home {{this.$translate('menu.back')}}

{{this.$translate('contact-write-to-us')}}

logo-white

Targi nieruchomości: jak wyróżnić stanowisko?

Targi to doskonała okazja, aby pozyskać nowych kontrahentów i klientów, dlatego też chcesz, aby Twoje stoisko było idealne i rzucało się w oczy. Promocja firmy na targach nieruchomości na pewno przyniesie Ci rozgłos i nowych klientów, o ile ktoś cię zauważy…

Poznaj swojego odbiorcę

Pierwszym krokiem praktycznie każdego marketingu jest poznanie swoich odbiorców. Teraz wydaje się, że to oczywiste, jednak ustawiając stoisko na targach, należy również znać docelową grupę odbiorców targów. Trzeba zdecydować, które targi będą bardziej korzystne dla Twojej firmy i jak przyciągnąć uwagę uczestników imprezy.

Na targach będziesz mieć możliwość skontaktować się zarówno z potencjalnymi kontrahentami, jak i klientami. Dlatego też musisz zdecydować, na czym wolisz się skupić. A może wolisz oba cele na raz? Jeśli tak, to musisz posiadać stanowisko, które pozwoli Ci je bezproblemowo realizować.

Stoisko na targi nieruchomości

Elementy projektu standu na targach są kluczowe, jeśli chodzi o tworzenie niezapomnianego „doświadczenia marki”. Zachwyć odwiedzających taktownymi prezentacjami produktów i interaktywnymi wyświetlaczami, które przedstawiają osobowość Twojej marki. Jeśli chcesz, aby Twoje produkty prezentowały się doskonale zaplanuj nie tylko rozplanowanie ich w przestrzeni, ale także odpowiednią oprawę: oświetlenie, kolorystykę standów wystawowych i oprawę graficzną stoiska. Rozważ te czynniki projektowe, przygotowując się do zaprezentowania swojej marki odbiorcom.

Rozmiar stoiska na targi nieruchomości

Rozmiar stoiska powinieneś dobrać do tego, co pragniesz zrealizować na targach. Jeżeli czeka Cię wiele spotkań z potencjalnymi kontrahentami, warto zainwestować więcej i posiadać stoisko o odpowiedniej wielkości, tak by można było w nim umieścić na spokojnie miejsce spotkań. W przypadku, gdy chcesz jedynie pokazać nowy produkt lub usługę, albo zwiększyć świadomość marki możesz wybrać mniejsze stoisko targowe, ale za to wyróżniające się pod względem wysokości (warto wybrać elementy podwieszane).

Grafika stoiska

Taktycznie uwzględnij logo firmy, kolory marki i znaczące komunikaty na grafice stoiska. Ważne komunikaty powinny znajdować się na wysokości oczu, aby uczestnicy mogli dowiedzieć się więcej o Twojej firmie, ale inne elementy brandingu powinny być widoczne od góry, od środka i od dołu.

Kolory graficzne

Podświadomie lub świadomie kojarzymy określone kolory z określonymi cechami. Zielony może oznaczać przyjazny dla środowiska, czarny jest luksusowy, a czerwony sprawia, że ​​ludzie są głodni. Wykorzystanie siły koloru ma kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o branding. Twój projekt stoiska powinien używać kolorów, które pasują do osobowości Twojej marki.

Dodatkowe elementy

Systemy podwieszane to najlepszy sposób na wyróżnienie się w tłumie. Wiszące szyldy można w pełni dostosować do potrzeb Twojej marki i kreatywnie wprowadzać w przestrzeń Twojego stoiska. Kojarzysz wiszące pudełka ze znakiem zapytania w popularnej grze Mario? Szyldy podwieszane, tak jak i one będą przyciągać wzrok oraz zachęcać ludzi do sprawdzenia, co się pod nimi kryje. Również włączenie oświetlenia ekspozycyjnego w celu podświetlenia produktów i zwrócenia uwagi na Twoje logo znacznie poprawi widoczność Twojej marki.

Multisensoryczne stanowisko na targi nieruchomości

Ponieważ człowiek jest istotą, która posiada pięć połączonych zmysłów, to multisensoryka ma dla niego ogromne znaczenie. Ludzie są bardziej skłonni do kupowania rzeczy, a także bardziej zainteresowani czynnościami i doświadczeniami, które pamiętają. Możesz również dołączyć do tego ruchu, oferując ludziom doświadczenia multisensoryczne a będą kojarzyć się z zapachem domu i relaksu. Dlatego na Twoim stanowisku nie powinno braknąć domowych ciasteczek i dyfuzora na zapachy!

