Szanujemy twoją prywatność

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka) w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania witryny, personalizacji treści i reklam, zapewnienia funkcji mediów społecznościowych oraz analizy przepływu informacji. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej witryny innym podmiotom takim jak: media społecznościowe, reklamodawcy oraz firmy świadczące usługi analizy danych. Pliki cookie dzielą się na: niezbędne, analityczne, funkcjonalne oraz reklamowe.
Czytaj więcej
Zarządzaj ustawieniami
Zaakceptuj wszystkie
logo
user
heart
cart
hamburger

Case study udziału adsystem w konferencji I Love Marketing


kzw

Aktualności
I Love marketing

Cel kampanii: „Marketing is a.rt"

lorem ipsum ALT

Projekt stoiska adsystem – artystyczna interpretacja marketingu

quote-blue-icon
Tak się składa, że cały nasz zespół ma zamiłowanie do sztuki, więc gdy podczas burzy mózgów zaczęłyśmy pracować nad koncepcją, od słowa do słowa doszłyśmy do stwierdzenia, że marketing to sztuka. Osobiście zależało mi na tym, żeby pokazać, jak można połączyć systemy reklamowe, czyli tradycyjną reklamę offline, z nowoczesnym podejściem. Stąd pomysł na wygenerowanie wszystkich grafik w AI, na wzór popularnych dzieł sztuki. Mam nadzieję, że ten zabieg pokazał marketerom na konferencji ile mają możliwości na cudowne kampanie, wystarczy tylko pomysł.
lorem ipsum ALT
Zuzanna Sroka
Brand Manager w adsystem

Sztuka i sztuczna inteligencja w parze

i love marketing

Projekt zabudowy, czyli podstawa stoiska

Grywalizacja jako sposób na zaangażowanie – zadania dla uczestników

Grywalizacja na stoisku adsystem

I love marketing

Efekty i wnioski: sukces kampanii „Marketing is a.rt"