Szanujemy twoją prywatność

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka) w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania witryny, personalizacji treści i reklam, zapewnienia funkcji mediów społecznościowych oraz analizy przepływu informacji. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej witryny innym podmiotom takim jak: media społecznościowe, reklamodawcy oraz firmy świadczące usługi analizy danych. Pliki cookie dzielą się na: niezbędne, analityczne, funkcjonalne oraz reklamowe.
Czytaj więcej
Zarządzaj ustawieniami
Zaakceptuj wszystkie
logo
user
heart
cart
hamburger

Blog

Wszystkie kategorie
Ścianki reklamowe
Stoiska targowe
Kasetony reklamowe
Reklama zewnętrzna
Roll-upy
Trybunki reklamowe
Pokaż więcej
Reklama zewnętrzna
Marketing/reklama
Flagi reklamowe na wydarzeniu plenerowym
Psychologia emocji w reklamie outdoorowej i podczas eventów

Skuteczny marketing działa na emocje klientów. W ten sposób marketerzy skłaniają klientów do podejmowania decyzji, budują ich zaangażowanie i kreują konkretne doświadczenia. Dotyczy to także reklamy outdoorowej i eventów. Za pomocą dobrze zaprojektowanego wydarzenia można budować pozytywne skojarzenia z marką i zwiększać zaufanie.

kzw
Kamila Zalinska-Wozny
Marketing Specialist
Czytaj więcej
arrow-right
Kasetony reklamowe
kasetony na sufit
Kasetony reklamowe podwieszane: większa widoczność i lepsze oznakowanie stoiska

Czy wiesz, że reklama umieszczona na wysokości przyciąga więcej uwagi niż ta na poziomie oczu? Jeśli chcesz wyróżnić się na tle konkurencji, postaw na kasetony podwieszane. Zamontowane pod sufitem, pomagają skutecznie zdominować przestrzeń promocyjną. Bez względu na to, czy działasz na targach, w sklepie, czy w salonie sprzedaży, reklama podwieszana wyniesie twoje działania marketingowe na wyższy poziom – dosłownie i w przenośni.

 

Czytaj więcej
arrow-right
Marketing/reklama
kolory w reklamie
Jak kolory wpływają na zachowanie klientów?

Kolory to więcej niż tylko wizualny dodatek. Potrafią wywoływać emocje, budować nastrój i wpływać na decyzje zakupowe. Odpowiedni dobór barw może przyciągnąć uwagę klientów i wpłynąć na sposób, w jaki postrzegają twoją markę. Sprawdź, jak wykorzystać kolory, aby wzmocnić swoją obecność na wydarzeniach branżowych.

 

Czytaj więcej
arrow-right
ringtone-blue
Bądź na bieżąco
Z nowościami i promocjami
email
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Zapis się do newslettera
Reklama zewnętrzna
trybunka reklamowa outdoor
Trybunki outdoorowe: jak są wykonane i jak wykorzystać je w promocji marki?

Jak przyciągnąć tłumy do stoiska podczas wydarzeń plenerowych? Jak zarządzać przestrzenią promocyjną, aby wyróżnić się wśród konkurencji? Festiwale, maratony sportowe czy imprezy firmowe to dynamiczne eventy, podczas których walka o uwagę odbiorców jest wyjątkowo zacięta. Klucz do sukcesu? Trybunki outdoorowe – mobilne stoiska, które zwiększają widoczność marki. Dowiedz się, co sprawia, że to jedno z najlepszych rozwiązań na eventach plenerowych.

 

Czytaj więcej
arrow-right
Reklama zewnętrzna
flagi reklamowe
Jak poprawić widoczność stoiska? Korzyści zastosowania flag reklamowych

Oznakowanie stoiska, branding i uniwersalność zastosowania. To najważniejsze korzyści, jakie daje zastosowanie flag reklamowych. Jeśli chcesz poprawić widoczność stoiska na dowolnym evencie, zobacz, dlaczego warto sięgnąć po nośniki reklamy tego typu.

