Szanujemy twoją prywatność

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka) w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania witryny, personalizacji treści i reklam, zapewnienia funkcji mediów społecznościowych oraz analizy przepływu informacji. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej witryny innym podmiotom takim jak: media społecznościowe, reklamodawcy oraz firmy świadczące usługi analizy danych. Pliki cookie dzielą się na: niezbędne, analityczne, funkcjonalne oraz reklamowe.
Czytaj więcej
Zarządzaj ustawieniami
Zaakceptuj wszystkie
logo
user
heart
cart
hamburger

Poznaj tajniki tworzenia roll upów, dzięki którym odniesiesz sukces sprzedażowy


Blog cover image

Ścianki reklamowe
Roll-upy
Blog cover image

Jednym z najczęściej spotykanych materiałów reklamowych na targach czy w siedzibach firm jest roll up. To niezwykle ciekawe narzędzie pozwala na efektowną promocję produktów czy usług, a jednocześnie jest łatwe w montażu i transporcie. Brzmi jak marzenie, dlatego wielu przedsiębiorców i wystawców decyduje się właśnie na niego. Problem w tym, że nie każdy wie, jak go prawidłowo zaprojektować. Co zrobić, żeby roll up nie tylko stał na stoisku targowym, ale również sprzedawał? Oto 3 zasady stworzenia skutecznego roll upa.

Zasada pierwsza: im mniej tekstu, tym lepiej

Chcesz przyciągnąć do siebie klienta i zainteresować go swoją ofertą. W tym celu opracowujesz projekt reklamy graficznej, zamieszczając na niej wiadomości o możliwościach współpracy, cennik, nazwy i loga zaprzyjaźnionych firm... Stop. Wszystkie powyższe informacje są mile widziane, ale w kilkustronicowym folderze znajdującym się na stojaku z ulotkami. Rollupy powinny być przejrzyste i opierać się głównie na grafice. Dlaczego? Zwykle znajdują się one przy wejściu na stoisko firmowe. Wzrok przechodzących wędruje przez dziesiątki podobnych materiałów reklamowych, zatrzymując się na każdym przez parę sekund. Masz zatem mało czasu, by ich zaciekawić. Chwytliwe hasło oraz atrakcyjna grafika to gwarancja, że zauważą oni Twój roll up i podejdą do stoiska. Pamiętaj też, żeby najważniejsze informacje umieścić na wysokości oczu czytelnika.

Zasada druga: skup się na zdjęciach

Podobno obraz potrafi przekazać więcej, niż tysiąc słów. Biorąc pod uwagę dynamikę targów branżowych czy targów pracy, jest to lepsze rozwiązanie, niż zamieszczanie na roll upie kilkudziesięciu linijek tekstu, których i tak nikt nie przeczyta. Zwróć uwagę na jakość grafik i ich rozdzielczość. Najlepsze, a także najprzyjemniejsze dla oka będą te powyżej 300 dpi – i takie proponujemy w firmie Adsystem. Możesz zorganizować własną sesję zdjęciową i w efekcie zyskać profesjonalne fotografie, ale jeżeli czas Cię goni, nic nie stoi na przeszkodzie, żeby pobrać obrazy z darmowych banków zdjęć. Pamiętaj jedynie, by każde zdjęcie nawiązywało do charakteru Twojej działalności i budziło pozytywne skojarzenia.

Zasada trzecia: dobierz odpowiednią czcionkę

Roll up jest jednym z pierwszych elementów stoiska, które dostrzega potencjalny klient. Specjaliści z naszej firmy Adsystem radzą zatem, by umieszczać go zaraz obok wejścia na teren ekspozycji reklamowej. Zadbaj o to, by czcionka była widoczna z daleka, przejrzysta i łatwa do odczytania. Dobrym ruchem jest też zróżnicowanie fontów: nazwa firmy czy hasło powinny być większe i pogrubione. Nie należy jednak przesadzać; dwie lub trzy czcionki w zupełności wystarczą do uzyskania pożądanego efektu.