Szanujemy twoją prywatność

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka) w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania witryny, personalizacji treści i reklam, zapewnienia funkcji mediów społecznościowych oraz analizy przepływu informacji. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej witryny innym podmiotom takim jak: media społecznościowe, reklamodawcy oraz firmy świadczące usługi analizy danych. Pliki cookie dzielą się na: niezbędne, analityczne, funkcjonalne oraz reklamowe.
Czytaj więcej
Zarządzaj ustawieniami
Zaakceptuj wszystkie
logo
user
heart
cart
hamburger

Kolorowo i kreatywnie: jak tworzyć angażujące stoiska na targi dziecięce?


Uśmiechnięta kobieta w okularach stojąca przy oknie w biurze.

Stoiska targowe
Kolorowe systemy wystawiennicze z grafikami i efektami farb w ruchu – ścianka reklamowa, trybunka i kostka promocyjna na tle fioletowej ściany.

Dzieci i dorośli – dwa światy, jeden cel: jak projektować dla obu grup?

Strefa eventowa z podświetlaną trybunką i ścianą ledową w fioletowo-różowej kolorystyce, wokół której rozmawiają uczestnicy targów.

Kolorystyka i forma – jak zaskoczyć bez przeładowania?

Przestrzeń, która zaprasza do zabawy
Odkryj systemy wystawiennicze, z którymi zbudujesz stoiska pełne energii, koloru i przyjaznej atmosfery dla każdego odwiedzającego.
chevron
chevron

Strefy aktywności – sposób na zatrzymanie uwagi na dłużej

Kącik kreatywny
Stwórz przestrzeń, w której dzieci mogą malować, układać klocki lub tworzyć własne prace.
Mini plac zabaw
Ustaw ścianką sensoryczną lub proste przeszkody, które sprawią radochę najmłodszym.
Strefa gier edukacyjnych
Quizy, łamigłówki czy układanki? Jeśli chodzi o nas – wybieramy wszystko na raz!
Miejsce do zdjęć
Postaw na ściankę tekstylną z tematycznym wydrukiem, aby zapewnić uczestnikom pamiątkę z wydarzenia.

Prosty przekaz, wielki efekt – komunikacja wizualna na targi dziecięce

Systemy wystawiennicze w hali – ścianka tekstylna, trybunka i kostki reklamowe w kolorze fioletowym z białymi kropkami i wizerunkiem kobiety.

Gadżety, które pracują na wizerunek marki po targach

Podobne blogi
chevron
chevron