yandex
home {{this.$translate('menu.back')}}

{{this.$translate('contact-write-to-us')}}

logo-white

Ramy sufitowe

Podwieszane banery tekstylne - jak są wykonane?

Podstawą konstrukcji prezentowanych tu banerów jest aluminiowy stelaż oraz elementy łączące z tworzywa sztucznego. Dzięki temu produkty nie są ciężkie, więc można je swobodnie zawiesić przy suficie. Zwieńczeniem banerów tego typu są wydruki z personalizowanymi grafikami. To właśnie dzięki nim zwrócisz uwagę potencjalnych klientów i przyciągniesz ich do swojego stoiska.

Grafika drukowana jest na tekstylnym materiale metodą sublimacji. To ekologiczna technika, dzięki której wydruk uzyskujemy wysokiej jakości wydruk na naszych podwieszanych banerach tekstylnych. W efekcie prezentowane tu produkty prezentują się bardzo dobrze.

Podwieszany baner - gdzie go wykorzystasz?

Systemy podwieszane to nośniki reklamowe, które wykorzystasz w szczególnych okolicznościach. Zobacz, kiedy i gdzie warto na nie postawić.

Podwieszenia targowe

Jeśli przygotowujesz się do udziału w targach i planujesz zorganizowanie stoiska wystawienniczego, które przyciągnie wzrok odbiorców już z daleka, warto postawić na podwieszane banery tekstylne. Jeśli tylko warunki w hali targowej na to pozwalają, po podwieszeniu ekspozytora powyżej stoiska, dodatkowo się wyróżnisz na tle innych wystawców. Nośnik reklamowy będzie łatwo dostrzegalny nawet z dalszych zakątków hali wystawienniczej, przez co uczestnicy wydarzenia łatwo zorientują się, gdzie szukać twojej firmy.

Co ważne, tekstylne grafiki w naszych podwieszanych ekspozytorach reklamowych można łatwo i samodzielnie wymienić. To oznacza, że nawet jeśli z czasem zmienisz materiały promocyjne, wystarczy, że zamówisz nowe wydruki do już posiadanej konstrukcji. W rezultacie nasze produkty mogą być wsparciem twoich działań promocyjnych przez długi czas.

Systemy podwieszane do sklepów i lokali usługowych

Innym dobrym sposobem na wykorzystanie banerów podwieszanych w promocji twojej marki, jest zawieszenie ich w miejscu prowadzenia działalności. Produkty może być dobrym uzupełnieniem aranżacji sklepu. Za ich pomocą możesz wskazać i zaakcentować podział sklepu na strefy z konkretnym asortymentem.