Pamiętasz kultową reklamę Allegro "English for beginners”? Spot ukazywał zmagania starszego pana z angielszczyzną. Mężczyzna powtarzał słówka rozmawiając z pieskiem lub wcielając się w rolę filmowego zabójcy. Ta pełna pozytywnych emocji reklama, błyskawicznie stała się szeroko komentowanym viralem z 19 milionami wyświetleń na Youtube. I chociaż mówi się, że to negatywne emocje nakręcają zasięg, to humor i radość również mogą wspomóc marketerów w zaplanowaniu dobrej kampanii.
Model błyskawicznie rozkładany czy może solidny wariant targowy? Jaka trybunka reklamowa będzie najlepszym wyborem? Jeśli lady wystawiennicze znalazły się w orbicie twoich promocyjnych zainteresowań, zapraszamy do lektury artykułu, w którym bierzemy pod lupę trybunki reklamowe z oświetleniem LED.
Emocje kierują naszymi wyborami dużo częściej niż racjonalne myślenie. Badania pokazują, że aż 95% decyzji zakupowych podejmujemy na poziomie podświadomym. Dlatego marki, które potrafią skutecznie oddziaływać na emocje, zyskują przewagę na rynku. Sprawdź, jak zapanować nad emocjami klientów i przekuć je w sukces sprzedażowy.
Ścianka reklamowa pop up to jeden z najpopularniejszych nośników reklamy. Zapewnia skuteczny przekaz promocyjny i jest wygodna w użytkowaniu. Jeśli zastanawiasz się nad zakupem systemu wystawienniczego tego typu, zobacz, jakie są rodzaje ścianek pop up, czym się charakteryzują oraz w jakich okolicznościach warto na nie postawić.
Już 22 października startuje kolejna edycja I love Marketing&Technology – konferencji, która wyznacza trendy w świecie polskiego marketingu. W tym roku adsystem dołączył do grona oficjalnych partnerów wydarzenia. Zobacz, co przygotowaliśmy i dlaczego warto odwiedzić nasze stoisko.
W Polsce żyje ponad 3 miliony osób z prawnie stwierdzoną niepełnosprawnością. Szacuje się, że w rzeczywistości liczba ta może być nawet ponad dwukrotnie wyższa. Wiele z tych osób zmaga się z trudnościami niewidocznymi na pierwszy rzut oka. To właśnie na ten problem zwraca uwagę wydarzenie Szczyt H2H, podczas którego ponad 400 przedstawicieli polskiego biznesu wspólnie zdobyło wierzchołek Śnieżki. Wśród nich nie zabrakło przedstawicieli adsystem.
Nie ma lepszego sposobu na rozwój lokalnego biznesu niż skierowanie działań marketingowych bezpośrednio do klientów z okolicy. Efektywna kampania promocyjna nie musi obejmować globalnych rynków, aby była skuteczna. Wręcz przeciwnie – marketing lokalny często przynosi szybsze i bardziej wymierne rezultaty, budując lojalność klientów. Kluczem do sukcesu jest dobrze przemyślana strategia, która uwzględni specyfikę lokalnych potrzeb i preferencji.
Wysoka jakość druku, oświetlenie LED, beznarzędziowy montaż i efektowny wygląd. To tylko kilka najważniejszych cech, które charakteryzują kasetony reklamowe. Jeśli rozważasz zakup nośnika reklamy tego typu, w dzisiejszym artykule znajdziesz kompletny przewodnik, dzięki któremu dobrze poznasz kasetony świetlne wolnostojące od adsystem.
Członkostwo w PIPT to ważny krok w rozwoju adsystem, pozwalający na aktywne uczestnictwo firmy w kształtowaniu standardów oraz przyszłości branży targowej i wystawienniczej w Polsce. Jako prestiżowa organizacja zrzeszająca liderów rynku, Polska Izba Przemysłu Targowego otwiera przed swoimi członkami nowe możliwości współpracy oraz wdrażania innowacyjnych rozwiązań. W jaki sposób przynależność do PIPT może wspomóc rozwój działalności wystawienniczej?
Szukasz sposobu na udoskonalenie swoich działań reklamowych? Poznaj adFrame Slim! Wąska rama, niewielka waga i podświetlenie LED – nowy produkt w ofercie adsystem to doskonała alternatywa dla standardowych systemów wystawienniczych.