Szanujemy twoją prywatność

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka) w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania witryny, personalizacji treści i reklam, zapewnienia funkcji mediów społecznościowych oraz analizy przepływu informacji. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej witryny innym podmiotom takim jak: media społecznościowe, reklamodawcy oraz firmy świadczące usługi analizy danych. Pliki cookie dzielą się na: niezbędne, analityczne, funkcjonalne oraz reklamowe.
Czytaj więcej
Zarządzaj ustawieniami
Zaakceptuj wszystkie
logo
user
heart
cart
hamburger
adsystem dla Codziennie Fit – scenografia na treningu grupowym w hali sportowej
codziennie fit
Case-study
Trenerka Codziennie Fit na scenie – ekspozycja z brandingiem i kasetonami

Sport, świetna zabawa i dużo uśmiechu – tak było na treningu prowadzonym przez Martę Kruk-Hennig z Codziennie Fit. Zobacz, jakie nośniki reklamy dotrzymywały kroku trenerce podczas ćwiczeń i wydarzenia, które zgromadziło niemal 500 osób.

Cel

Głównym założeniem projektu był branding marki osobistej Marty Kruk-Hennig, podczas treningu grupowego odbywającego się we wrocławskiej Hali Orbita. Trenerka znana w sieci jako Codziennie Fit, zgromadziła na wydarzeniu liczącą niemal 500 osób publiczność. Do naszych zadań należało zaaranżowanie sceny, strefy wyzwania oraz przestrzeni do zdjęć i wypoczynku. Oznaczało to przygotowanie efektownej i stabilnej scenografii eventowej, która nie tylko umocni wizerunek instruktorki w świadomości odbiorców, ale też sprawdzi się podczas intensywnego treningu fitness.

W imieniu Marty kontaktowała się z nami event managerka, Monika Pławucka. Ze strony adsystem projekt nadzorowała Katarzyna Michalak, która profesjonalnie doradzała w kwestii doboru produktów do konkretnych stref wydarzenia.

codziennie fit

Wyzwanie

Największym wyzwaniem w organizacji wydarzeń sportowych jest stabilność systemów. Kasetony, ścianki reklamowe oraz pozostałe elementy scenografii miały stanąć w miejscu, gdzie Marta Hennig-Kruk będzie prowadzić trening. To oznaczało, że na scenie będzie działo się bardzo dużo. Dodatkowo wybrane nośniki reklamy musiały być lekkie – organizatorzy wskazywali, że muszą szybko i sprawnie przygotować scenografię. To powodowało wybór szczególnie lekkich i poręcznych rozwiązań.

codziennie fit

Działania


Aby zrealizować projekt na najwyższym poziomie, nasza specjalistka, Katarzyna Michalak, dobrała szczególnie efektowne produkty z oferty adsystem. Dzięki  dokładnej znajomości wyrobów, nasza przedstawicielka postawiła na systemy, które idealnie odpowiadały potrzebom organizatorów i co więcej, swoją formą dodatkowo urozmaiciły scenografię oraz wsparły branding Marty Hennig-Kruk.


Wybór padł na ściankę ekspozycyjną Vario Wave, ścianki reklamowe: Vario prostą, Tower i Crown. Na scenie efektownie prezentował się kaseton adFrame Smart w wymiarze 300x250 zł, a całość uzupełniły słupy reklamowe adColumn Air, trybunka adTribune Oval oraz flagi reklamowe i meble.

Efekty

W rezultacie naszej współpracy z Codziennie Fit udało nam się przygotować efektowną scenografię eventową. Systemy wystawiennicze zgromadzone na scenie nie tylko umocniły branding i stały się tłem dla nagrań i zdjęć. Były również bezpieczne i nie ograniczały swobody ruchów trenerki podczas intensywnego treningu. To pokazuje, jak dobrze dobrane nośniki reklamy mogą współgrać z charakterem wydarzenia. Ponadto nasza strefa wypoczynku zapewniła komfort uczestników w przerwach od treningu.

Podobne wpisy
chevron
chevron