home {{this.$translate('menu.back')}}

{{this.$translate('contact-write-to-us')}}

logo-white

Jak wykorzystać potencjał namiotów reklamowych zimą?

W dobie wszechobecnej pandemii i obowiązującego podczas niej lockdownu ludzie doceniają każdą możliwość aktywności na świeżym powietrzu, zwłaszcza zimą. Nic więc dziwnego, że stoki narciarskie i górskie szlaki cieszą się w tym czasie niesłabnącą popularnością. Wzmożony ruch turystyczny to doskonała okazja do sięgnięcia po reklamy outdoorowe, np. pod postacią namiotów promocyjnych, które nawet w odległej górskiej scenerii mogą skutecznie reklamować Twoje produkty i wzmacniać świadomość marki. Dlaczego warto zdecydować się na taką reklamę? Jak wykorzystać jej potencjał w terenie?

Reklamowe zalety namiotów z nadrukiem

Namiot jako forma reklamy to bardzo skuteczny sposób na przyciągnięcie uwagi. Tego typu rozwiązanie zawsze cieszyło się znaczną popularnością przed pandemią – na masowych imprezach, zawodach czy targach branżowych. Dzięki namiotom wystawienniczym firma mogła górować nad konkurencją i przyciągać rzesze zainteresowanych nie tylko widocznymi znakami marki, ale również samym kształtem namiotowego stoiska. Produkty te mogą bowiem przybierać różne formy od klasycznego namiotu ze ściankami do nowoczesnej, wręcz futurystycznej konstrukcji przypominającej pająka. To gwarantuje im dobrą widoczność i stanowi ogromne pole do popisu dla reklamowania marki.

Namioty promocyjne wykonywane są z wytrzymałej, wodoodpornej tkaniny poliestrowej, na którą za pomocą techniki termosublimacji nanosi się wybrane przez klienta grafiki w dowolnej kolorystyce. Taka możliwość pozwala bez ograniczeń korzystać z potencjału reklamowego namiotów z nadrukiem. Dodając do tego lekką konstrukcję i łatwość montażu, klient otrzymuje nowoczesny i skuteczny nośnik reklamowy gotowy do użycia praktycznie w każdych warunkach zewnętrznych. Warto to wykorzystać, ponieważ zadowoleni będą nie tylko klienci, ale także sami pracownicy, którzy w namiocie wystawienniczym znajdą schronienie przed palącym słońcem, deszczem, śniegiem lub mroźnym wiatrem i bez przeszkód będą mogli wykonywać swoją pracę bez względu na panujące na zewnątrz warunki.

To jest miejsce na twoją reklamę!

 

Pandemia koronawirusa nieco zmieniła kanały komunikacji z klientem, głównie przenosząc się do Internetu. Zamknięte galerie handlowe osłabiły kontakt z bezpośrednimi materiałami promocyjnymi poszczególnych marek. Dlatego też przeniesienie reklamy na zewnątrz, to doskonały pomysł, zwłaszcza w miejscach obleganych przez zmęczonych lockdownem odbiorców.

Namiot reklamowy z nadrukiem postawiony na stoku narciarskim lub w okolicy schronisk górskich przyciągnie wzrok i stanie się ważnym punktem orientacyjnym w terenie. Dzięki zastosowanym materiałom i wytrzymałej konstrukcji może sprawdzić się jako punkt informacyjny, miejsce wydawania posiłków lub ciepłych napojów czy być schronieniem dla narciarzy. Forma namiotu promocyjnego pozwoli przy tym zachowywać wszelkie wymogi bezpieczeństwa związane z zapobieganiem Covid-19.

Namiot z logo doskonale sprawdzi się podczas wszelkich zimowych wydarzeń takich jak zawody i szkółki na stokach narciarskich lub biegi na orientacje po górskich terenach. Jako dodatkowych nośników reklamowych warto przy tym też użyć dmuchanych bram i pylonów, które postawione na stoku nie tylko ubarwią krajobraz, ale też skutecznie zaprezentują nadrukowane na nich reklamy. W monotonnym krajobrazie zimowym barwne namioty z nadrukiem są naprawdę dobrze widoczne, co warto wykorzystać, by przykuć uwagę np. rodzin przybywających w góry na narty i inne aktywności w terenie.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze namiotu promocyjnego?

Jeśli chcesz w pełni poznać potencjał reklamy outdoorowej pod postacią namiotów reklamowych z nadrukiem, wykorzystaj zimowy czas i górskie możliwości. Dzięki oryginalnym produktom z pewnością wyróżnisz się na tle konkurencji. W naszej ofercie znajdziesz wiele systemów, które w pełni można dostosować do potrzeb twojej firmy.

Na co zwrócić uwagę? W przypadku namiotów promocyjnych wybierz kształt, który najlepiej pasuje do wizji tworzonego stanowiska. Zwróć tu uwagę na funkcje, które namiot będzie spełniał. Jeśli zależy ci na systemie szczelnym, chroniącym pracowników i klientów, np. przed śniegiem i podmuchami zimnego wiatru, wybierz namiot ze ściankami. W zimie świetnie nada się on na punkt informacyjny lub stanowisko cateringowe. Jeśli z kolei chcesz wykreować interesujące, kojarzące się z dobrą zabawą miejsce, sprawdź ofertę namiotów stałociśnieniowych. Ich ekstrawagancki kształt z pewnością wzbudzi ogromne zainteresowanie.

Bogata oferta pozwala na wybór namiotów wystawienniczych różnej wielkości. Możesz również pomyśleć nad kupnem kilku podobnych produktów o różnych rozmiarach, aby urozmaicić wizualny efekt. Kolejnym krokiem jest decyzja o grafikach i reklamach, którymi system ma zostać zadrukowany. Tu możesz puścić wodze fantazji lub zadowolić się klasycznym namiotem z logo twojej firmy. Warto przy tym wiedzieć, że kupując określone produkty, możesz ich używać wielokrotnie, korzystając z możliwości zmiany nadruków bez konieczności kupowania nowego produktu. Dzięki temu namiot promocyjny będzie służył twojej reklamie przez długi czas.