home {{this.$translate('menu.back')}}

{{this.$translate('contact-write-to-us')}}

logo-white

Blog

Stoiska degustacyjne
Chcesz coś z Avonu? Czyli jak duże marki skutecznie promują nowe produkty.
Dobry produkt obroni się sam? A może nie ma sprzedaży bez reklamy?

Wypuszczenie nowego towaru na rynek powinno wiązać się z ciągiem marketingowych działań. Analizy, badania, prognozowania - wszystko, aby odpowiedzieć na potrzeby klienta. Oczywiście możemy pominąć proces promocji, ale przebicie się na tle ciągle rosnącej konkurencji,, może sprawić nam dużo kłopotów. Dlatego większość firm decyduje się na lokowanie widoczności swoich produktów online i offline.
Indywidualny styl realizacji – zaplanuj własne stanowisko!

Bez względu na to czy szykujesz wyjątkową akcję promocyjną czy przygotowujesz się na targi branżowe, z pewnością chcesz, aby Twoje stanowisko było oryginalne i przyciągało wzrok wszystkich gości. W tym celu musisz je odpowiednio zaaranżować. Z pewnością docenisz więc dużą swobodę w zakresie planowania stanowisk reklamowych. Sprawdź jak zaplanować stoisko, aby zwracało uwagę i realizowało najważniejsze dla Twojej firmy cele.

Pomysły na eventy dla rodzin z dziećmi

Wiele firm organizuje rozmaite wydarzenia dla swoich pracowników. Często jednak zaproszeni na event goście nie wiedzą gdzie na ten czas mogą zostawić swoje pociechy. Czasem świetnym pomysłem może okazać się impreza, na którą zaprosisz nie tylko Twoich partnerów biznesowych, ale również ich dzieci. Sprawdź kilka pomysłów na eventy dla rodzin z dziećmi i dowiedz się jak sprawić, aby przyjęcia te były jak najbardziej atrakcyjne!

Degustacja jako forma promocji. Przydatne triki
Jeśli szukasz skutecznego sposobu na przekonanie potencjalnych klientów do swoich produktów, promocja w formie degustacji jest pomysłem dla Ciebie. Dzięki niej możesz przyciągnąć uwagę, zapoznać z produktem i przyspieszyć decyzję o jego zakupie. To czego potrzebujesz,...
Stoiska i ścianki reklamowe – jak wykorzystać ich potencjał?
  Stoiska czy ścianki reklamowe to bardzo popularne formy reklamy, które można spakować do małej torby i zabrać ze sobą na targi i eventy branżowe. Mimo tego, że obecnie marketing coraz prężniej działa w internecie, to tradycyjna reklama wciąż jest skutecznym spos...
Stoiska wystawiennicze – główne narzędzie marketingu bezpośredniego
Jesteś przedstawicielem organizacji zbierającej podpisy pod danym projektem w samym centrum rynku lub członkiem schroniska chcącym zorganizować w galerii czy innym miejscu happening? Nie wiesz, jak się wyróżnić, żeby być zauważonym i nie zniknąć w tłumie? Podpowiadamy, ...