home {{this.$translate('menu.back')}}

{{this.$translate('contact-write-to-us')}}

logo-white

Chcesz coś z Avonu? Czyli jak duże marki skutecznie promują nowe produkty.

Dobry produkt obroni się sam? A może nie ma sprzedaży bez reklamy?

Wypuszczenie nowego towaru na rynek powinno wiązać się z ciągiem marketingowych działań. Analizy, badania, prognozowania - wszystko, aby odpowiedzieć na potrzeby klienta. Oczywiście możemy pominąć proces promocji, ale przebicie się na tle ciągle rosnącej konkurencji,, może sprawić nam dużo kłopotów. Dlatego większość firm decyduje się na lokowanie widoczności swoich produktów online i offline.




Mam już produkt, ale co dalej?

Przede wszystkim musisz rozpocząć promocję jeszcze przed wprowadzeniem produktu na rynek. Nawet jeśli jesteś pewny, że to, co stworzyłeś, jest innowacyjne i nowatorskie, nie wiesz, na jakim etapie Twoja pojawi się konkurencja. Dlatego wcześniejsza reklama musi sprawić, że klient będzie chciał kupić produkt już w dniu premiery. Zaplanuj strategię marketingową, tak aby odbiorcy zdążyli zapoznać się z nowościami.

Aktywność w social mediach to już obecnie konieczność. Jeśli chcesz dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców, nie możesz odpuścić tych działań. To nie tylko medium dla młodzieży. Korzystają z niego nasi rodzice, znajomi, dzieci, a nawet dziadkowie. Musisz pamiętać, żeby dostosować komunikaty do konkretnego człowieka. Na Facebooku spotkasz starszą publikę, która lubi komentować, udostępniać i dyskutować, natomiast na TikToku sprawdzą się dynamiczne i szybkie reklamy skierowane do młodszej publiki. Będzie to idealna platforma do promowania nowego smaku chrupek lub czekoladek.

Jeśli mamy do wykorzystania budżet na działania marketingowe warto również postawić na współpracę z influencerami. Zazwyczaj mają już oni konkretną grupę odbiorców, która uwierzy w jakość reklamowanych przez nich produktów. Pamiętaj jednak, aby wybrać osobę, która wpasuje się wizję i charakter Twojej marki. Przykładowo blogerom parentingowym do reklamowania zaproponować lepiej książki dla dzieci niż napoje alkoholowe.

Wiele firm stawia wciąż na tradycyjne nośniki reklamowe. Szczególnie jeśli korzystamy z nich w dużym mieście, gdzie podczas stania w niekończących się korkach, mimowolnie zerkamy na billboardy, plakaty czy ekrany w autobusach. Tak samo ścianki reklamowe, stoiska czy kasetony - to niezawodny sposób promocji na targach, eventach czy imprezach.





Stoiska degustacyjne w nowej odsłonie

Jeśli nasz produkt potrzebuje bardziej tradycyjnych form reklamy, dobrze byłoby wyjść z nim do ludzi. Kiedy jesteśmy przekonani o swojej jakości, nie ma nic lepszego niż prezentacja na żywo. Podczas zakupów w galerii czy supermarkecie, uwielbiamy testować, próbować i oceniać. Szczególnie jeśli to wszystko jest za darmo.

Profesjonalne stoiska degustacyjne ułatwią nam pracę podczas rozmaitych eventów, targów czy spotkań branżowych. Pamiętajmy jednak, że musi być ono reprezentatywną wizytówką naszej firmy. Nie możesz pozwolić sobie na brak estetyki czy higieny. Odpowiednie ułożenie towarów będzie świadczyć o jakości Twoich produktów. Jeśli na Twojej trybunce znajduje się jedzenie, podziel je od razu na porcje gotowe do spożycia. Zachęci to do interakcji i spróbowania tego, co aktualnie znajduje się na widoku. Zadbaj również o odpowiednich handlowców oraz hostessy, którzy umiejętnie sprowadzą tłumy do degustacji i testowania.


Nie tylko do jedzenia, czyli jak robi to Avon

Stoiska to nie tylko opcja dla branży gastronomicznej, która wystawia nowy smak napojów lub cukierków. Dobrym przykładem wykorzystania trybunek degustacyjnych jest firma Avon. Od lat korzystają z modelu adBox Hit i zachęcają klientów do przetestowania swojego asortymentu. Używają tych samych stanowisk, wymieniając jedynie ich wydruk w zależności od wydarzenia. Więc jeśli często wystawiamy się w sklepach czy na wydarzeniach, jest to z pewnością ekonomiczna i ekologiczna opcja.





Dlaczego wybrali akurat adBox Hit? Mobilność, lekkość i trwałość. Wyobraźmy sobie handlowca, który co tydzień musi podróżować i rozkładać trybunkę samodzielnie. Wiemy, że nie jest to łatwe ani przyjemne zajęcie, jeśli nasz sprzęt jest ciężki i nieporęczny. Dlatego nasze stoiska degustacyjne wyposażyliśmy w kółka, dzięki którym możesz dowolnie je przesuwać. Nie potrzebujesz całej ekipy do przenoszenia konstrukcji, więc co najważniejsze zyskujesz na czasie. Całość złożysz przede wszystkim szybko, łatwo i bez użycia narzędzi. Wszystkie części zapakujesz do torby, którą z łatwością zmieścisz do bagażnika.