home {{this.$translate('menu.back')}}

{{this.$translate('contact-write-to-us')}}

logo-white

Dlaczego warto wcześniej przygotować się do wydarzeń i targów?

Luty to zwykle miesiąc licznych wydarzeń branżowych i targów tematycznych. Dlaczego warto wcześniej przygotować firmę na udział w tego typu eventach? Kiedy zlecać wykonanie stoisk i wydruków reklamowych i jak oszacować ryzyko?

Kiedy i jak przygotować się do targów?

Intensywny miesiąc, w którym odbywają się liczne targi i wydarzenia branżowe to m.in. luty. Podczas wielu eventów tematycznych, które odbywają się w tym czasie, przedsiębiorcy chcą profesjonalnie i niebanalnie zaprezentować swoje produkty i usługi. Wiemy z doświadczenia, że klienci niekiedy czekają z zamówieniami na przysłowiową ostatnią chwilę, a potem okazuje się, że niestety nie udało się zdążyć z realizacją zamówienia na czas. Dlatego w tym wpisie przestrzegamy Cię przed czekaniem zbyt długo z zakupem odpowiednich systemów wystawienniczych Adsystem i składaniem zamówień na wydruki reklamowe na kilka dni przed eventem. Jeżeli nie chcesz zostać bez nośników reklamowych w dniu ważnej imprezy branżowej, zastosuj nasze dobre rady.

Im wcześniej, tym lepiej

Przygotowanie do targów potrafi spędzić sen z powiek nawet najbardziej doświadczonym wystawcom, dlatego nie odkładaj tego w nieskończoność. Im wcześniej zamówisz potrzebne akcesoria na targi i wydarzenia, tym lepiej. Zalecamy zacząć już kilka miesięcy przed planowaną datą eventu. Składając zamówienie np. na meble reklamowe odpowiednio wcześniej, nie będziesz musiał martwić się, czy na pewno wszystko uda się na czas. Będziesz także mógł sprawdzić swoje stoiska targowe i przetestować wraz ze współpracownikami na spokojnie ich składanie i rozkładanie. Wszystkie systemy do zabudowy targowej Adsystem są bardzo proste w obsłudze i transporcie. Tak, że akurat na tę kwestię poświęcisz tylko chwilę.

Zwróć uwagę na czas realizacji zamówienia

Zamawiając stoiska reklamowe Adsystem, weź pod uwagę, że czas realizacji zamówienia nie jest czasem, w którym produkt zostanie już dostarczony do Ciebie. Jest to czas od momentu zaakceptowania przez nas Twojego pliku graficznego, który jest niezbędny do zrealizowania zamówienia, do momentu wysyłki zamówienia do Twojej firmy. Oczywiście możesz też odebrać swoje zamówienie osobiście. W tym celu wybierz odpowiednią opcję na etapie finalizacji zamówienia, a gdy Twoje produkty będą gotowe do odbioru, zapraszamy Cię do siedziby naszej firmy (ul. Atramentowa 11, Bielany Wrocławskie). Zachęcamy Cię też do zapoznania się z treścią artykułu, który poprowadzi Cię krok po kroku do złożenia zamówienia na wymarzone systemy wystawiennicze przez internet. Poradnik ten znajdziesz tutaj.

Licz czas realizacji od momentu poprawnie dodanego pliku graficznego

Podczas zamawiania systemów wystawienniczych na branżowe targi i wydarzenia, spotkasz się także z terminem „przewidywany czas realizacji zamówienia”. Jest to szacowany czas realizacji zamówienia i jest on jak najbardziej realny. Ale uwaga! Pod warunkiem, że od razu dodasz do niego poprawny plik graficzny. Jeśli tak się stanie, plik zostanie automatycznie zaakceptowany przez dział graficzny lub przez system. Weź jednak pod uwagę ryzyko, że w innym przypadku, gdy dodanie poprawnego pliku nastąpi w późniejszym terminie, czas realizacji zamówienia zostanie przesunięty. Na odbiór akcesoriów będziesz musiał wówczas czekać nieco dłużej.

Przygotowanie do targów – na co jeszcze zwrócić uwagę?

  • Jeśli szykujesz się na targi, zawsze zadaj sobie pytanie czy na pewno spotkasz podczas nich docelową grupę Twoich klientów? Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, czy na tych konkretnych targach na pewno będą obecni ludzie potencjalnie zainteresowani ofertą Twojej firmy, nie ryzykuj. Musisz mieć pewność, inaczej tylko niepotrzebnie stracisz czas i pieniądze.

  • Dowiedz się, ile będziesz mieć przestrzeni na własną zabudowę targową jako wystawca. Zapytaj, co wystawcom zapewnia organizator i czy będzie możliwość zamontowania systemów podwieszanych. Jeżeli tak, to warto w nie zainwestować, ponieważ skutecznie przyciągną one wzrok potencjalnych nabywców i zachęcą ich do podejścia do Twojego stoiska. Sprawią też, że stanowisko Twojej firmy stanie się punktem orientacyjnym na mapie eventu. Dzięki temu Twoja marka, logo czy hasło reklamowe zapadnie w pamięć wielu osobom.

  • A jeżeli jest to wydarzenie w plenerze, zadbaj także o odpowiednie akcesoria outdoorowe.

Więcej informacji na temat tego, jak przygotować się do targów odnajdziesz w tym wpisie. Życzymy powodzenia i czekamy na Twoje zamówienie! W razie jakichkolwiek pytań, pozostajemy do dyspozycji.