Zwiększanie świadomości marki

Fundament marki zaczyna się od spójnego przekazu i autentyczności. Odnosząca sukcesy firma jest tworzona organicznie, aby wzbudzać lojalność klientów. Ten proces budowy zaczyna się od zwięzłego pozycjonowania przedsiębiorstwa, osobowości i obietnicy. Jeśli opracujesz plan marketingowy, czyli plan tego co i w jaki sposób chcesz reklamować, doprowadzisz do świadomej rozbudowy rozpoznawalności marki, co w rezultacie doprowadzi do wzrostu ruchu na stoisku (a jednocześnie do wzrostu liczby klientów i zysku). Dlaczego? Rozpoznawalne marki cieszą się większym zaufaniem i renomą, potencjalnemu klientowi łatwiej zaufać firmie, którą zna, niż takiej, o której nic nie wie.

Świadomość marki jest powiązana z widocznością, ponieważ uczestnicy szybko zidentyfikują firmy, które rozpoznają. Ma to znaczenie przy wyborze standu, który spełnia Twój cel targowy. Niestandardowe stoisko z przyciągającymi wzrok kolorami, logo i oświetleniem będzie wyróżniał się na tle innych. Jeśli chodzi o widoczność, zadbaj o to, by Twoja marka była natychmiast rozpoznawalna dla przechodniów.

Artykuły promocyjne, które ucieleśniają Twoją markę

To uniwersalna prawda, że ​​ludzie kochają darmowe rzeczy. Jednak wielu wystawców nasyciło scenę targową łupem, który jest tandetny i praktycznie bezużyteczny. Nie bądź jednym z nich!

Rozpowszechnianie użytecznych i unikalnych gadżetów ozdobionych Twoim logo przypomni uczestnikom o Twojej marce jeszcze długo po zakończeniu targów. Aby uzyskać maksymalny efekt, artykuły promocyjne powinny dokładnie reprezentować Twoją markę, ponieważ niepowiązany przedmiot może być mylący. Jako firma z branży nieruchomości możesz postawić na breloki do kluczy lub segregatory na dokumentację niezbędną do kupienia domu lub mieszkania.

Twój personel jest przedłużeniem Twojej marki

Mówiąc prościej, pracownicy są najcenniejszym zasobem Twojej marki. Reprezentują bezpośrednio wizerunek, produkty i obsługę klienta Twojej firmy. Niezależnie od tego, czy wybierzesz personel wewnętrzny, czy zewnętrzny, ważne jest, aby jasno komunikować standardy marki i skutecznie je wdrażać podczas pokazu. Aby to zrobić, w pierwszej kolejności powinieneś skorzystać z motto swojej firmy. Powinno być ono proste, a jednocześnie określać Twoje cele. Jego rozwinięciem jest misja firmy, czyli odpowiedź na pytanie: dlaczego robisz, to co robisz. Posiadając oba te elementy możesz określić jak Twoi pracownicy powinni zachowywać się w kontakcie z klientem, a jednocześnie w jaki sposób powinni oni wyrażać się o Twojej firmie.

Spójność między stoiskiem, personelem a brandem jest integralną częścią łączenia się z uczestnikami wydarzenia. Zaleca się zwrócenie szczególnej uwagi na drobne szczegóły, które mogą decydować o całościowym odbiorze przekazu reklamowego. Należy unikać wszelkich niespójności pomiędzy elementami identyfikacji wizualnej a innymi materiałami promocyjnymi: prezentacją produktu, spotami wyświetlanymi na mniejszych lub większych ekranach, przemówieniem konferansjera, a nawet wyposażeniem i zachowaniem obsługi stoiska firmowego na targach. Za dużo można stracić, jeśli tego się nie zrobi. Dlatego już na wczesnym etapie przygotowań do wyjazdu na targi warto skorzystać z pomocy doświadczonych specjalistów.

Tchnienie życia w tożsamość Twojej marki ma kluczowe znaczenie dla sukcesu targów. Zrozumienie misji i osobowości Twojej firmy pozwoli Ci opracować strategię marketingową, która obejmie wiele platform, w tym eventy!