home {{this.$translate('menu.back')}}

{{this.$translate('contact-write-to-us')}}

logo-white

Najważniejsze targi tego roku - wydarzenie, którego nie możesz przegapić

Euroshop 2023

Największe wydarzenie na świecie dla branży retail. To niesamowita szansa, żeby zobaczyć dynamicznie rozwijający się świat reklamy, marketingu, technologi oraz visual marchendisingu. W tym roku organizatorzy zapraszają do Düsseldorfu, gdzie od 26 lutego do 2 marca potrwa międzynarodowa impreza.

Dlaczego warto pojechać?

Targi EuroShop to źródło informacji i inspiracji dla pionierów na rynku, jak i dopiero rozwijających się start-upów. W jednym miejscu spotkają się marki poszukujące nowych pomysłów, trendów oraz innowacji, pomocnych do rozwoju widoczności ich firmy.

Historia targów rozpoczęła się w roku 1966, gdzie podczas pierwszego wydarzenia zebrało się 331 wystawców. W roku 2020 było ich już ponad 2300, a liczba ta wciąż rośnie. EuroShop odwiedzają wizytatorzy z całego świata, chętnie dzieląc się innowacjami ze swoich regionów.

Inteligentna infrastruktura EuroShopu z roku na rok dostosowuje się do dynamicznych zmian w środowisku handlu detalicznego. Na tegorocznym wydarzeniu zobaczymy takie kanały retail jak:

  • Technologia handlu detalicznego
  • Oświetlenie
  • Merchandising wizualny
  • Wyposażenie sklepów i projektowanie sklepów
  • Zarządzanie Chłodnictwem i Energią
  • Wyposażenie usług gastronomicznych
  • Marketing detaliczny
  • Marketing targowy i eventowy

 

Co czeka na targach EuroShop 2023?

Powodów do wzięcia udziału w targach jest zawsze dużo. Jeśli liczysz na rozwój swojej firmy i wzrost sprzedaży, nie powinieneś zastanawiać się dwa razy. Zwiększenie rozpoznawalności marki, nowi partnerzy, prezentacja oferty - to tylko nieliczne korzyści targów. A co gwarantuje to Twoim potencjalnym klientom? Mogą na żywo przetestować wiarygodność produktów, upewniając się o ich dobrej jakości.

W Düsseldorfie czekać będzie na Ciebie:

  • Prezentacja wizji przyszłości w branży, innowacyjne trendy i kreatywne pomysły,
  • Nagrody wizerunkowe dla przedstawicieli najlepszych marek,
  • Wykłady ekspertów, a także wspólna wymiana wiedzy,
  • Rundy dyskusyjne na temat najważniejszych zmian w branży,

Dostosowane obszary: dla specjalistów, start-upów, “Generacji X,Y i Z”
Dużo pozytywnych emocji, spontaniczne spotkania i dawka nowej wiedzy - tego z pewnością nie zabraknie na targach EuroShop 2023.

Spotkaj się z nami na miejscu

Targi to najlepszy moment, żeby nawiązać nowe kontakty, ale także, aby pielęgnować te stare. Wydarzenia branżowe dają mnóstwo okazji do luźnej rozmowy, która później może przerodzić się w owocną współpracę.

Wraz z zespołem adsystem również będziemy uczestniczyć w tegorocznej edycji EuroShopu. Przygotowaliśmy oryginalne i innowacyjne stoisko, jakiego jeszcze u nas nie widziałeś.

W naszej strefie będziesz mógł:

  • Dostać kompleksowe wsparcie w doborze odpowiedniego produktu dla Ciebie,
  • Rozwinąć wiedzę o najnowszych rozwiązaniach dla branży systemów wystawienniczych,
  • Wypróbować innowacyjną formę reklamy na naszym stoisku,
  • Porozmawiać na każdy temat, który chciałbyś poruszyć,
  • Zaczerpnąć odrobinę relaksu w naszej strefie odpoczynku.


Jeśli chcesz z nami porozmawiać, myślisz o współpracy biznesowej lub masz w planach dowiedzieć się więcej o naszych produktach, umów się na rozmowę wcześniej.

Ty też możesz być częścią międzynarodowej społeczności EuroShop.