Szanujemy twoją prywatność

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka) w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania witryny, personalizacji treści i reklam, zapewnienia funkcji mediów społecznościowych oraz analizy przepływu informacji. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej witryny innym podmiotom takim jak: media społecznościowe, reklamodawcy oraz firmy świadczące usługi analizy danych. Pliki cookie dzielą się na: niezbędne, analityczne, funkcjonalne oraz reklamowe.
Czytaj więcej
Zarządzaj ustawieniami
Zaakceptuj wszystkie
logo
user
heart
cart
hamburger

Wpływ bodźców sensorycznych na zachowania klientów


JW

Marketing/reklama
marketing sensoryczny

Marketing sensoryczny: co to jest?

Marketing sensoryczny w praktyce: przykuwający wzrok kaseton LED

Jak bodźce sensoryczne działają na klientów?

Marketing sensoryczny w praktyce: strefa muzyczna

Marketing sensoryczny w przestrzeniach targowych

Wzrok – przyciągnij uwagę od pierwszego wejrzenia

Słuch – budowanie atmosfery i komfortu

Węch – zbuduj emocjonalne skojarzenia

Dotyk – zaproś do interakcji

Smak – zaskocz odbiorców i pozostaw miłe wspomnienie

Marketing sensoryczny w praktyce: degustacje

Podsumowanie: jak efektywnie wykorzystać bodźce sensoryczne w strategii marki?