home {{this.$translate('menu.back')}}

{{this.$translate('contact-write-to-us')}}

logo-white

Blog

ścianki reklamowe
Rollupy mogą mieć tyle postaci, ile zastosowań. Z nami przygotujesz idealny!
Łatwość ustawiania, transportu i wielka wszechstronność uczyniła z rollupów jedno z najczęściej stosowanych narzędzi promocyjnych. Aby jednak móc cieszyć się tymi jego zaletami i skutecznością ekspozycji w przekazu w pełni, trzeba zadbać także o stronę wizualną. Okaza...
Zaprojektuj wymarzone stoisko targowe dla Twojej firmy. Prezentujemy kilka praktycznych porad
Podjąłeś decyzję: Twoja firma bierze udział w targach branżowych. Teraz pora na skrupulatne zaplanowanie działań, by nic Cię nie zaskoczyło. Pamiętaj, że na tego typu wydarzeniach w oczy rzuca się przede wszystkim wygląd stoiska targowego, a konkurencja zapewne zrobi ws...
Stoisko targowe do zadań specjalnych. Zobacz, jak stworzyć przestrzeń reklamową na targi ślubne
Targi ślubne to specyficzna forma reklamowania swojej działalności. Jest skierowana do wąskiego, wyselekcjonowanego grona odbiorców, a jednocześnie zrzesza wielu różnorodnych wystawców. Jeżeli i Ty należysz do przedstawicieli branży ślubnej, takie targi są niepowtarzaln...
Poznaj tajniki tworzenia roll upów, dzięki którym odniesiesz sukces sprzedażowy
Jednym z najczęściej spotykanych materiałów reklamowych na targach czy w siedzibach firm jest roll up. To niezwykle ciekawe narzędzie pozwala na efektowną promocję produktów czy usług, a jednocześnie jest łatwe w montażu i transporcie. Brzmi jak marzenie, dlatego wielu ...
Cel: profesjonalne stoisko handlowe. Dowiedz się, jak je zaprojektować, by przyciągnęło ludzi
Targi firmowe to specyficzna forma prezentacji ofert. Wokół Twojego stoiska stoi mnóstwo innych, których właściciele mają dokładnie ten sam cel, co Ty – przyciągnąć jak największą liczbę klientów. Nic więc dziwnego, że chcesz wyróżnić się spośród nich i sprawić, żeby to...
Targi branżowe to wyzwanie dla każdej firmy. Jak się do nich idealnie przygotować?
Wbrew pozorom, udział w targach firmowych nie jest do końca prostą sprawą. Sama obecność na nich nie zagwarantuje sukcesu. Mało tego, nawet gdy dołożysz do niej perfekcyjnie opracowane materiały reklamowe, również nie ma gwarancji, że jakikolwiek Klient się nimi zainter...