Szanujemy twoją prywatność

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka) w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania witryny, personalizacji treści i reklam, zapewnienia funkcji mediów społecznościowych oraz analizy przepływu informacji. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej witryny innym podmiotom takim jak: media społecznościowe, reklamodawcy oraz firmy świadczące usługi analizy danych. Pliki cookie dzielą się na: niezbędne, analityczne, funkcjonalne oraz reklamowe.
Czytaj więcej
Zarządzaj ustawieniami
Zaakceptuj wszystkie
logo
user
heart
cart
hamburger

Marketing wydarzeń sportowych - case study naszej współpracy ze Snowee


Blog cover image

Reklama zewnętrzna
Blog cover image

Wysokość ponad 3000 m n.p.m., zmienna alpejska pogoda oraz żywiołowa impreza sportowa - takim wyzwaniom musiały sprostać produkty adsystem podczas imprezy Snowee Music Trip 2024. Nośniki reklamy na wydarzeniach sportowych to ważny punkt organizacji eventów tego typu. Przekonaj się, jakie produkty sprawdziły się w branży sportowej oraz jakie zastosowania znalazły.

Snowee tworzy grupa pasjonatów turystyki oraz sportów zimowych. Organizują wyjazdy, które są połączeniem aktywności fizycznej i dobrej zabawy. Jednym z takich przedsięwzięć był Snowee Music Trip 2024, czyli festiwal muzyczny na narciarskim stoku. W całym tym zamieszaniu nalazły się produkty adsystem. Nasze wyroby wspierały działania marketingowe Snowee przede wszystkim jako nośniki firmowych symboli. Ale to nie wszystkie wyzwania, jakim sprostały nasze wyroby. Jeśli ciekawi cię marketing sportowy i kulisy organizacji wydarzeń sportowych tego typu, zapraszamy do lektury.

Jakie produkty wykorzystano w trakcie wydarzenia?

Marketing sportowy skupia się głównie na wydarzeniach na świeżym powietrzu. Nośniki reklamy wykorzystywane w takich warunkach muszą cechować się odpornością na działanie niesprzyjających warunków atmosferycznych. Dlatego właśnie wspólnie wytypowaliśmy do tego wydarzenia produkty z gamy wyrobów outdoorowych.

Jakie warunki panowały podczas eventu?

Snowee specjalizuje się w organizacji wydarzeń sportowych i muzycznych w górskich warunkach. Tym razem event odbył się w Les Deux Alpes, czyli we francuskich Alpach Delfinackich. Punkt, w którym rozegrała się zasadnicza część wydarzenia i gdzie stanęły nasze wyroby, jest położony na wysokości 3288 m. n.p.m. To oznacza niższe ciśnienie atmosferyczne, chłodniejsze temperatury i przede wszystkim pogodowe zawirowania. Jak mówi uczestniczka wydarzenia, Marta Płatek, podczas kilkudniowego festiwalu Alpy zaprezentowały cały wachlarz pogodowych zmian - od słonecznej i bezwietrznej aury, przez zawieje, aż po mgłę utrudniającą widoczność.

snowee

Jaką rolę odegrały wyroby adsystem w wydarzeniach sportowych Snowee?

Poza klasycznymi działaniami marketingowymi, czyli wzmacnianiu wizerunku marki oraz promowaniu samego wydarzenia sportowego i muzycznego, nasze nośniki reklamy pełniły także dodatkowe funkcje. Przekonaj się, jak elementy marketingu sportowego mogą służyć dodatkowo organizacji samego eventu.

Oznakowanie wydarzenia w trudnych warunkach

Okazuje się, że nośniki reklamy zewnętrznej stosowane w ramach marketingu sportowego służą nie tylko skutecznej promocji produktów czy usług, ale też sprzyjają lepszej nawigacji w terenie. Gdy warunki pogodowe nieco się pogorszyły i miejsce imprezy spowiła mgła, stanowisko oznakowane flagami czy za pomocą namiotu wciąż pozostawało widoczne dla uczestników.

Zabezpieczenie stanowiska DJ-a

Marketing sportu i związane z nimi wydarzenia zwykle są połączone z różnymi dodatkowymi atrakcjami. W przypadku Snowee była to m.in impreza muzyczna. Nasz stałociśnieniowy namiot sprawdził się w tym przypadku jako zabezpieczenie dla stanowiska DJ-a. Takie rozwiązanie sprzyja nie tylko ochronie przed niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi. Za pomocą namiotów można dodatkowo wyeksponować ważne strefy czy punkty na mapie wydarzenia.

Strefa relaksu

Leżaki reklamowe świetnie sprawdzają się na najróżniejszych imprezach, które gromadzą większe grono odbiorców. Przy okazji promocji usług sportowych lub na wydarzeniach sportowych takich, jak Snowee, nasze leżaki mogą posłużyć jako miejsce dla publiczności. Na omawianymn evencie wykorzystano je m.in w strefe gastronomicznej, gdzie zapewniały wygodne siedzisko podczas spożywania posiłków.

Tło dla zdjęć i UGC

Marketing sportu, podobnie jak inne dziedziny komunikacji, w dużej mierze opiera się na mediach społecznościowych. Nośniki reklamy z symbolami firmowymi mogą być świetnym tłem dla przygotowania zdjęć, które trafią profile firmowe na Facebooku, Instagramie czy Linkedin. Co więcej, wizerunek marki może być dodatkowo rozpowszechniany za pomocą tzw. user generated content, czyli zdjęć, filmów i postów, które będą publikować sami użytkownicy na swoich prywatnych profilach.

snowee

Jak widzisz, nośniki reklamy zewnętrznej świetnie sprawdzają się w marketingu sportowym oraz podczas wydarzeń, które wykorzystują sport jako jedną z atrakcji. Jeśli przygotowujesz się do udziału w wydarzeniu tego typu i chcesz przygotować reklamę, która zwróci uwagę konsumentów i będzie dobrym sposobem na zaangażowanie do czynnego udziału w akcji, zapraszamy do kontaktu. W naszej ofercie znajdziesz też gotowe zestawy nośników reklamy zewnętrznej, które zostały skomponowane pod różne typu wydarzeń outdoorowych.