home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-form.contact-form')}}
{{this.$translate('product.additional-info')}}
{{contactMessage.message}}
logo-white
04 styczeń, 2021
5 rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę, zamawiając systemy wystawiennicze i wybierając wykonawcę

Chcesz stworzyć profesjonalne stoisko promujące Twoje produkty lub usługi, ale nie wiesz od czego zacząć? Spieszymy z pomocą! Pozwól, że przeprowadzimy Cię przez najważniejsze kwestie, które warto sprawdzić jeszcze zanim zdecydujesz się na zakup odpowiednich systemów wystawienniczych. Jak wybrać najlepszego wykonawcę i o nic się nie martwić?

1. Czas realizacji zamówienia

Termin targów branżowych zbliża się nieubłaganie, a Ty chcesz zadbać o profesjonalną prezentację wizualną firmy? Być może w czasach pandemii targi i konferencje branżowe odbywają się rzadziej, jednak wciąż warto brać w nich udział i szukać także eventów online, aby móc w ich czasie jak najlepiej zaprezentować swoje produkty czy usługi i poznać nowych, obiecujących kontrahentów. O tym, jak się przygotować do targów branżowych online, przeczytasz tutaj. Zdajemy sobie sprawę, że wielu osobom bardzo zależy, aby na realizację zamówienia wszystkich niezbędnych akcesoriów reklamowych czekać jak najkrócej. Nie zawsze przecież jesteś w stanie zamówić potrzebne materiały z dużym wyprzedzeniem, prawda? Przeglądając ofertę danej firmy, zwróć więc uwagę na czas produkcji systemów wystawienniczych. Jak zamawiać – to najlepiej bezpośrednio. Wówczas możesz mieć pewność, że termin realizacji nie będzie odległy.

Wskazówka dla Ciebie: informacje o czasie realizacji zakupów znajdziesz w katalogu produktów zaraz pod konkretnym artykułem. Nie powinien on przekraczać 6 dni roboczych. Jeżeli widzisz czas realizacji zamówienia systemów wystawienniczych podany w godzinach (zazwyczaj 24h, 48h czy 72h) lub w dniach (4-5 dni roboczych) to wiedz, że jest to optymalny czas. Twoje zamówienie będzie w dobrych rękach. Czas realizacji zależy również od specyfiki produktów tworzonych na indywidualne zamówienie oraz jego wielkości. Jeśli zamawiasz przykładowo 50 sztuk ścianek tekstylnych, to czas oczekiwania może ulec zmianie. Oczywiście zwykle trzeba jeszcze doliczyć dodatkowy dzień na dostarczenie wszystkich materiałów do Ciebie. Wybierając wykonawcę, warto sprawdzić też, jakie są opcje dostawy systemów wystawienniczych (np. bus firmowy, kurier, a może odbiór osobisty).

Jeżeli nie widzisz informacji o czasie realizacji na stronie internetowej firmy, bezpośrednio przy produkcie, który Cię interesuje – zadzwoń lub napisz maila z zapytaniem. Zaoszczędzisz sobie dzięki temu stresu i nie będziesz martwił się, czy na pewno wszystko dotrze na czas.

2. Doświadczenie i profesjonalna obsługa na każdym etapie

Po drugie, zwróć uwagę na to, ile lat doświadczenia posiada firma, u której chcesz zamówić systemy wystawiennicze. Jak wybrać firmę, która na pewno sprosta Twoim oczekiwaniom? Najpierw zapoznaj się z jej historią i wartościami, jakimi się kieruje. Przejrzyj zawartość zakładki „O firmie” czy też „O nas” i sprawdź, jak długo funkcjonuje dany sklep. Jakich klientów obsługuje? Może ma na koncie jakieś wyróżnienia, nagrody? Jeśli firma działa na rynku kilka lub kilkanaście lat, to z pewnością wypracowała już najlepszą drogę do rozwiązywania najczęściej pojawiających się u klientów problemów i wie również, w jaki sposób może im zapobiec.

