yandex
home {{this.$translate('menu.back')}}

{{this.$translate('contact-write-to-us')}}

logo-white

Ścianki Pop-up

Ścianki pop-up również w nowoczesnej formie.

W naszej ofercie znajdują się nie tylko ścianki pajączkowe z wydrukiem PCV, ale również takie z grafiką tekstylną.Taki wydruk na tkaninie przygotowany jest metodą ekologicznej sublimacji, a materiał zawiera domieszkę stretchu. Dzięki temu wydruk jest łatwy w użytkowaniu i w razie zabrudzeń można go wyprać w zwykłej pralce. Dodatkową zaletą ścianki pop-up jest prosty montaż. Konstrukcja w uniwersalnym kształcie i z prostymi łączeniami sprawia, że ta ścianka wystawowa nie powinna sprawić nikomu problemów.
Najstarszym typem propozycji reklamowych jest ścianka reklamowa pop-up. Jest to zazwyczaj prosta lub lekko zakrzywiona ściana z nadrukiem. Co można w niej unowocześnić? Wiele. Sprawdź naszą ofertę i poznaj najnowsze rozwiązania!

Ścianka pop-up – lekkość i stabilność

Klasyczna ścianka pop-up charakteryzowała się stałą konstrukcją, wykonaną z jednolitego stelażu z obiciem. My poszliśmy krok dalej. Nasza ścianka reklamowa pop-up wyróżnia się lekki, składanym stelażem z aluminium o stabilnej podstawie, który ukryty jest pod tekstylnym pokrowcem, na którym możesz wydrukować dowolną grafikę. Dzięki temu zawsze będzie wyglądać elegancko i idealnie, a co więcej, łatwo możesz wymienić wydruk bez konieczności wymiany całej ścianki. Nasza firma od lat produkuje materiały reklamowe, dlatego wiemy jakie rozwiązania są najlepsze w danej kategorii. Idąc za głosem serca i obierając innowacyjny kierunek, postanowiliśmy wymienić sztywne ścianki na łatwe w montażu i demontażu ścianki na składanym stelażu z tekstylnym pokrowcem. To był strzał w dziesiątkę!

Ścianki pop-up – zastosowanie

W historii reklamy ścianki pop-up zajmują zaszczytne miejsce na podium, jeśli chodzi o najstarsze rozwiązania reklamowe. Gdy tylko zaczął się rozwijać system tarów i wystaw, firmy zaczęły szukać rozwiązania, które pozwoli zaznaczyć, czyje jest dane stoisko i tak powstały pierwsze ścianki reklamowe, które miały wyróżniać stoiska reklamowe. Dziś ścianek pop-up używa się nie tylko an targach, ale także w galeriach handlowych, podczas publicznych wystąpień czy organizowania spotkań. Doskonale sprawdzają się także jako powierzchnia reklamowa w sklepie. Natomiast możliwość łatwej i szybkiej wymiany poszycia dodatkowo pozwala na stworzenie uniwersalnego banneru reklamowego, który możesz zabrać ze sobą wszędzie! Dodawana do każdego zakupu torba transportowa dodatkowo ułatwia jego przenoszenie i przechowywanie. Małe wymiary i niska waga to nie jedyne jej zalety! Każdy pokrowiec można odświeżyć, wrzucając go do zwykłej pralki na niską temperaturę. Dzięki temu nawet po przezimowaniu w magazynie Twoja reklama może wyglądać idealnie!