home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white
03 luty, 2022
Międzynarodowe targi Reklamy i Druku RemaDays. Dlaczego warto tam być?

W dniach 23-25 marca w Warszawie odbędzie się kolejna edycja międzynarodowych targów Reklamy i Druku RemaDays. Jak co roku organizatorzy postarali się o to, aby zaprezentować uczestnikom innowacyjne technologie i światowe trendy w branży reklamowej. Wystawcy, którym zależy na kreatywnym rozwoju oraz nawiązywaniu cennych relacji biznesowych, powinni obowiązkowo tu być. Dlaczego warto uczestniczyć targach RemaDays?


Czym są targi RemaDays?

Targi RemaDays to jedno z największych wydarzeń w branży reklamowej. Na tegorocznej edycji, która odbędzie się 23-25 marca 2022 r. w Warszawie spotkają się wystawcy z całego świata. Powierzchnię 30 000 m2 zajmie aż 11 sektorów dotyczących rynku reklamy i druku. Podczas wydarzenia zostaną zaprezentowane najnowsze rozwiązania oraz aktualne trendy w branży, co da uczestnikom możliwość zdobycia wiedzy na interesujące ich tematy. Targi RemaDays 2022 będą także świetną okazją do zdobywania nowych kontaktów biznesowych czy budowania międzynarodowych relacji.

Poprzednia edycja targów RemaDays odbyła się w 2020 roku. Wówczas imprezę odwiedziło aż 810 wystawców oraz 21112 zwiedzających z 52 krajów! Organizatorzy zapewniają, że w tym roku uczestników będzie jeszcze więcej, dlatego warto zadeklarować swój udział, póki jest jeszcze taka możliwość. Zapisać się na targi można tutaj.

Targi RemaDays 2022

Tegorocznym targom RemaDays ma przyświecać hasło „KreaTYwni, Otwarci na nowe”. Będą więc idealną okazją do przedstawienia nowatorskich pomysłów i otwarcia się na wyzwania nadchodzących miesięcy. Organizatorzy wydarzenia stawiają na kreatywność, ponieważ pandemia pokazała im, że nawet w ciężkich czasach rynek reklamy doskonale sobie radzi, poszukując oryginalnych rozwiązań. Dlatego też oczekuje się od uczestników, że zaprezentują coś zupełnie nowego i inspirującego!

Możemy spodziewać się, że w świecie reklamy i druku targi RemaDays 2022 wywołają spore zamieszanie. W końcu to właśnie na nich wystawcy oraz zwiedzający będą mogli po raz pierwszy przyjrzeć się najlepszym produktom w skali międzynarodowej i poznać innowacyjne technologie związane z reklamą.

Dlaczego warto?

Czym są RemaDays, już zostało wyjaśnione, ale dlaczego warto w nich uczestniczyć? Najważniejszą zaletą jest możliwość zbudowania osobistej relacji z kontrahentami. Targi są najbardziej skutecznym narzędziem do realizacji tego celu. Dzięki nim można w 3 dni nawiązać nawet kilkaset nowych kontaktów handlowych! RemaDays to jednak coś więcej niż nawiązywanie nowych znajomości w branży. Organizatorzy proponują wystawcom także inne, ciekawe formy promocji, o których opowiemy poniżej.

RemaDays – wystawcy i ich korzyści

Istnieje wiele korzyści z uczestnictwa w targach RemaDays. Wystawcy mogą w ten sposób wypromować swoją firmę oraz umocnić jej pozycję nie tylko na rynku polskim, ale też zagranicznym. Już w sam udział w wydarzeniu, uświetnionym przez najważniejsze instytucje, organizacje i stowarzyszenia z branży reklamowej, zwiększa prestiż firmy, która zdecyduje się na postawienie stoiska.

RemaDays 2022 to także świetna okazja do poszerzenia swojej wiedzy na temat druku i reklamy. Uczestnicy targów mają dostęp do najnowszych rozwiązań czy technologii prezentowanych przez uznanych specjalistów z całego świata. Mogą więc wykorzystać je w prowadzonej działalności, tak aby zwiększyć zyski.

Podpowiadamy, jak się przygotować do targów RamaDays

Jak się przygotować do targów RemaDays? Chcąc zaprezentować firmę na tak prestiżowym wydarzeniu, warto dokładnie przemyśleć prezentacje swojej oferty. Wygląd stoiska targowego powinien od razu przyciągać wzrok potencjalnych klientów i wyróżniać się na tle konkurencji. Samemu trudno będzie stworzyć oryginalny projekt, dlatego najlepiej skorzystać z usług profesjonalistów. Firma mająca doświadczenie i ciekawy pomysł na realizację systemów wystawienniczych to właśnie Adystem. Planujesz uczestnictwo w RemaDays? Wykonamy dla Ciebie nośnik reklamowy, który idealnie sprawdzi się podczas tego wydarzenia. W przygotowaniach do targów przydatny okazać się może także nasz artykuł o najważniejszych aspektach wyboru systemów wystawienniczych, dostępny tutaj.