Przedsiębiorstwa z bogatym doświadczeniem i nastawieniem prokonsumenckim potrafią doskonale doradzić klientowi i zaoferować mu pomoc na każdym etapie realizacji zamówienia systemów wystawienniczych. Jak wybrać wykonawcę, to właśnie takiego, który w razie jakichkolwiek wątpliwości będzie w stanie zasugerować selekcję najbardziej efektownych, a jednocześnie praktycznych artykułów prezentujących usługi czy produkty, które sprzedajesz.

Profesjonalna obsługa klienta to konieczność w branży systemów do zabudowy targowej. Artykuły, których szukasz, powinny Ci służyć przez lata, idealnie więc jeśli kompetentny sprzedawca przedstawi Ci najlepsze rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb oraz budżetu, którym dysponujesz. Ważne, abyś mógł liczyć na dedykowanego opiekuna i pomoc nie tylko telefoniczną czy mailową, ale i osobistą. Idealnie, jeśli handlowiec będzie mógł dojechać do Ciebie z produktami i Ci je zaprezentować. Firma, której szukasz powinna posiadać też dedykowany dział graficzny, który w razie potrzeby pomoże w dostosowaniu Twoich zdjęć do projektu.

3. Mobilność systemów i łatwy montaż, który możesz zobaczyć na własne oczy

Kolejną bardzo ważną kwestią, na którą musisz zwrócić uwagę, stojąc przed wyborem systemów wystawienniczych, jest jakość wykonania, obsługa i montaż poszczególnych produktów. Bez względu na to, czy potrzebujesz ścianek reklamowych, trybunek, potykaczy, rollupów czy innych artykułów, pamiętaj, że najlepsze systemy wystawiennicze zawsze powinny charakteryzować się:

  • wygodnym i prostym sposobem montażu,
  • szybkim i sprawnym demontażem,
  • mobilnością, dzięki kompaktowym rozmiarom po złożeniu,
  • możliwością spakowania systemów do specjalnego pokrowca, torby transportowej czy walizki na kółkach.

Filmiki z instrukcją

Skąd możesz mieć pewność, wybierając artykuły reklamowe, że będzie Ci się je dobrze użytkowało i, że zarówno Ty, jak i Twoi współpracownicy bez problemu poradzicie sobie z ich przewiezieniem, złożeniem i rozłożeniem? Sprawdź, czy na stronie internetowej wykonawcy znajdują się instrukcje, zdjęcia, a najlepiej filmiki instruktażowe. Na krótkim materiale wideo krok po kroku będziesz mógł prześledzić, w jaki sposób montuje się podstawy systemów wystawienniczych i jak składa i rozkłada się wybrane artykuły.

Wygodnie i bezproblemowo

Jeśli jeszcze nigdy nie miałeś okazji tego robić – będziesz zaskoczony pomysłowymi i inteligentnymi sposobami konstrukcji zastosowanymi w wielu systemach wystawienniczych. Nie obawiaj się długiego i skomplikowanego procesu montażu, bo czasem nawet kilka ruchów wystarczy, aby rozłożyć cały system. Powinno być to przyjemne i nie wymagać od Ciebie wysiłku i umiejętności technicznych.

