home {{this.$translate('menu.back')}}

{{this.$translate('contact-write-to-us')}}

logo-white

Projektowanie stoisk targowych krok po kroku. Jeśli Twoje stanowisko ma powalać odbiorców, żadnego etapu nie wolno pominąć

Aktywność firmy podczas różnego rodzaju eventów ma wiele zalet: ułatwiania nawiązywanie kontaktów biznesowych, buduje świadomość marki wśród odbiorców, kreuje jej pozytywny wizerunek. Rzecz w tym, że podczas jednego wydarzenia ten sam cel przyświeca dziesiątkom, a nawet i setkom rywalizujących ze sobą podmiotów. Jak w tym natłoku bodźców skupić rozproszoną uwagę odbiorców na sobie przez wystarczająco długi czas? Należy przygotować odpowiednie stanowisko promocyjne.

Burza mózgów i faza koncepcyjna. W Adsystem nie zastanawiamy się czy coś da się zrobić, tylko jak to wykonać

Zapewne wielokrotnie zdarzało Ci się słyszeć, że zaproponowany przez Ciebie pomysł nie ma sensu i próba jego realizacji spełznie na niczym. Czy Twoi oponenci mieli rację? Niekoniecznie – w pierwszej kolejności należy poznać warunki imprezy, sprawdzić jakimi środkami się dysponuje i poszukać odpowiedniego rozwiązania. Aby rozpocząć projektowanie stoisk targowych z głową, trzeba rozpoznać wszystkie możliwości i ograniczenia. Nie da się ukryć, że wielkość, kształt oraz umiejscowienie firmowego stanowiska na terenie eventu ma decydujące znaczenie. Konstrukcje dopasowane do skraju hali, w samym centrum okażą się kompletnie niepraktyczne. Co nie znaczy, że w Adsystem poddajemy się tak łatwo. We wstępnym etapie, po zapoznaniu się ze specyfiką stoiska oraz Twoimi oczekiwaniami, liczy się jak największa kreatywność. Nawet jeżeli urzeczywistnienie pewnych idei jeden do jednego będzie zbyt kosztowne, to zawsze istnieje szansa że ktoś w zespole zainspiruje się czyimś pomysłem i zaproponuje coś nieco innego, a co najmniej równie dobrego.

Wizualizacja i weryfikacja. Podczas projektowania stoiska targowego nie ma miejsca na żadne niedomówienia

Podczas burzy mózgów, w której Twój udział byłby mile widziany, nie istnieje coś takiego jak zła odpowiedź. Modyfikacja pierwotnych koncepcji stanowi naturalną część twórczego procesu. Po opracowaniu pierwszych szkiców, przychodzi czas na dokładne rozplanowanie. System wystawienniczy musi mieć określone wymiary, poszczególne elementy konstrukcji muszą się ze sobą dobrze łączyć, w przypadku oprawy świetlnej konieczne jest zapewnienie źródła energii elektrycznej. Umiejętne schowanie wszystkich kabli i zasilaczy przed oczami widzów to też swego rodzaju wyzwanie, z którym trzeba się uporać. W Adsystem żadnego detalu nie pozostawiamy przypadkowi. Kiedy przygotowane schematy i wizualizacje uzyskają Twoją aprobatę, bez zbędnej zwłoki przystępujemy do wykonania całości – w pełni zgodnie z zatwierdzonym planem. Jeśli oczekujesz czegoś unikalnego, indywidualnie zaprojektowane stoisko targowe spełni Twoje wymagania. Więcej informacji na temat ew. współpracy udzielą Ci konsultanci Adsystem. Sprawdź nasze portfolio i zobacz, co potrafimy!