home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-form.contact-form')}}
{{this.$translate('product.additional-info')}}
{{contactMessage.message}}
logo-white
09 grudzień, 2020
Czy firma w internecie potrzebuje reklamy zewnętrznej?

W zależności od profilu firmy, biznes może być prowadzony stacjonarnie, online lub w systemie mieszanym. Od tego, w jaki sposób funkcjonuje przedsiębiorstwo, w dużej mierze zależą działania marketingowe. Te powinny być planowane tak, aby były skuteczne, docierały do jak największej liczby odbiorców, a jednocześnie, by pieniądze nie były marnowane na niepotrzebne realizacje. Ma to znaczenie nie tylko w czasach pandemii COVID-19, ale i każdego dnia, w końcu biznes prowadzi się, wydając pieniądze rozsądnie, a nie przepalając budżety na działania, które nie przynoszą efektu. Czy w takim razie reklama zewnętrzna dla firm online ma sens?

Wykorzystaj potencjał marketingu zewnętrznego

Reklama w internecie jest niezwykle istotna i trudno sobie wyobrazić prowadzenie jakiejkolwiek firmy bez działań marketingowych online. Skuteczny marketing jest podstawą funkcjonowania każdego biznesu. Form reklamy internetowej jest dużo, nie będziemy ich tutaj omawiać – warto jednak zaznaczyć, że reklama w internecie i zewnętrzna mogą się uzupełniać, odsyłać do strony (adres, kod QR) lub w inny sposób ciekawie się dopełniać.

Jeżeli prowadzisz firmę w internecie, musisz w jakiś sposób zwiększyć świadomość swojej marki wśród potencjalnych klientów. Działając online, prawdopodobnie nastawiasz się na sprzedaż globalną, więc lokalne reklamowanie się bilbordami, czy plakatami może nie przynieść spodziewanych rezultatów, a nawet jeżeli, trzeba byłoby na to przeznaczyć spore środki. Jest jednak inne rozwiązanie, celowane i skuteczniejsze.

Reklama outdoorowa to nie tylko wielkie banery, telebimy, czy plakaty kierunkowane do jak najszerszego grona odbiorców, z nadzieją, że wśród setek tysięcy przechodniów, znajdą się tacy, którzy zainteresują się ofertą. Konwersja z takiego działania jest niewielka, nieporównywalna do działań online. Co jednak, gdyby zawęzić grupę odbiorców, lepiej dopasować przekaz, a przez to zmniejszyć koszty reklamy przy jednoczesnym podniesieniu konwersji? To da się zrobić. Z pomocą przychodzą systemy wystawiennicze.

Bądź obecny na targach, eventach i branżowych wydarzeniach

To właśnie tam spotykają się ludzie o podobnych zainteresowaniach, czyli Twoi potencjalni klienci. Wszelkiego rodzaju spotkania branżowe, targi czy eventy to idealny sposób na marketing zewnętrzny również (a może zwłaszcza) dla firm działających online. Obecnie w czasach pandemii sytuacja z targami jest nieco utrudniona, jednak z czasem ruszą spotkania i konferencje, na których nie może zabraknąć Twojej firmy.

Reklama zewnętrzna dla firm online organizujących stoiska na targach jest okazją, której nie możesz odpuścić. To możliwość zaprezentowania produktów, usług, oferty, czy choćby koncepcji i wyrobienia sobie świadomości marki wśród uczestników. Aby do tego doszło, nie wystarczy być na takich targach – trzeba się jeszcze dobrze zaprezentować i zrobić wrażenie. I właśnie do tego służą systemy wystawiennicze, takie jak ścianki reklamowe, trybunki, albo stoiska. W Adsystem oferujemy również zaawansowane systemy, do których należą: namioty ciśnieniowe, namioty rurowe, bramy, nadmuchiwane słupki pneumatyczne, a także fotele, pufy, meble i inne gadżety, będące jednocześnie przedmiotami użytkowymi i reklamowymi. W ten sposób może reklamować się również firma działająca wyłącznie online.

Hitem obecnego sezonu są reklamowe stojaki i akcesoria do dezynfekcji, idealne do tego, by umieścić na nich nienachalny przekaz marketingowy. Miejsce do dezynfekcji rąk jest w trakcie pandemii obowiązkowym elementem wyposażenia każdego lokalu. Z dużym prawdopodobieństwem, nawet gdy sytuacja zostanie opanowana, zwyczaj dezynfekcji rąk w miejscach publicznych pozostanie z nami na dłużej.

Powyższe wskazania to tylko jedne z przykładów, jak reklama zewnętrzna (outdoorowa) jest wykorzystywana przez firmy działające w internecie. Z pewnością nie warto odcinać się od świata zewnętrznego, w końcu żaden biznes nie działa w oderwaniu od niego. Świat online i offline powinny się ze sobą łączyć. Jeżeli potrzebujesz pomocy w wyborze odpowiedniego rodzaju reklamy outdoorowej, w Adsystem z przyjemnością pomożemy i zaoferujemy ciekawe, kreatywne i skuteczne rozwiązania na reklamę zewnętrzną dla firm działających online (i nie tylko).