home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-form.contact-form')}}
{{this.$translate('product.additional-info')}}
{{contactMessage.message}}
logo-white
24 marzec, 2021
Targi branżowe. Dlaczego warto na nie jeździć?

Targi branżowe to doskonała okazja dla przedsiębiorców do zaprezentowania swojej oferty, dotarcia do nowych odbiorców oraz zwiększenia rozpoznawalności marki. Zwiedzający mogą podczas takich wydarzeń rozwiać swoje wątpliwości i zasięgnąć porad profesjonalistów. Udział w eventach branżowych może przynieść Ci wiele korzyści, dlatego warto się do nich wcześniej odpowiednio przygotować.

Jak wyglądają targi branżowe w Polsce?

Na świecie od lat odbywają się rozmaite eventy branżowe, przybierając coraz nowocześniejsze formy. Przedsiębiorcy chętnie biorą w nich udział, szukając najlepszych sposobów na wyróżnienie się wśród konkurencji. Targi branżowe w Polsce również mają długą historię i niezmiennie zyskują na popularności. Co roku odbywa się ich ponad 200, a liczba ta na przestrzeni lat będzie stale rosnąć. Tematyka eventów branżowych jest w naszym kraju bardzo szeroka, prawie każda branża spotyka się na mniejszym lub większym wydarzeniu.

Targi branżowe w Polsce odbywają się przede wszystkim w dużych aglomeracjach, jak Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław czy Gdańsk. Specjalne przygotowane hale targowe pod względem powierzchni wystawienniczej nie odstają od największych europejskich ośrodków. Jako przedsiębiorca na eventach branżowych możesz stworzyć w całości obrandowaną i dostosowaną do Twoich potrzeb zabudowę targową, która wyróżni Cię od innych wystawców i pozwoli w wygodny sposób prezentować ofertę zwiedzającym.

Eventy branżowe – dla kogo?

W targach branżowych uczestniczą zarówno duże, znane marki, jak i średnie oraz małe przedsiębiorstwa. Szczególnie dla tej drugiej grupy udział w tego typu wydarzeniach jest korzystny, jest to bowiem świetna okazja do zaprezentowania swojej oferty szerokiemu gronu zainteresowanych odbiorców. Jeżeli chcesz zwiększyć znajomość swojej marki i dotrzeć do nowych klientów, to udział w eventach branżowych jest na pewno dobrym pomysłem. Najprostszym sposobem na sprawdzenie kiedy i gdzie odbywają się w Polsce targi branżowe jest oczywiście wyszukanie informacji w internecie. Z łatwością znajdziesz aktualne zestawienia wszystkich wydarzeń i wybierzesz te, które najbardziej odpowiadają Twojej działalności. Warto też sprawdzić w jakich spotkaniach i targach branżowych bierze udział Twoja konkurencja.

Korzyści z udziału w targach branżowych

Uczestnicząc w targach branżowych w Polsce masz możliwość szeroko wypromować swoją działalność, dotrzeć do nowych klientów oraz nawiązać korzystne znajomości biznesowe, często też pozyskać inwestorów i zwrócić uwagę potencjalnych sponsorów czy partnerów. Obecność firmy na eventach branżowych może znacząco wzmocnić jej pozycję na rynku, dlatego tak ważne jest odpowiednie przygotowanie i stworzenie wyróżniającego się stoiska. Przed udziałem w wybranym wydarzeniu, sprawdź więc jak wykorzystać potencjał ścianek reklamowych oraz zastanów się, co będzie najważniejsze dla zwiedzających, by jak najlepiej dostosować do ich potrzeb wygląd i funkcjonalności stoiska targowego.

Targi branżowe a promocja firmy

Obecność na targach branżowych pozwoli Ci wypromować nie tylko aktualną ofertę, ale i zwiększyć rozpoznawalność całej firmy. Wybierając pracowników, którzy wezmą udział w wydarzeniu, pamiętaj, aby postawić na tych, którzy doskonale znają markę i szczegóły oferty oraz są w stanie rzeczowo doradzić i odpowiedzieć na wszystkie pytania zwiedzających. Przygotuj też materiały reklamowe, które ułatwią im prowadzenie działań promocyjnych. Poza katalogami i ulotkami, warto zakupić też kilka rodzajów gadżetów reklamowych, które pomogą zapamiętać odbiorcy Twoją firmę. Najważniejsze punkty z oferty możesz wyróżnić też na roll-upie czy grafice widocznej na ladzie wystawienniczej. Dzięki temu, zwiedzający już z daleka będzie mógł zapoznać się z charakterem Twojej działalności.

Targi branżowe – jak się wyróżnić?

Podczas targów branżowych w Polsce, niezależnie od ich tematyki, możesz zdobyć wielu nowych klientów i kontrahentów – pod warunkiem jednak, że trafią do Twojego stoiska i zachęcisz ich do rozmowy. Bardzo ważne jest więc przygotowanie oryginalnej, ciekawej zabudowy, która wyróżni się na tle dziesiątek innych i przyciągnie uwagę zwiedzających.

Warto skorzystać z zestawów systemów wystawienniczych, tworząc spójną i przemyślaną przestrzeń. Sposobem na wyróżnienie się jest na pewno skorzystanie z podświetlanych trybunek czy ścianek reklamowych. Dzięki temu stoisko już z daleka będzie rzucało się w oczy. Część zabudowy, o ile tylko możliwości hali i organizatorzy na to pozwolą, możesz też podwiesić nad stoiskiem, znacząco zwiększając w ten sposób jego rozpoznawalność. Na targach branżowych osoby zwiedzające często pokonują niemałą liczbę kilometrów, dobrym pomysłem może być więc zakup mebli reklamowych, takich jak pufy, fotele czy leżaki z Twoim logo lub claimem. Na pewno zmęczeni goście to docenią a Ty możesz wykorzystać je później na firmowych eventach.