinno mieć stoisko handlowe nastawione na sukces. Taki punkt reklamowy po...
Przygotowujesz stoisko w galerii handlowej? Sprawdź, jak skutecznie to zrobić!
Pamiętajmy, że punkt sprzedaży naszych usług powinien wyróżniać się na tle innych oraz rzucać się w oczy. Dlatego stwórzmy wyjątkowe stoisko, które będzie przyciągać swoim oryginalnym wyglądem osoby odwiedzające galerię handlową. Zaznaczmy, że dobrze zaaranżowane stanow...
Sprawdź, jak przygotować się na targi gastronomiczne!
Chcesz, aby o Twojej firmie dowiedziało się szersze grono odbiorców? Jednym z najlepszych rozwiązań jest branie udziału w imprezach branżowych, które w ostatnim czasie cieszą się niesłabnącym powodzeniem. Uczestniczenie w tego typu wydarzeniach, to doskonały sposób na p...
Organizacja wystawy – zainwestuj w ścianki prezentacyjne
Wydarzenia kulturalne cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Organizacja wystawy nie należy do najłatwiejszych zadań, trzeba przypilnować wiele kluczowych spraw: zaprosić gości, wybrać odpowiedni termin czy dobrać catering. Ważną kwestią jest również zadbanie podc...
Systemy wystawiennicze – zobacz, w co wyposażyć dział marketingu
Prawidłowo prowadzone działania marketingowe, to klucz do sukcesu każdego przedsiębiorstwa. Kluczowe jest, aby posiadać prężnie funkcjonujący sektor, który odpowiedzialny jest za dbanie o wizerunek marki. Odpowiedni specjaliści od promocji powinni wdrażać czynności zmie...