yandex
home {{this.$translate('menu.back')}}

{{this.$translate('contact-write-to-us')}}

logo-white

6 wskazówek, jak przygotować się na targi i niczego nie zapomnieć 

Planujesz udział w targach i zastanawiasz się, jak przygotować stoiska wystawiennicze oraz pozostałe elementy promocji? Zebraliśmy dla ciebie sześć wskazówek, dzięki którym każde stoisko targowe będzie znakomitą wizytówką marki, a udział w targach stanie się ważnym narzędziem promocji firmy.  

 

Udział w targach to ekscytujące przedsięwzięcie, ale też duże wyzwanie. Możesz zaprezentować nowe produkty, pozyskać potencjalnego klienta, wypromować wizerunek firmy czy znaleźć nowych partnerów biznesowych. To także doskonała okazja, aby porównać usługi i produkty do innych firm z branży.

 

Kiedy stoisko targowe oraz materiały reklamowe będą wreszcie zaprezentowane przed uczestnikami wydarzenia, emocje sięgają zenitu. Ale bez obaw! Jeśli zastanawiasz się, od czego zacząć, jak zaplanować swoje stoisko, jak przygotować materiały promocyjne i jak przyciągnąć uwagę zwiedzających specjalistów z różnych branż, koniecznie przeczytaj nasz poradnik.

Jak przygotować stoisko? Od czego zacząć?

 

 

Planowanie stoiska targowego oraz przygotowanie do eventów tego typu, zacznij od zapoznania się z grupą docelową, charakterem wydarzenia i zdefiniowania celów, jakie chcesz osiągnąć. Projekt targi powinien zyskać w twojej firmie wysoki priorytet. 

 

Zbierz zespół i zorganizujcie wspólną burzę mózgów. Zastanówcie się nad planowanymi sposobami pozyskania klientów, jak się wyróżnić, czy przygotować nowe katalogi, ulotki itd. Pamiętaj, że potrzebujesz czasu na zarządzanie tym projektem, więc nie odkładaj go na ostatnią chwilę. O czym jeszcze warto pamiętać przed wydarzeniem i jak przygotować stoisko na targi?

Projekty stoisk targowych - przyciągnij uwagę klienta

 

Stoiska targowe

 

Każde stoisko targowe to wizytówka firmy na wydarzeniu i sposób na przyciągnięcie uwagi uczestników targów. Musi być atrakcyjne wizualnie, odzwierciedlać charakter marki oraz wyróżniać się na tle innych stoisk. Pamiętaj, gra toczy się o uwagę odbiorców, czyli często potencjalnych klientów. Grafiki i materiały wizualne powinny być czytelne, przekazywać kluczowe informacje o produkcie lub usłudze.

 

Jeśli chcesz utrzymać wizerunek profesjonalnej firmy, pamiętaj, żeby zainwestować w stoisko targowe, które jest nowoczesne, wielorazowe i innowacyjne. Dzięki temu od razu zyskasz w oczach klientów, którzy chętniej korzystają z usług nowoczesnych marek. Postaw na firmę, która gwarantuje projektowanie stoisk targowych, szytych na miarę twoich potrzeb.

 

Jakie elementy wyróżnią twoje stanowisko targowe? Oto kilka narzędzi, o których nie należy zapominać. Dzięki nim jeszcze skuteczniej przyciągniesz uwagę odbiorców do swojego stoiska targowego.

 

Stoiska targowe

 

Oświetlenie na targach - to cię wyróżni

Reklamy i bannery opierają się najczęściej o grafiki i liternictwo. Jeśli stoiska wystawiennicze mają być naprawdę efektywne, siłę przekazu wzmocni światło. To trend stosowany na terenie całej Europy, dlatego podczas promocji na targach koniecznie sięgnij po nowoczesne rozwiązania. Dzięki nim twoim stoiskiem z pewnością zainteresuje się jeszcze więcej klientów.

 

Targi

 

Dekoracje na stoisku targowym

Ulotki i ciekawe projekty zgodne z identyfikacją wizualną marki sprawią, że wyróżnienie stoiska targowego będzie jeszcze łatwiejsze. Postaw na elementy wystroju np. plakaty czy rollupy, które powiedzą coś o twojej firmie oraz produkcie i pomogą dodatkowo się wyróżnić.

Wyposażenie, które warto wykorzystać

Profesjonalistom nie trzeba tłumaczyć, jak ważna jest dobra atmosfera na wokół stoiska targowego. Dlatego zadbaj, żeby odwiedzjący poczuli się mile widziani w twoich targowych progach. Do projektu stoiska i jego funkcjonalności dodaj także meble.

 

Leżaki, fotele czy krzesła powinny być punktem obowiązkowym podczas przygotowania stoisk targowych do prezentacji usług i produktów. Na tych elementach wyposażenia możesz również umieścić projekty z logo swojej marki.

 

Zadbaj o miejsce do spotkań na stoisku targowym

Odpowiednio zaplanowana przestrzeń do rozmów jest kluczowa. Od prywatnych spotkań biznesowych po luźne wymiany zdań z potencjalnymi klientami — wygodne i funkcjonalne miejsce do prowadzenia rozmów może znacząco wpłynąć na relacje z odwiedzającymi.

 

Jeśli odpowiednio zagospodarujesz przestrzeń, stoisko na wystawach lub targach zatrzyma uczestników wydarzenia na dłużej. Warto zainwestować w krzesła, stolik, kanapę lub meble reklamowe, żeby wzbogacić swoją ekspozycję, budując tym samym relację z klientami.