home {{this.$translate('menu.back')}}

{{this.$translate('contact-write-to-us')}}

logo-white

Rebranding. Zobaczcie, jak się zmieniliśmy.

Zmieniliśmy się, już oficjalnie! Nie tylko online, ale też offline. Nowa siedziba. Nowa strona internetowa. Strategia firmy również jest inna. Adsystem i kropka.

Adsystem to od lat mocna marka na rynku, ale każda dobra marka wymaga odświeżenia. Potrzeba zmian już długo siedziała nam w głowach i stało się. Nowy, odmieniony Adsystem. Pełen innowacji, wszystko zbudowane dzięki latom doświadczenia.

 

CEO, Łukasz Wagemann

 

Jak to się zaczęło...

Wszystko zaczęło się od kropki, chociaż zwykle to na niej wszystko się kończy. Czuć było w powietrzu, że odwlekamy coś co jest nieuniknione. Jednak chcieliśmy się do tego dobrze przygotować. Szybki rozrost firmy spowodował to, że byliśmy wręcz zmuszeni do przeniesienia się do nowego miejsca. Nie mieściliśmy się w starym budynku.

 

Przeniesienie się do nowej siedziby i… pandemia. Jednak wszystko zależy od podejścia. Nie jesteśmy znani z osiadania na laurach. Lubimy wyzwania.

Potrzebę zmian czuliśmy już od dłuższego czasu, więc wzięliśmy się do pracy.

Sklep internetowy

Pewnie wiele osób myśli, że stworzenie sklepu internetowego to łatwa i szybka sprawa. To setki godzin rozmów, spotkań, ustaleń, prac - jak połączyć zamówienia ze sklepu internetowego z produkcją, jak dostosować pracę do e-commerce.

 

Sprzedaż w internecie rozwija się dynamicznie, a rozwój ten w roku 2020 jedynie przyspieszył, dlatego wejście Adsystem w strefę e-commerce wydaje się być naturalnym krokiem. Mamy nadzieję, że nowo powstały sklep będzie ułatwieniem zarówno dla naszych stałych Klientów, jak również dla Klientów nowych.

 

Sklep pozwolił na uporządkowanie naszych produktów, ale też wiedzy. Możliwe, że nie jest to widoczne na pierwszy rzut oka, ale dzięki temu, że w działania związane ze sklepem byliśmy zaangażowani wszyscy, to wpłynęło to również na podwyższenie jakości naszych usług.

Każdy z nas poznawał produkty na nowo. Ostatnie miesiące były ciągiem szkoleń produktowych. Zamiast zamartwiania się pandemią, skokusowaliśmy się na poszerzaniu wiedzy.

Poza tym to kolejna możliwość polepszenia współpracy z naszymi klientami, ponieważ teraz będą mogli również składać zamówienia poza godzinami pracy biura.

 

Każda dobra marka wymaga odświeżenia

Odświeżenie brandu to dla nas jednocześnie nowy start i wyjście poza naszą strefę komfortu. To kreska pomiędzy tym, jacy byliśmy, a jacy się stajemy. To, jacy jesteśmy w Internecie i jakich nas tutaj widzicie, to dokładne przełożenie tego, z kim spotykacie się na co dzień, kiedy razem z Wami organizujemy wydarzenia.

 

Wejdźcie z nami w nową erę i dołączcie do misji budowania świadomości na temat mobilnych i innowacyjnych systemów reklamowych.