Szanujemy twoją prywatność

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka) w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania witryny, personalizacji treści i reklam, zapewnienia funkcji mediów społecznościowych oraz analizy przepływu informacji. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej witryny innym podmiotom takim jak: media społecznościowe, reklamodawcy oraz firmy świadczące usługi analizy danych. Pliki cookie dzielą się na: niezbędne, analityczne, funkcjonalne oraz reklamowe.
Czytaj więcej
Zarządzaj ustawieniami
Zaakceptuj wszystkie
logo
user
heart
cart
hamburger

Jakie emocje wpływają na decyzje zakupowe?


Blog cover image

Marketing/reklama
Decyzje zakupowe

Jak wykorzystać emocje, aby zwiększyć sprzedaż?

Wpływ emocji na decyzje zakupowe konsumentów

Rola emocji w projektowaniu stoiska targowego

Decyzje zakupowe

Ekscytacja – tworzenie dynamicznej atmosfery na stoisku

Wpływ ekscytacji na decyzje zakupowe

Ekskluzywność – poczucie wyjątkowości

Wpływ ekskluzywności na decyzje zakupowe

Komfort – poczucie spokoju i zadowolenia z kontaktu z marką

Wpływ komfortu na decyzje zakupowe – chill zone

Strach przed wykluczeniem (FOMO) – poczucie pilności, przyspieszające decyzje zakupowe

Degustacja jako element wywołujący FOMO

Jak negatywne emocje mogą zniechęcić do zakupu?

Decyzje zakupowe klientów

Podsumowanie – jak emocje mogą zwiększyć skuteczność stoiska targowego?