Potykacze to minimalistyczne, ale bardzo przydatne akcesoria, które mogą stanowić skuteczną i niedrogą formę reklamy. Zapewne spotykasz je na co dzień i przechodzisz obok niejednego takiego produktu. W największym uproszczeniu, potykacz to dwie tablice połączone ze sobą w kształcie litery A. Obie strony stojaka są przystosowane do zapełnienia dowolną treścią. Potykacz reklamowy może być wykonany z drewna i tablicy kredowej, a wiele z nich jest zrobionych z aluminium lub PCV.
Potykacz daje możliwość dotarcia z reklamą produktów i usług do praktycznie nieograniczonej liczby osób. Ich zaletą jest możliwość prezentowana dowolnych treści. Oferujemy potykacze reklamowe nie tylko do wypisywania na nich ofert kredą, ale także z nadrukami. Mamy w ciągłej ofercie potykacze dwóch rodzajów: adBoard Hips oraz adBoard OWZ. Czym się różnią? Potykacz Hips ma niewielkie nóżki, przez co doskonale nadaje się do wnętrz galerii handlowych, sklepów wielkopowierzchniowych oraz na tereny targów i imprez. Z kolei potykacz reklamowy OWZ ma nóżki wysokie, dzięki czemu może bez problemu stać na chodniku – nie będzie mu szkodzić wilgoć po deszczach, śnieg, błoto i inne czynniki.
Nierzadko potykacze reklamowe służą jako tablice informacyjne lub drogowskazy do sklepów, salonów fryzjerskich i innych lokali usługowych. Potykacz reklamowy to zaskakująco skuteczne rozwiązanie, które dzięki niewielkiej cenie jest niezwykle popularne zarówno wśród małych, jak i większych przedsiębiorców. Oczywiście, aby potykacze reklamowe spełniały swoją rolę, muszą być solidnie wykonane – wzrok przyciągają zwłaszcza te z nadrukami.
Oferujemy potykacze w kilku różnych wariantach rozmiarowych, dzięki czemu możesz wybrać najlepiej dopasowany do przestrzeni, w której się znajdzie. W ruchliwych punktach przydadzą się te większe, jeśli potykacz ma znaleźć się na terenie sklepu lub galerii handlowej, możesz wybrać mniejsze gabaryty.
Jeśli potrzebujesz skutecznego wsparcia swojego małego biznesu, zapoznaj się z naszą ofertą na potykacze reklamowe. Ponieważ posiadamy wieloletnie doświadczenie w ich produkcji, masz pewność, że otrzymasz potykacz reklamowy wysokiej jakości, który posłuży Ci przez lata. Potykacze zewnętrze i wewnętrzne dwustronne to jednorazowa, niewielka inwestycja w bezustanne przyciąganie klientów – zwróci Ci się bardzo szybko. Dlatego zapoznaj się z naszą ofertą i zamów potykacz reklamowy dla swojej działalności już dzisiaj!
Reklama zewnętrzna może być wykorzystywana w celu dotarcia do określonych grup odbiorców, na przykład za pomocą billboardów na autostradach lub w parkach handlowych, albo w miejscach publicznych, takich jak przystanki autobusowe. Najbardziej rozpowszechnioną formą reklamy zewnętrznej są jednak stojaki reklamowe. Stojak na reklamę to prosta konstrukcja składająca się z dwóch tablic, na których można umieścić dowolny komunikat, którym zachęcisz potencjalnych klientów do odwiedzenia Twojej firmy. Stojaki reklamowe występują w różnych modelach, od klasycznych tablic kredowych, na których można umieścić dowolny komunikat (i zmienić go w kilka chwil), po specjalne ekspozytory na plakaty, w których możesz umieścić dowolny wydruk w formacie A0, A1 lub B2.
