Sport, świetna zabawa i dużo uśmiechu – tak było na treningu prowadzonym przez Martę Kruk-Hennig z Codziennie Fit. Zobacz, jakie nośniki reklamy dotrzymywały kroku trenerce podczas ćwiczeń i wydarzenia, które zgromadziło niemal 500 osób.
Głównym założeniem projektu był branding marki osobistej Marty Kruk-Hennig, podczas treningu grupowego odbywającego się we wrocławskiej Hali Orbita. Trenerka znana w sieci jako Codziennie Fit, zgromadziła na wydarzeniu liczącą niemal 500 osób publiczność. Do naszych zadań należało zaaranżowanie sceny, strefy wyzwania oraz przestrzeni do zdjęć i wypoczynku. Oznaczało to przygotowanie efektownej i stabilnej scenografii eventowej, która nie tylko umocni wizerunek instruktorki w świadomości odbiorców, ale też sprawdzi się podczas intensywnego treningu fitness.
W imieniu Marty kontaktowała się z nami event managerka, Monika Pławucka. Ze strony adsystem projekt nadzorowała Katarzyna Michalak, która profesjonalnie doradzała w kwestii doboru produktów do konkretnych stref wydarzenia.
Największym wyzwaniem w organizacji wydarzeń sportowych jest stabilność systemów. Kasetony, ścianki reklamowe oraz pozostałe elementy scenografii miały stanąć w miejscu, gdzie Marta Hennig-Kruk będzie prowadzić trening. To oznaczało, że na scenie będzie działo się bardzo dużo. Dodatkowo wybrane nośniki reklamy musiały być lekkie – organizatorzy wskazywali, że muszą szybko i sprawnie przygotować scenografię. To powodowało wybór szczególnie lekkich i poręcznych rozwiązań.
Aby zrealizować projekt na najwyższym poziomie, nasza specjalistka, Katarzyna Michalak, dobrała szczególnie efektowne produkty z oferty adsystem. Dzięki dokładnej znajomości wyrobów, nasza przedstawicielka postawiła na systemy, które idealnie odpowiadały potrzebom organizatorów i co więcej, swoją formą dodatkowo urozmaiciły scenografię oraz wsparły branding Marty Hennig-Kruk.
Wybór padł na ściankę ekspozycyjną Vario Wave, ścianki reklamowe: Vario prostą, Tower i Crown. Na scenie efektownie prezentował się kaseton adFrame Smart w wymiarze 300x250 zł, a całość uzupełniły słupy reklamowe adColumn Air, trybunka adTribune Oval oraz flagi reklamowe i meble.
W rezultacie naszej współpracy z Codziennie Fit udało nam się przygotować efektowną scenografię eventową. Systemy wystawiennicze zgromadzone na scenie nie tylko umocniły branding i stały się tłem dla nagrań i zdjęć. Były również bezpieczne i nie ograniczały swobody ruchów trenerki podczas intensywnego treningu. To pokazuje, jak dobrze dobrane nośniki reklamy mogą współgrać z charakterem wydarzenia. Ponadto nasza strefa wypoczynku zapewniła komfort uczestników w przerwach od treningu.