home {{this.$translate('menu.back')}}

{{this.$translate('contact-write-to-us')}}

logo-white

Stojaki do dezynfekcji – dobre miejsce na reklamę

Konieczność zachowania reżimu sanitarnego i utrzymywania obostrzeń związanych z pandemią koronawirusa sprawiła, że przykładamy większą uwagę do higieny. Konieczność dezynfekcji rąk zachodzi przy każdym wejściu do sklepu, lokalu czy innej powierzchni handlowo-usługowej, a także każdorazowo, gdy wymaga tego sytuacja. Dozowniki i stojaki do dezynfekcji rąk stały się już częścią codziennego widoku, a skoro tak, warto je wykorzystać. Czy stojaki do dezynfekcji to dobre miejsce na reklamę?

Czy potrzebujesz stojaka do dezynfekcji?

Na początku zadajmy sobie pytanie – czy jest to urządzenie absolutnie konieczne, w które warto inwestować? Odpowiedź zależy od konkretnej branży. Można założyć, że w znakomitej większości firm taki stojak do dezynfekcji rąk jest nie tylko przydatny, ale wręcz wymagany. Tego typu akcesoria są więc niezbędnym elementem wyposażenia w sklepach i placówkach handlowych, lokalach gastronomicznych, lokalach usługowych, ale też w firmach czy w biurowcach.

Obecnie, gdy wymagane jest zachowanie wysokiego reżimu sanitarnego, trudno wyobrazić sobie jakikolwiek event, czy wydarzenie branżowe, gdzie nie będą zapewnione stanowiska do dezynfekcji rąk. Oczywiście można kupić zwykły dozownik, czy nawet korzystać z domyślnych spryskiwaczy, w jakich sprzedawane są płyny do dezynfekcji, ale takie rozwiązanie nie jest zbyt estetyczne i nie zapewnia możliwości ustawienia odpowiedniej dawki płynu. Zdecydowanie lepiej sprawdzi się stojak do dezynfekcji z dyfuzorem. Czy wiesz, jak go wykorzystać, by zyskać coś więcej, niż tylko pewność, że klienci będą mieli odkażone dłonie?

Mały, duży, stacjonarny czy mobilny?

Wybór stojaków Adsystem jest naprawdę duży i każdy znajdzie coś dla siebie. Zarówno, jeżeli potrzebujesz niewielkiego, dyskretnego produktu, który nie będzie rzucał się w oczy, jak i gdy interesuje Cię duże, mobilne stoisko do dezynfekcji rąk. Takie rozwiązanie sprawi, że dezynfekcja rąk będzie łatwa, szybka i wygodna. A gdzie tu miejsce na marketing?

Stojaki do dezynfekcji – reklama. Wykorzystaj potencjał marketingowy

Każdego dnia, kilka razy dziennie przeprowadzamy dezynfekcję rąk. Miliony ludzi podchodzą do stacji do dezynfekcji rąk, zatrzymują się tam na kilka sekund i odchodzą. Kilka sekund – tyle wystarczy, by przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta. Reklama na stojaku do dezynfekcji ma więc dużą szansę na zauważenie, a przecież o to chodzi. Codziennie przechodzimy obok tylu reklam i marketingowych produktów, że praktycznie ich nie dostrzegamy. Wystarczy jednak, że przechodzień zatrzyma się i skupi wzrok, by zarejestrować przekaz.

Ta dodatkowa powierzchnia, którą można wykorzystać w celach reklamowych, jest największą zaletą naszych stojaków, zwłaszcza gdy zostaną ustawione w przemyślanej lokalizacji. Urządzenia te będą nie tylko zachętą do dezynfekcji rąk, ale też strategicznym miejscem na reklamę.

Sposób ich wykorzystania zależy od Ciebie – możesz umieścić reklamę sklepu, usługi, produktu, zachęcić do odwiedzenia strony internetowej, pokazać jakiś pomysł, albo przekazać pozytywną myśl. Stojaki znajdujące się na wejściu do sklepów mogą przekazywać informacje o promocjach, a te w galeriach handlowych są dodatkową powierzchnią marketingową do wynajęcia – i to niezwykle atrakcyjną! Stojak do dezynfekcji jako miejsce na reklamę doskonale sprawdzi się też w lokalach gastronomicznych.

Gdy obostrzenia dotyczące spotkań i organizacji imprez zostaną zredukowane, ruszą targi, konferencje, spotkania biznesowe czy eventy. Takie wydarzenia z pewnością będą obłożone dodatkowymi restrykcjami i koniecznością szczególnego dbania o higienę rąk, co oznacza, że ludzie zostaną zmuszeni do częstszego korzystania z urządzeń do dezynfekcji. Warto wykorzystać ten trend, inwestując we własny stojak do dezynfekcji, na którym umieścisz reklamę. Sprawdź nasze propozycje i dowiedz się jakie systemy reklamowe możemy zaoferować w Adsystem.

Zapewnij klientom bezpieczeństwo pod względem epidemiologicznym i pokaż im dokładnie to, co mają zobaczyć. Chcesz wiedzieć, jak jeszcze promować się w czasach pandemii i czy warto to robić? Zachęcamy do przeczytania tego artykułu.