Showroom i torby transportowe

Jeżeli instrukcje wideo to dla Ciebie za mało i chcesz osobiście przekonać się, jak dokładnie wyglądają, składają i rozkładają się interesujące Cię systemy wystawiennicze, odwiedź showroom firmy. Zobaczysz w nim pełen asortyment, specyfikę produktów, rozmiary, design i będziesz miał możliwość ich dotknięcia. Wielu klientów na tym etapie pozbywa się wszystkich ewentualnych obaw i wątpliwości co do systemów wystawienniczych. Jak wybrać sklep, który gwarantuje przyjazne i wygodne dla Ciebie rozwiązania? Przejrzyj katalog produktów i filmy z instrukcją ich obsługi, zapytaj o możliwość odwiedzin showroomu lub przyjazdu handlowca w celu zaprezentowania wybranych produktów. Nie kupuj przysłowiowego kota w worku, aby w dniu ważnych targów czy konferencji branżowej nic Cię nieprzyjemnie nie zaskoczyło. Popytaj czy firma dodaje do artykułów również torby do przewożenia systemów, dzięki którym będziesz mógł łatwo przewieźć materiały promocyjne z miejsca w miejsce. Zależy Ci przecież na profesjonalnym wyglądzie w każdej sytuacji.

Przykłady innych realizacji

Dobrym znakiem jest, gdy firma, której wybór rozważasz może pochwalić się zdjęciami innych realizacji. Odwiedź fanpage firmy i przejrzyj galerię. Dzięki fotografiom stoisk i zestawień różnych akcesoriów promujących markę, lepiej wyobrazisz sobie, jak może to wyglądać u Ciebie. W razie potrzeby poproś osobę, która obsługuje Twoje zamówienie o przesłanie kilku zdjęć realizacji.

4. Opieka posprzedażowa i gwarancja na produkty

Następnym istotnym aspektem, nad którym musisz się pochylić, zastanawiając się jakie systemy wystawiennicze wybrać jest wzorowa opieka posprzedażowa. Dostawca, którego szukasz, powinien się taką wyróżniać. Co się stanie, gdy zgubisz jakiś element systemu wystawienniczego? Jak wybrać dostawcę, na którego możesz liczyć w przypadku jakichkolwiek problemów po zakupie artykułów reklamowych? Decyduj się na takiego, który zawsze zaoferuje Ci potrzebną pomoc, radę czy brakującą część systemu. Zwróć też uwagę na to, ile lat gwarancji mają poszczególne produkty promocyjne i czy firma zapewnia profesjonalny serwis pogwarancyjny.

5. Oryginalne rozwiązania i opinie klientów

Nowoczesne i niespotykane rozwiązania to ostatni punkt, na który dobrze jest zwrócić uwagę, wybierając systemy wystawiennicze. Jak zamówić artykuły, które posłużą nam przez lata, a jednocześnie wyróżnią się wśród systemów, które już się opatrzyły? Pisaliśmy o tym wcześniej, ale i tutaj należy to podkreślić. Zawsze wybieraj doświadczoną firmę z bogatą ofertą produktów i wysoką jakością obsługi, aby mieć pewność, że zajmie się Tobą kompetentny doradca. Taka osoba nie będzie bowiem próbowała szybko sprzedać Ci przypadkowego produktu, ale najpierw pozna wszystkie Twoje potrzeby, poszuka różnych opcji i przedstawi Ci najlepsze możliwe rozwiązanie. To niezwykle istotne w dobie nasycenia rynku rozmaitymi propozycjami artykułów promocyjnych.

Być może specyfika produktów i usług, które chcesz promować wymaga odpowiedniego designu lub kształtu? Dobry opiekun klienta z pewnością to wychwyci. Firma z szerokim asortymentem (np. namiotami reklamowymi, dużymi zabudowami targowymi) musi dbać o nowoczesne i oryginalne rozwiązania dające możliwość m.in. ekspresowej wymiany grafiki, prania nadruku czy też łączenia ze sobą poszczególnych modułów. Weź to pod uwagę, przeglądając katalogi produktowe.

Zawsze warto również poczytać opinie pozostawione o firmie przez innych. W komentarzach po dokonanej transakcji klienci często dzielą się opinią dotyczącą kolorów, czy jakości materiału, z którego wykonane są systemy wystawiennicze. Jak wybrać sklep godny zaufania, to właśnie kierując się dodatkowo ocenami użytkowników, którzy w ostatnim czasie dokonali w nim zakupu.

Powodzenia w wyborze najlepszych systemów wystawienniczych!