Stojaki reklamowe, tablice zewnętrzne, billboardy — wszystkie one są doskonałym sposobem na zwiększenie świadomości marki. Ale skąd wiesz, który z nich będzie najlepszy dla Twojej firmy? Oto kilka wskazówek, jak wybrać odpowiedni rodzaj reklamy dla swojej firmy. Stojak reklamowy to rodzaj tablicy, którą można umieścić na ulicy lub w miejscu publicznym. Dzięki niemu klienci, przechodząc obok, widzą Twoją reklamę, co ułatwia im zapamiętanie Twojej firmy i jej produktów. Najczęściej spotykane rodzaje stojaków reklamowych to tablice zewnętrzne — są one zazwyczaj wykonane ze sklejki lub tworzyw sztucznych i zawierają nadrukowany obraz, lub wiadomość (niektóre mają ekspozytor na plakaty). Są lekkie i łatwe w transporcie, dzięki czemu idealnie nadają się do umieszczania w miejscach o dużym natężeniu ruchu, takich jak centra handlowe czy przystanki autobusowe.
Jeśli szukasz sposobu, aby poinformować swoich klientów o nowym produkcie lub promocji, masz do wyboru wiele możliwości. Jednym z nich jest tablica kredowa. To forma reklamy zewnętrznej, która sprawdza się w przypadku restauracji, barów i kawiarni, ponieważ pozwala im komunikować się z klientami w czasie rzeczywistym. Tablice kredowe mogą być wykorzystywane jako menu lub do rysowania prostych obrazków, które odnoszą się do specjalnych dań lub napojów (np. happy hour). Można nawet wykorzystać tablice kredowe jako element strategii w mediach społecznościowych, zachęcając klientów do zapisywania swoich ulubionych potraw, aby inni wiedzieli, co zamówić, gdy przyjdą do lokalu. Mają one jednak jedną wadę. Są nieodporne na zmienną pogodę i nawet najmniejszy deszcz zniweczy Twoje plany. Aby tego uniknąć, doskonałym pomysłem są ekspozytory reklamowe z miejscem na plakat. Wtedy można umieścić wewnątrz ten sam komunikat stworzony na arkuszu papieru i nie obawiać się deszczu!
Reklama to proces przyciągania uwagi opinii publicznej do czegoś, zazwyczaj w celu sprzedaży lub przekonania ludzi do zakupu produktów, usług lub idei. Termin reklama może odnosić się do każdej formy komunikacji, która jest opłacana przez zewnętrznego sponsora, którym może być firma, organizacja polityczna lub agencja rządowa. Potykacz reklamowy zewnętrzny pozwala Ci umieścić komunikat w przestrzeni publicznej, który trafi do osób przechodzących w pobliżu. Jednakże umieszczenie na nim ciekawego przekazu albo nawiązania do dzieł popkultury pozwoli na to, aby Twój potykacz zewnętrzny trafił do szerszego grona. Jak? Wykorzystując ciekawe nawiązania do filmów lub komiksów, łatwo trafisz do social mediów, fani chętnie dzielą się takimi ciekawostkami! Równie chętnie przechodnie dzielą się zdjęciami ciekawych rysunków czy cytatów. Pewien czas temu po sieci krążyło zdjęcie potykacza, na którym ktoś zapisał komunikat: „Kawa – 6 zł; Poproszę kawę – 5 zł; Dzień dobry! Poproszę kawę – 4 zł”.
Celem reklamy jest przekazanie komunikatu, który kusi i przekonuje ludzi do podjęcia jakiegoś działania. Może to być np. zakup produktu lub usługi. Dlatego też musi przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta. Kto nim jest? Każdy, kto przechodzi koło Twojego obiektu. Dlatego oferujemy stojak reklamowy zewnętrzny, który pozwoli Cię zauważyć. Aby reklama była skuteczna w przyciąganiu uwagi klientów i przekonywaniu ich do rozważenia zakupu reklamowanego produktu, musi być na tyle kreatywna i interesująca, by wzbudzić ich zainteresowanie. Musi też jednak zawierać wystarczająco dużo informacji o tym, co sprzedaje, aby potencjalni klienci wiedzieli, w co się pakują, podejmując decyzję o zakupie. Może to obejmować informacje o cenie, podawać szczegóły dotyczące asortymentu, czy informacje o gwarancji. Stojaki ekspozycyjne są zatem miejscem, gdzie Twoja kreatywność może znaleźć ujście.
Jeżeli strona nie wyświetla się w sposób poprawny, prosimy o wyłączenie adblocka, nasza strona ze względu na swoją nazwę jest blokowana przez system antyreklamowy. Nie wyświetlamy na stronie żadnych reklam, a jedynie naszą ofertę produktową.