home {{this.$translate('menu.back')}}

{{this.$translate('contact-write-to-us')}}

logo-white

Blog

Reklama zewnętrzna
Projekty graficzne a prawo autorskie – czy możesz wydrukować wszystko?

Materiały promocyjne, akcesoria reklamowe i systemy wystawiennicze mają możliwość zamieszczania na nich spersonalizowanego nadruku. Nie możesz jednak wydrukować każdej grafiki pobranej z internetu i stworzyć w ten sposób reklamy dla swojej firmy. Wszystkie materiały wizualne dostępne w sieci są objęte prawami autorskimi. W artykule podpowiadamy jak sprawdzić prawa autorskie grafiki.

Jak wykorzystać potencjał namiotów reklamowych zimą?
W dobie wszechobecnej pandemii i obowiązującego podczas niej lockdownu ludzie doceniają każdą możliwość aktywności na świeżym powietrzu, zwłaszcza zimą. Nic więc dziwnego, że stoki narciarskie i górskie szlaki cieszą się w tym czasie niesłabnącą popularnością. Wzmożon...
Reklama – jak przyciągnąć uwagę przechodniów?
  Nawet najlepsze produkty i usługi nie sprzedadzą się w satysfakcjonującym stopniu, gdy nikt się o nich nie dowie. Dlatego konieczne są akcje marketingowe, mające na celu zachęcenie klientów do zainteresowania się ofertą. O tym, w jaki sposób i czy warto łącz...
Czy firma w internecie potrzebuje reklamy zewnętrznej?
W zależności od profilu firmy, biznes może być prowadzony stacjonarnie, online lub w systemie mieszanym. Od tego, w jaki sposób funkcjonuje przedsiębiorstwo, w dużej mierze zależą działania marketingowe. Te powinny być planowane tak, aby były skuteczne, docierały do j...
Reklama zewnętrzna w czasie pandemii COVID-19. Czy jeszcze ma znaczenie?
Pandemia koronawirusa SARS-CoV-2 zmieniła rynek pracy i podejście do marketingu. Wielu przedsiębiorców ogranicza wydatki na reklamę, rozważniej kalkulując budżety. Jak zmieniają się zachowania reklamodawców i konsumentów, i czy w czasach pandemii należy jeszcze inwest...
Projektowanie stoisk targowych krok po kroku. Jeśli Twoje stanowisko ma powalać odbiorców, żadnego etapu nie wolno pominąć
Aktywność firmy podczas różnego rodzaju eventów ma wiele zalet: ułatwiania nawiązywanie kontaktów biznesowych, buduje świadomość marki wśród odbiorców, kreuje jej pozytywny wizerunek. Rzecz w tym, że podczas jednego wydarzenia ten sam cel przyświeca dziesiątkom, a nawet...