Szanujemy twoją prywatność

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka) w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania witryny, personalizacji treści i reklam, zapewnienia funkcji mediów społecznościowych oraz analizy przepływu informacji. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej witryny innym podmiotom takim jak: media społecznościowe, reklamodawcy oraz firmy świadczące usługi analizy danych. Pliki cookie dzielą się na: niezbędne, analityczne, funkcjonalne oraz reklamowe.
Czytaj więcej
Zarządzaj ustawieniami
Zaakceptuj wszystkie
logo
user
heart
cart
hamburger

Pozytywne emocje w kreowaniu wizerunku marki, czyli rola radości i humoru w marketingu


kzw

Marketing/reklama
Decyzje zakupowe

Humor w marketingu - dlaczego warto postawić na pozytywne emocje?

Dobry humor w content marketingu znanych marek

Humor a wizerunek marki – jak wykorzystać dobre emocje w zgodzie z wartościami firmy?

Kluczowe zasady wdrażania humoru w komunikację marketingową, aby pozostać autentycznym

Strategie marketingowe offline z przymrużeniem oka, czyli wykorzystanie humoru w trybie offline

lorem ipsum ALT