Czytaj więcej
arrow-right
Ścianki reklamowe
ścianka reklamowa
Ścianki reklamowe: łukowe vs proste

Podczas eventów najważniejsze jest jedno: przyciągnięcie uwagi i zapisanie się w pamięci uczestników. Ścianka reklamowa może być tym elementem, który zadecyduje o sukcesie promocji – tworzy atrakcyjną przestrzeń, opowiada historię marki i zachęca do interakcji. Ale co wybrać: prostą klasykę czy efektowną formę łukową? Oba typy mają swoje zalety i nadają się do różnych scenariuszy. 

 

Czytaj więcej
arrow-right
Marketing/reklama
kolory w marketingu
Kolory w marketingu: jakie barwy wybrać, aby osiągnąć efekt premium?

Czy wiesz, że postrzeganie kolorów przez odbiorców wpływa na ich decyzje zakupowe? Co więcej, niektóre barwy mogą wywołać wrażenie luksusu. Jeśli więc planujesz komunikację do klientów z segmentu premium, poznaj znaczenie kolorów w marketingu i przekonaj się, po które barwy sięgnąć, aby ich znaczenie wsparło działania promocyjne.

Czytaj więcej
arrow-right
Aktualności
I Love marketing
Case study udziału adsystem w konferencji I Love Marketing

Ponad 100 pozyskanych leadów, nawiązanie cennych relacji biznesowych i efekt “wow”. Tak w dużym skrócie możemy podsumować uczestnictwo w tegorocznej konferencji I love Marketing&Technology. Jeśli ciekawi cię, jak przygotowaliśmy się do tego wydarzenia oraz jakie kroki podjęliśmy w celu promocji marki adsystem, zapraszamy do lektury case study.

Czytaj więcej
arrow-right
Trybunki reklamowe
trybunka reklamowa
Trybunki promocyjne: nośnik reklamy i wygodne stanowisko pracy

Sposób prezentacji marki odgrywa istotną rolę w każdej strategii promocyjnej. To, jak przyciągamy uwagę klientów i w jaki sposób przedstawiamy ofertę, często decyduje o sukcesie kampanii. Trybunka reklamowa pełni podwójną funkcję – stanowi estetyczny punkt reklamowy i wygodne miejsce do rozmów z klientami. Sprawdź, jak wykorzystać jej potencjał podczas nadchodzących wydarzeń i spotkań marketingowych.

 

Czytaj więcej
arrow-right
Marketing/reklama
psychologia kolorów w reklamie
Psychologiczne znaczenie barw w reklamie

Kolory to nie tylko estetyka – to narzędzie, które może decydować o sukcesie w marketingu. Wybór odpowiednich barw wpływa na sposób, w jaki konsumenci postrzegają markę, a także kształtuje ich odczucia i zachowania względem niej. Dowiedz się, dlaczego warto świadomie dobierać kolory w komunikacji reklamowej oraz jak różne barwy mogą wspierać strategię wizerunkową marki.

 

Czytaj więcej
arrow-right
Marketing/reklama
stoisko
Projektowanie stoisk targowych – rola emocji w tworzeniu zaangażowania na targach

Odpowiednia kolorystyka, oświetlenie czy nowoczesne technologie sprzyjają stworzeniu stoiska targowego, które wywoła żywe emocje wśród odbiorców. Zobacz, jak przemyślane projektowanie stoisk targowych może wywołać pozytywne skojarzenia i wpłynąć na zaangażowanie odbiorców.

Czytaj więcej
arrow-right
Ścianki reklamowe
ścianka modułowa
Poznaj ścianki SEG – modułowe ścianki wystawiennicze

Szukasz nośnika reklamy, który łatwo dostosujesz do różnych kampanii i przestrzeni? Modułowa ścianka reklamowa jest elastyczna, a zarazem wytrzymała i łatwa w montażu. Dzięki wymiennym grafikom i modułowej konstrukcji umożliwia szybkie dopasowanie treści reklamowych do bieżących potrzeb. Zobacz, jak uzyskać „efekt wow” w reklamie – bez względu na to, na jaki typ eventu się wybierasz.

 

Czytaj więcej
arrow-right
Newsletter
Nie przegap promocji i nowych rabatów
check
Informacje o rabatach
check
Nowe produkty
check
Nasze produkty w akcji
email
Zapisz się
Informacje o zgodach i danych
Jakie są udostępniane