home {{this.$translate('menu.back')}}

{{this.$translate('contact-write-to-us')}}

logo-white

Przyszłość branży wystawienniczej oraz eventowej - modułowe stoisko targowe

Branża wystawiennicza stale odżywa i wkracza w swój czas rozwoju. Po długiej przerwie głodni wrażeń i spotkań przedsiębiorcy znów stają przed wyzwaniami, jakie otwiera przed nimi rynek targowy. Dla wielu firm eventy to jedna z najważniejszych okazji do zdobycia klientów i zwiększenia swojej sprzedaży. Zarówno w środowisku lokalnym, jak i międzynarodowym, sektor wystawienniczy wraca do życia, a wraz z nim nowości, innowacje i przyszłościowe rozwiązania, które ułatwią funkcjonowanie.


Ekologiczna inwestycja - możliwości zabudowy mFrame

Jednorazowe zabudowy targowe stają się już przeszłością. Wystawcy rezygnują z rozwiązań nieekologicznych i nieekonomicznych, stawiając na systemy, które mogą posłużyć im na lata. Działania na rzecz środowiska nie są modnym trendem, który przemija a świadomym obowiązkiem, który rozwija się razem z nami.

Innowacyjne stoiska to przede wszystkim konstrukcje, które są w pełni mobilne i nie potrzebują skomplikowanych instrukcji do ich rozłożenia. MFrame zapewnia całkowitą wygodę użytkowania. Oparty na prostym stelażu i wymiennych wydrukach system dopasowuje się do każdej przestrzeni. Bez problemu użyjesz tych samych elementów do skonstruowania nowego stanowiska na kolejnych imprezach i eventach.

mFrame to całkowicie mobilne stoisko modułowe, a to znaczy, że wszystkie segmenty złożysz i spakujesz w wygodne torby. Cała zabudowa zmieści się nawet do bagażnika, więc nie ogranicza Cię wynajmowanie ekipy montażowej czy transportowej. Jedna konstrukcja daje szerokie pole zastosowań. Pojedyncze ścianki mogą posłużyć jako dekoracja w biurze czy promocja w sklepie. Nie kupujesz jednorazowego produktu, tylko inwestujesz w swoją reklamę na lata.


Czy jest to stoisko reklamowe dla Ciebie?

Zabudowa mFrame będzie odpowiednią formą promocji zarówno dla dużych, jak i małych firm. Szczególnie jeśli często wystawiasz się na targach, jedno stoisko posłuży na wielu wydarzeniach, przybierając za każdym razem inną formę. Ale to nie jest jedyne zastosowanie tego typu konstrukcji. Równie często stoiska reklamowe wykorzystywane są jako ścianki wydzielające przestrzeń w biurach. Jak? W magazynowych powierzchnia często nie posiadamy oddzielnych pomieszczeń czy pokoi, dlatego firmy chętnie szukają mobilnych elementów dzielących, które jednocześnie wyciszą i rozdzielą halę. Wyglądają estetycznie i elegancko, a ponadto usprawniają pracę wielu działów.

Do nietypowych, lecz oryginalnych sposobów wykorzystania zabudowy mFrame, jest montaż stoisk targowych jako sceny eventowej. Dodając kompatybilne z konstrukcją świecące kasetony, możesz cieszyć się wyjątkowym podestem, który wyróżni Twoje wydarzenie i doda mu prestiżowego charakteru. Ale to nie wszystko. Możliwości zabudowy są tak naprawdę nieograniczone. Jedyne co może Cię powstrzymywać to Twoja wyobraźnia.


Stoiska handlowe - konstrukcja to nie wszystko

Jeśli wybrałeś już stoisko wystawowe dla siebie, nie zapomnij o akcesoriach, które pomogą Ci podbić jej wizualny charakter. Dodatkowe wyposażenie takie jak półki, uchwyty czy kantorki to wygodne rozwiązanie, które ułatwi pracę na targach. Dzięki oświetleniu LED ekspozycja Twojego produktu wskoczy na wyższy poziom, a mocowania uchwycą telewizor, na którym wyświetlisz m.in. filmy promocyjne marki.

Oprócz tych standardowych elementów polecanym rozwiązaniem jest również zamykany kantorek na sprzęt, rzeczy osobiste czy dodatkowe produkty. Niezawodny asortyment to również stojaki na ulotki, trybunki czy meble reklamowe. W swojej ofercie mamy leżaki, bean bagi czy pianki, które świetnie sprawdzają się nie tylko wersji outdoorowej, ale również na zamkniętych przestrzeniach. Nieoczywistym elementem jest również podłoga systemowa, dzięki, której podniesiesz swoje stoisko ponad konkurencje. Takie wyposażenie zastosowanie znajdzie również pod względem ukrycia okablowania, co pomoże stworzyć lepszy efekt wizualny całej przestrzeni.