Każdego dnia na popularnych portalach społecznościowych powstają dziesiątki tysięcy publikacji o rozmaitej tematyce. Zdjęcia i filmy na instagramowych czy facebookowych profilach może dziś publikować każdy. Ile z tych osób robi to jednak naprawdę profesjonalnie i potrafi się wyróżnić w ich gąszczu? Bez względu na to, czy jesteś influencerem, czy przedsiębiorcą, zamieszczającym w sieci treści związane z biznesową działalnością z pewnością zależy Ci, aby wszystkie posty były przemyślane i świetnie prezentowały się odbiorcom, a dodatkowo zawierały odpowiedni przekaz promocyjny. Sprawdź, jak wykorzystać do tego potencjał ścianek tekstylnych i teł reklamowych.
Wykorzystywanie tła podczas nagrywania filmików na portale społecznościowe w ostatnim czasie coraz bardziej zyskuje na popularności. Nic dziwnego. Dzięki wykorzystaniu odpowiedniego tła, oświetlenia i mikrofonu, nie wychodząc z domu, możesz łatwo i szybko stworzyć mini studio i nagrywać filmy, które będą świetnie prezentować się na Twoim kanale YouTube. Ścianka reklamowa również idealnie sprawdzi się do tego celu! Zaraz dowiesz się dlaczego.
Przypomnij sobie, ile razy szukałeś odpowiedniego i reprezentatywnego miejsca, w którym można nagrać filmik czy zrobić dobre zdjęcie, które nadawałoby się później do publikacji na firmowym profilu? Na pewno nie zawsze chcesz przecież chwalić się internautom wystrojem swojego mieszkania i bezwzględnie utrzymywać idealny porządek na potrzeby nagrań. Poza tym musisz zdawać sobie sprawę, że nieumiejętnie dobrana sceneria, czyli to, co masz za plecami, niejednokrotnie potrafi rozproszyć odbiorcę i sprawić, że przestanie się koncentrować na tym, co chcesz przekazać, bo przykładowo zaciekawią go książki, które masz na półce znajdującej się tuż za Tobą i zacznie przyglądać się ich okładkom. Jako internetowemu twórcy niewątpliwie zależy Ci, aby jak najlepiej wykorzystać uwagę odbiorcy, wywołać u niego określone reakcje czy sprowokować go do pozostawienia komentarza i rozpoczęcia dyskusji. Nawet jeśli nie publikujesz dłuższych filmów w social mediach, tylko robisz zdjęcia, tło reklamowe możesz wykorzystać do zaciekawienia swoich obserwujących.
Posiadając ściankę reklamową możesz samodzielnie przemyśleć i zdecydować, co tak naprawdę chcesz pokazać swoim subskrybentom. Logo Twojej firmy? Awatar kanału w social media? Zabawny slogan? Wezwanie do działania? A może zdjęcie? Wszystko zależy od Ciebie! Oryginalne tło może stać się Twoim wyróżnikiem na serwisie Instagram. Tło do zdjęć podczas nagrywania stories, relacji na żywo, filmów na IGTV czy robieniu zdjęć do postów sprawi również, że pozbędziesz się kłopotów wymienionych wyżej. Podobnymi prawami rządzi się Facebook. Na tym portalu społecznościowym również musisz odpowiednio zadbać o swój wizerunek i jakość publikowanych treści. Spraw, że będą naprawdę profesjonalne i zapadające w pamięć, właśnie dzięki firmowym ściankom tekstylnym. Niezależnie od kształtu i wielkości ścianki, którą wybierzesz, zawsze priorytetowo potraktuj przemyślany projekt graficzny. Najistotniejsze informacje, które chcesz umieścić na tle reklamowym, powinny być dobrze wyeksponowane i widoczne dla odbiorcy.
Będąc posiadaczem tła reklamowego czy ścianki tekstylnej problemy z wyborem idealnej scenerii i kłopot z idealnie dobranym kadrem znikną. Gdy będziesz potrzebować profesjonalnego zdjęcia, tło reklamowe umożliwi Ci jego wykonanie nawet w małym mieszkaniu.
Przeczytaj również: Top 5 korzyści, jakie przyniesie ci ścianka reklamowa tekstylna
Pomysłowe grafiki Twojej ścianki tekstylnej na filmach, które publikujesz z pewnością urozmaicą wygląd kanału YouTube. Tło będzie się rewelacyjnie prezentować na miniaturach, które wybierzesz do swoich filmików.