yandex
home {{this.$translate('menu.back')}}

{{this.$translate('contact-write-to-us')}}

logo-white

Podsumowanie targów: RemaExtra Warsaw oraz Festiwal Marketingu i Druku

To moment, w którym pora podsumować targi, na których mieliśmy okazję być wystawcami. Wzięliśmy udział w dwóch wydarzeniach: RemaExtra Warsaw i Festiwal Marketingu i Druku. Oba eventy były dla nas okazją, by zaprezentować się światu w nowej odsłonie.

Nasze wstępne wrażenia

Przygotowania do tych targów były wyjątkowo inne. Nie wiedzieliśmy czego się spodziewać, ciężko było nam domniemywać ile osób pojawi się na wydarzeniach. Jak zawsze w proces targów byli zaangażowani wszyscy, od samego prezesa, aż po kierowników produkcji i nasz zespół monterów.

Dlaczego przygotowania właśnie tak wyglądały? Ponieważ jechaliśmy tam w innym celu - wizerunkowym. Musieliśmy zdecydować, w jaki sposób najlepiej będzie prezentować zmianę wizerunku, tj. identyfikacji wizualnej oraz nowo powstały sklep internetowy. Zdecydowaliśmy, że skupimy się na zrobieniu efektu WOW na uczestnikach targów. Czy nam się udało? Już na targach mogliśmy śmiało powiedzieć, że tak.

Na naszych produktach w żadnym miejscu nie pojawiło się nasze logo, a jedynie “a.”, które choć niewiele osób wie, stało się właśnie naszym logo. Dlaczego podjęliśmy takie kroki? W naszych stoiskach postawiliśmy na światło, mocną kolorystykę (nasze nowe kolory po rebrandingu) oraz na jednym ze stoisk zaprezentowaliśmy produkt, jakim jest adVideo Wall - ekran, na którym wyświetliliśmy film dotyczący naszej firmy, nowej siedziby, sklepu internetowego oraz zaprezentowaliśmy nasz zespół. Na wielu osobach stoisko wywarło tak duże wrażenie, że co chwilę podchodzili z zapytaniem na temat używanych przez nas systemów. Kiedy dowiadywali się, że adsystem to adsystem? Najczęściej na samym końcu przy wręczaniu wizytówki lub po zeskanowaniu kodu QR, który przekierowywał do założenia konta w sklepie (na naklejce pojawiła się nazwa adsystem).

Co działo się w tamtym momencie? Bardzo często słyszeliśmy słowa “To Wy? Przecież jestem Waszym klientem od wielu lat.” Na takich reakcjach nam zależało. Wiele osób, mimo naszych działań marketingowych w internecie nie wiedziało o zmianie wizerunku, czy o sklepie internetowym i właśnie dzięki zrobieniu efektu WOW mogliśmy o sobie przypomnieć, ale też zyskać nowych klientów, którym chętnie pomożemy zrobić efekt WOW na ich klientach. :)

Jakich produktów użyliśmy do stworzenia naszego stoiska i jakie produkty były przez nas prezentowane?

RemaExtra Warsaw

Na tym wydarzeniu mieliśmy dwa stoiska. Główne, na którym można było nas spotkać oraz mini showroom z produktami. W głównym miejscu zdecydowaliśmy się na adVideo Wall (ekran reklamowy), kasetony adFrame LMD, wyklejaną podłogę w kolorze kasetonu, stół stworzony z naszego systemu MFrame Przedpremierowo pokazaliśmy również nasz nowy kaseton (więcej informacji już wkrótce!). Dla osób, które były na targach - to naprawdę była przedpremiera!

Showroom składał się z: adWall Vario RING, adWall Vario Tower,adTribune Elypse, adWall Vario Prosta, adFrame Smart, adFrame Quick Budget,adTribune Quick.

Dodatkiem na stoisku byładFrame CTF, który pełnił funkcję skrzynki na wizytówki.

Festiwal Marketingu i Druku

Na tym wydarzeniu posiadaliśmy stoisko otwarte. Zdecydowaliśmy się na dwa kolory stoisk. Z jednej było ono zielone, z drugiej różowe. Część zielona (zielony uspokaja, prawda?) została częścią do rozmów z klientami, ale też (jeśli nas spotkaliście) miejscem naszych wspólnych obiadów. Były to dwa połączone na środku kasetony LMD. W częsci zielonej znajdował się stół stworzny z ram systemu mFrame oraz adWall Vario Light. W części różowej zdecydowaliśmy się na prezentację naszych produktów. Znalazły się tam takie produkty jak: adTribune Big Quick LED, adTribune Smart LED, adFrame Smart oraz adFrame Quick. Po obu stronach podłoga została oklejona w kolorze kasetonów, a na niej naklejone zostały białe kropki. W końcu “adsystem i kropka”, prawda?

Jaki produkt cieszył się największym zainteresowaniem?

Zdecydowanie kasetony podświetlane (adFrame LMD Custom, adFrame Quick, adFrame Smart) oraz ekran adVideo Wall, który nie tylko przyciągał światłem, ale również dynamiką i ciekawym przekazem. Jednak nie możemy zapomnieć o trybunce adTribune Big Quick LED, które potrafiła przyciągnąć wzrok.

Te cztery dni targów (zawsze trzeba pojawić się dzień wcześniej, żeby wszystko było dopięte na ostatni guzik) pokazały nam, jak przez pandemię brakowało nam bezpośredniego kontaktu z klientami. Natchnęły nas one nadzieją i motywacją do pracy nad kolejnymi projektami.

Kolejne targi?

Już niebawem! Spotkacie nas na targach Viscom Italia oraz FESPA Global Print EXPO 2021.