Wir respektieren Ihre Privatsphäre

Unsere Website verwendet Cookies, um eine ordnungsgemäße Funktion zu gewährleisten, Inhalte und Werbung zu personalisieren, Social-Media-Funktionen bereitzustellen und den Datenverkehr zu analysieren. Wir teilen auch Informationen über Ihre Nutzung unserer Website mit sozialen Medien, Werbetreibenden und Datenanalyseunternehmen. Cookies werden in essentielle, analytische, funktionale und werbebezogene Kategorien unterteilt.
Mehr erfahren
Einstellungen verwalten
Alle akzeptieren
logo
user
heart
cart
hamburger

Unterstützung in jeder Phase der Zusammenarbeit: Beratung und After-Sales-Service


kzw

Neuigkeiten
opieka posprzedażowa klienta

Doradztwo, sprawna realizacja zamówień, indywidualna opieka handlowa i wsparcie posprzedażowe – to filary, na których opieramy współpracę z naszymi klientami. Przekonaj się, jak kompleksowe podejście do obsługi klienta buduje relacje oparte na zaufaniu i wsparciu. Dowiedz się, dlaczego adsystem to więcej niż dostawca – to partner twojego biznesu.

Doradztwo w doborze systemów reklamowych

Organizujesz wydarzenie, ale nie wiesz, jaki system reklamowy wybrać? Zastanawiasz się, jakiej wielkości ściankę zamówić czy wreszcie, jakie wyroby sprawdzą się na targach branżowych? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi udzielą ci nasi handlowcy. Specjaliści adsystem dysponują rozległą wiedzą na temat naszych produktów i ich zastosowań. Dzięki swojemu doświadczeniu mogą szybko dobrać odpowiednie zestawy produktów, adekwatne do wydarzenia i budżetu.

graficy

Informacja na każdym etapie realizacji zamówienia

W adsystem dobrze wiemy, jak ważny jest skuteczny przepływ informacji o statusie zamówienia. Dlatego zespół Order Care dba, aby nasi klienci na każdym etapie realizacji ich zakupów otrzymywali bieżące informacje. Co więcej, specjaliści z tego zespołu są w stałym kontakcie z produkcją, aby w razie potrzeby dodatkowo doglądać całego procesu i np. wykonać zdjęcie poglądowe realizacji. Gdy zachodzi taka potrzeba, opiekunowie zamówień koordynują także przygotowanie projektów graficznych przez naszych grafików.

Wsparcie opiekuna

Klienci, którzy dokonują zakupów w naszym sklepie, mają przypisanego opiekuna handlowego. W praktyce oznacza to, że kolejne zamówienia są nadzorowane przez tę samą osobę. Dzięki temu możemy jeszcze lepiej poznawać potrzeby klientów i na nie odpowiadać.

log

Jesteśmy w kontakcie

Nasza biznesowa relacja nie kończy się wraz z odbiorem przesyłki przez klienta. Dbamy również o regularny kontakt z naszymiodbiorcami. Jeśli podpiszesz zgody marketingowe przy zakupie, będziesz otrzymywać od nas regularnie newsletter. To skarbnica wiedzy z dziedziny marketingu wystawienniczego, przegląd nowości i źródło informacji o nowościach i promocjach. Tworzymy wartościowe treści, które mogą być wsparciem twojego biznesu.

Zgodnie z prawem wyroby adsystem są objęte rękojmią. To regulowana ustawą odpowiedzialność, jaką sprzedawca ponosi za wady fizyczne i prawne sprzedawanych produktów. W przypadku wydruków okres rękojmi trwa rok, a konstrukcji dwa lata.

Masz do nas pytanie? Skontaktuj się z nami!