We respect your privacy

Our website uses cookies to ensure proper functionality, personalize content and ads, provide social media features, and analyze traffic. We also share information about your use of our website with social media, advertisers, and data analysis companies. Cookies are divided into essential, analytical, functional, and advertising categories.
Read more
Manage settings
Accept all
logo
user
heart
cart
hamburger

Case Study: adsystem & MotoClassic Wrocław 2024 collaboration

motoclassic
Case-study
motoclassic

Zabytkowe wnętrza i ogrody zamku Topacz oraz nowoczesne systemy wystawiennicze - zobacz, jak pomogliśmy organizatorom Motoclassic w organizacji największego wydarzenia motoryzacyjnego w Polsce.

Cel

Motoclassic to jedno z najważniejszych wydarzeń motoryzacyjnych w Polsce. Już od kilkunastu lat w podwrocławskiej Ślęzy gromadzą się miłośnicy zabytkowych samochodów i nowinek z branży automotive. Naszym celem było wsparcie organizatorów w oznakowaniu wydarzenia. Produkty adsystem miały ułatwić uczestnikom nawigację w terenie oraz służyć zaaranżowaniu strefy relaksu. Dodatkowo zadbaliśmy o przygotowanie recepcji, w której rejestrowali się uczestnicy. Ponadto chcieliśmy w ten sposób umocnić wizerunek marki jako lidera w branży wystawienniczej oraz pokazać wystawiającym się firmom, jak dzięki naszym wyrobom promować branżę automotive

Motoclassic

Wyzwanie

Największym wyzwaniem było znalezienie wspólnego mianownika dla zabytkowego otoczenia zamku Topacz, historycznych samochodów oraz nowoczesnych nośników reklamy. Musieliśmy stworzyć koncepcję stoiska, które wpisze się w motoryzacyjną tematykę eventu, pozwoli zaprezentować adsystem i oznakować wydarzenie. Co więcej, ważnym aspektem było również dostosowanie projektu graficznego do historycznego charakteru wnętrz zamku, co wymagało szczególnej uwagi i dbałości o detale. Dodatkowym wyzwaniem była skala wydarzenia oraz ograniczony czas na realizację wszystkich zadań.

quote-blue-icon
Our participation in MotoClassic was not only a great branding move but also a valuable business experience. The conversations I had during the event provided insightful feedback on the needs and challenges related to offline advertising among automotive sector audiences. We returned to adsystem with this knowledge and are already working to refine our offering to meet these expectations even better.
lorem ipsum ALT
Kamil Żóraw
Key Account Manager
motoclassic

Najważniejsze wyzwania wizualnej oprawy eventu obejmowały:

  • ograniczony czas na przygotowania,

  • oznakowanie rozległego terenu imprezy,

  • stworzenie projektu graficznego recepcji w harmonii z zabytkowym charakterem Zamku Topacz,

  • zaprojektowanie i przygotowanie stoiska adsystem, które jednocześnie odzwierciedla naszą markę i będzie spójne z koncepcją wydarzenia.

Motoclassic

Strefa wystawców – jasne oznaczenia i widoczność

Kolejnym z naszych zadań było zapewnienie wyraźnego oznakowania terenu wydarzenia. Do tego celu wykorzystaliśmy flagi reklamowe adFlag Blade – wysokie i widoczne windery, które idealnie spełniają funkcję informacyjną. Przy wejściu na teren imprezy ustawiliśmy efektowną, pneumatyczną bramę adGate Triangle. Ta stałociśnieniowa konstrukcja wyraźnie wskazywała odwiedzającym wejście na teren wydarzenia. Na bramie umieściliśmy hasło przewodnie imprezy – „Z miłości do motoryzacji”.

Kolejnym istotnym elementem były namioty reklamowe, które odegrały ważną rolę w zapewnieniu uczestnikom komfortu. Modele Vario, Express i Premium nie tylko chroniły przed sierpniowym słońcem, ale również stworzyły przyjazną przestrzeń do odpoczynku w trakcie trwania eventu.

Strefa relaksu

Naszym kolejnym zadaniem było zaprojektowanie i wyposażenie strefy odpoczynku dla uczestników. W tym celu sięgnęliśmy po nasze meble outdoorowe. Siedziska nie tylko zapewniały komfort, ale także pełniły funkcję nośników reklamy. Leżaki, pufy i kostki zostały oznakowane naszymi charakterystycznymi symbolami, a na wydrukach umieściliśmy kody QR z CTA zachęcającym do odwiedzenia strony naszego sklepu. Strefę wypoczynkową wzbogaciliśmy tekstylną ścianką adWall Vario, która posłużyła jako tło w sąsiedztwie zaaranżowanej przez organizatorów scenografii, tworząc efektowną przestrzeń do zdjęć.

Strefa wystawców – jasne oznaczenia i widoczność

Kolejnym z naszych zadań było zapewnienie wyraźnego oznakowania terenu wydarzenia. Do tego celu wykorzystaliśmy flagi reklamowe adFlag Blade – wysokie i widoczne windery, które idealnie spełniają funkcję informacyjną. Przy wejściu na teren imprezy ustawiliśmy efektowną, pneumatyczną bramę adGate Triangle. Ta stałociśnieniowa konstrukcja wyraźnie wskazywała odwiedzającym wejście na teren wydarzenia. Na bramie umieściliśmy hasło przewodnie imprezy – „Z miłości do motoryzacji”.

Kolejnym istotnym elementem były namioty reklamowe, które odegrały ważną rolę w zapewnieniu uczestnikom komfortu. Modele Vario, Express i Premium nie tylko chroniły przed sierpniowym słońcem, ale również stworzyły przyjazną przestrzeń do odpoczynku w trakcie trwania eventu.

Efekty

W efekcie naszej współpracy udało się zapewnić skuteczny przepływ uczestników wydarzenia - odbiorcy łatwo nawigowali w rozległym terenie i bezbłędnie znajdowali poszukiwane miejsca. Recepcja także spełniła pokładane w niej oczekiwania i pozwoliła na wygodną rejestrację uczestników. Ponadto udział w MotoClassic 2024 pozwolił na wzmocnienie wizerunku adsystem jako firmy dostarczającej wysokiej jakości rozwiązania reklamowe. Współpraca przyczyniła się również do nawiązania nowych kontaktów biznesowych i zwiększenia rozpoznawalności marki w ekskluzywnym środowisku.