Szanujemy twoją prywatność

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka) w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania witryny, personalizacji treści i reklam, zapewnienia funkcji mediów społecznościowych oraz analizy przepływu informacji. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej witryny innym podmiotom takim jak: media społecznościowe, reklamodawcy oraz firmy świadczące usługi analizy danych. Pliki cookie dzielą się na: niezbędne, analityczne, funkcjonalne oraz reklamowe.
Czytaj więcej
Zarządzaj ustawieniami
Zaakceptuj wszystkie
logo
user
heart
cart
hamburger

Reklama – jak przyciągnąć uwagę przechodniów?


Blog cover image

Reklama zewnętrzna
Blog cover image

Reklama wizualna – aby była skuteczna, musi być widoczna

Reklama outdoor przyciągająca uwagę – zasady

reklama outdoor

Reguła równowagi

Reguła rzutu oka

Reguła ruchu

Prostota przekazu

Nie do ominięcia

Uważaj, by nie przedobrzyć

Sposób prezentowania

Kolumna

Wybór odpowiednich nośników reklamy

Namioty

Leżaki, pufy i siedziska

Bramy

Flagi reklamowe

Słupki

Potykacze

Flagi

Reklama przyciągająca uwagę – podsumowanie