Szanujemy twoją prywatność

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka) w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania witryny, personalizacji treści i reklam, zapewnienia funkcji mediów społecznościowych oraz analizy przepływu informacji. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej witryny innym podmiotom takim jak: media społecznościowe, reklamodawcy oraz firmy świadczące usługi analizy danych. Pliki cookie dzielą się na: niezbędne, analityczne, funkcjonalne oraz reklamowe.
Czytaj więcej
Zarządzaj ustawieniami
Zaakceptuj wszystkie
logo
user
heart
cart
hamburger

Co sprawia, że reklama jest skuteczna?


Blog cover image

Marketing/reklama
Blog cover image

Określ profil odbiorcy reklamy

Śledź wyniki i analizuj zebrane dane

Relacje z klientami

Dołącz wezwanie do działania (CTA)

Dobrze napisana treść reklamy to element sukcesu

Skuteczna reklama podświetlana

Budowanie częstotliwości

Zrozumienie celów i wskaźników KPI

Skuteczna reklama w salonie motoryzacji

Podkreśl cechy i podkreśl korzyści

Wyraź swój punkt widzenia

Kto?
Kto stoi za reklamą? Czym zajmuje się twoja firma?
Co?
Co oferujesz?
Czemu?
Podkreśl korzyści.
Kiedy?
Stwórz poczucie pilności, dostarczając zachęty lub powodu do szybkiego działania.
Gdzie?
Kieruj odbiorców, dokąd mają się udać. Czy powinni do ciebie zadzwonić? Zatrzymać się? W trybie online?