Szanujemy twoją prywatność

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka) w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania witryny, personalizacji treści i reklam, zapewnienia funkcji mediów społecznościowych oraz analizy przepływu informacji. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej witryny innym podmiotom takim jak: media społecznościowe, reklamodawcy oraz firmy świadczące usługi analizy danych. Pliki cookie dzielą się na: niezbędne, analityczne, funkcjonalne oraz reklamowe.
Czytaj więcej
Zarządzaj ustawieniami
Zaakceptuj wszystkie
logo
user
heart
cart
hamburger
adsystem x Pasibus – Festiwal Pasibrzucha
Case-study
Leżaki z logo na wydarzeniu plenerowym – przykład reklamy eventowej

Jak wyróżnić się na festiwalu kulinarnym i stworzyć przestrzeń, którą uczestnicy zapamiętają? Pasibus postawił na widoczność i komfort, a my pomogliśmy im osiągnąć ten efekt.

Cel

Festiwal Pasibrzucha to święto miłośników dobrego jedzenia, organizowane na wrocławskim torze wyścigów konnych. Pasibus potrzebował rozwiązań, które pozwolą oznakować rozległy teren i sprawią, że uczestnicy bez trudu odnajdą strefę wydarzenia. Kluczowe było też stworzenie przestrzeni sprzyjającej relaksowi i interakcji z marką.

Wyzwanie

Duży obszar wydarzenia wymagał skutecznego oznakowania, by przyciągnąć uwagę odwiedzających i ułatwić im nawigację. Dodatkowo strefa multimedialna z telewizorem musiała być odpowiednio zabezpieczona przed zmiennymi warunkami atmosferycznymi. Elementy eventowe miały nie tylko spełniać funkcję użytkową, ale także wzmacniać rozpoznawalność marki Pasibus.

Działania

Dostarczone przez adsystem rozwiązania spełniły wszystkie założenia:

  • Flagi reklamowe – ustawione w strategicznych miejscach, zapewniły doskonałą widoczność wydarzenia już z daleka.

  • Leżaki reklamowe i bean bagi – stworzyły wygodną strefę odpoczynku, a jednocześnie były nośnikami reklamy, wzmacniającymi identyfikację marki.

  • Namiot Premium – osłonił strefę multimedialną, zabezpieczając sprzęt przed wiatrem i deszczem, co zapewniło płynny przebieg wydarzenia bez zakłóceń.

Efekty

Scenografia z kasetonów LED skutecznie oznakowała wydarzenie, podkreślając tożsamość marki DuoLife. Świetlne tło stworzyło efektowną oprawę wizualną, a system Mframe zapewnił elastyczność i łatwość montażu. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii przestrzeń eventowa stała się spójna, rozpoznawalna i w pełni dostosowana do dynamicznego przebiegu wydarzenia. Z kolei stoisko-recepcja pozwalała uczestnikom łatwo zorientować się w nawigacji podczas eventu oraz wygodnie zarejestrować swoje uczestnictwo.

Podobne blogi
chevron
chevron