Szanujemy twoją prywatność

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka) w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania witryny, personalizacji treści i reklam, zapewnienia funkcji mediów społecznościowych oraz analizy przepływu informacji. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej witryny innym podmiotom takim jak: media społecznościowe, reklamodawcy oraz firmy świadczące usługi analizy danych. Pliki cookie dzielą się na: niezbędne, analityczne, funkcjonalne oraz reklamowe.
Czytaj więcej
Zarządzaj ustawieniami
Zaakceptuj wszystkie
logo
user
heart
cart
hamburger

Najważniejsze targi tego roku - wydarzenie, którego nie możesz przegapić


Blog cover image

Aktualności
Stoiska targowe
Blog cover image

Największe wydarzenie na świecie dla branży retail. To niesamowita szansa, żeby zobaczyć dynamicznie rozwijający się świat reklamy, marketingu, technologi oraz visual marchendisingu. W tym roku organizatorzy zapraszają do Düsseldorfu, gdzie od 26 lutego do 2 marca potrwa międzynarodowa impreza.

Dlaczego warto pojechać na targi Euroshop 2023?

Targi EuroShop to źródło informacji i inspiracji dla pionierów na rynku, jak i dopiero rozwijających się start-upów. W jednym miejscu spotkają się marki poszukujące nowych pomysłów, trendów oraz innowacji, pomocnych do rozwoju widoczności ich firmy.

Historia targów rozpoczęła się w roku 1966, gdzie podczas pierwszego wydarzenia zebrało się 331 wystawców. W roku 2020 było ich już ponad 2300, a liczba ta wciąż rośnie. EuroShop odwiedzają wizytatorzy z całego świata, chętnie dzieląc się innowacjami ze swoich regionów.

Inteligentna infrastruktura EuroShopu z roku na rok dostosowuje się do dynamicznych zmian w środowisku handlu detalicznego. Na tegorocznym wydarzeniu zobaczymy takie kanały retail jak:

Co czeka na targach EuroShop 2023?

Powodów do wzięcia udziału w targach jest zawsze dużo. Jeśli liczysz na rozwój swojej firmy i wzrost sprzedaży, nie powinieneś zastanawiać się dwa razy. Zwiększenie rozpoznawalności marki, nowi partnerzy, prezentacja oferty - to tylko nieliczne korzyści targów. A co gwarantuje to Twoim potencjalnym klientom? Mogą na żywo przetestować wiarygodność produktów, upewniając się o ich dobrej jakości.

Spotkaj się z nami na miejscu

Targi to najlepszy moment, żeby nawiązać nowe kontakty, ale także, aby pielęgnować te stare. Wydarzenia branżowe dają mnóstwo okazji do luźnej rozmowy, która później może przerodzić się w owocną współpracę.

Wraz z zespołem adsystem również będziemy uczestniczyć w tegorocznej edycji EuroShopu. Przygotowaliśmy oryginalne i innowacyjne stoisko, jakiego jeszcze u nas nie widziałeś.

Jeśli chcesz z nami porozmawiać, myślisz o współpracy biznesowej lub masz w planach dowiedzieć się więcej o naszych produktach, umów się na rozmowę wcześniej.

Ty też możesz być częścią międzynarodowej społeczności EuroShop.