home {{this.$translate('menu.back')}}

{{this.$translate('contact-write-to-us')}}

logo-white

Blog

AdTips
Nietypowe święta w twojej komunikacji - jak wykorzystać je w promocji marki?
Dzień bigosu, europejski dzień mózgu czy dzień garncarza - ty też kwitujesz okazje tego typu lekceważącym uniesieniem brwi? To błąd! Bo chociaż wiele z niecodziennych okazji może istotnie wydawać się nieco śmiesznymi, to niektóre z nich stwarzają świetną okazję do działań promocyjnych. Zobacz, jak wykorzystać
Targi sportowe – jak dobrze się na nich zaprezentować?

Duże wydarzenia takie jak targi sportowe każdego roku przyciągają kilkadziesiąt tysięcy miłośników rozmaitych dyscyplin sportowych. Pokazowe treningi, spotkania na żywo ze sławnymi sportowcami, zajęcia ruchowe dla dzieci i dorosłych to tylko niektóre atrakcje, które pojawiają się na tego typu eventach. Przede wszystkim jednak podczas takich targów można zachwycić ludzi ekspozycją produktów wspierających rozwój różnych sportowych pasji. Jak dobrze zaprezentować się na targach sportowych? Sprawdź nasze wskazówki!

Co warto wiedzieć przed wzięciem udziału w targach?
Słyszałeś o wielu wydarzeniach branżowych, na których spotkać możesz swoich klientów? Nie jesteś pewien, czy to dobra decyzja wziąć udział w takim wydarzeniu? Jak sprawdzić zwrot z inwestycji?
Realizacja zabudowy targowej dla firmy Rollersy
Realizacja zabudowy targowej przy użyciu systemu mFrame dla naszego klienta, firmy Rollersy. To firma, która wie, jak wyglądać profesjonalnie i dbać o swoją markę. Chcesz dowiedzieć się, jakich systemów użyli? Przeczytaj nasz artykuł. 
Pomysły na systemy reklamowe do hoteli
Reklama w hotelu nie dla każdego jest czymś oczywistym, tymczasem jest to świetne miejsce do promowania okolicznych atrakcji, partnerów biznesowych i oczywiście samej oferty hotelu oraz dostępnych w nim usług. Co warto promować i w jaki sposób? W tym artykule przeczytas...
Jak zwiększyć prestiż firmy na targach i konferencjach
Udział w targach, konferencjach, czy innych eventach dla firm to dobra okazja do zdobycia nowych klientów oraz podniesienia rozpoznawalności marki. Biorąc udział w takich wydarzeniach, pamiętaj, by odpowiednio się przygotować, myśląc o każdym szczególe stoiska i sposobi...