yandex
home {{this.$translate('menu.back')}}

{{this.$translate('contact-write-to-us')}}

logo-white

Targi sportowe – jak dobrze się na nich zaprezentować?

Duże wydarzenia takie jak targi sportowe każdego roku przyciągają kilkadziesiąt tysięcy miłośników rozmaitych dyscyplin sportowych. Pokazowe treningi, spotkania na żywo ze sławnymi sportowcami, zajęcia ruchowe dla dzieci i dorosłych to tylko niektóre atrakcje, które pojawiają się na tego typu eventach. Przede wszystkim jednak podczas takich targów można zachwycić ludzi ekspozycją produktów wspierających rozwój różnych sportowych pasji. Jak dobrze zaprezentować się na targach sportowych? Sprawdź nasze wskazówki!

Zanim zdecydujesz się zostać wystawcą

Co musisz wiedzieć o targach sportowych, zanim zdecydujesz się wziąć w nich udział jako wystawca? Sprawdź poniższe informacje, aby przekonać się czy zgłoszenie się na taki event przyniesie Twojej firmie wymierne korzyści. Przeczytaj również ten wpis, w którym dokładnie tłumaczymy, co warto wiedzieć przed zgłoszeniem swojego udziału w targach.

Dlaczego ludzie tak licznie biorą udział w targach sportowych?

Wiele osób przybywa na tego rodzaju imprezy, ponieważ to dla nich wspaniała szansa m.in. na:

  • spróbowanie nowych aktywności fizycznych,

  • spotkania na żywo ze sławnymi sportowcami i trenerami,

  • udział w treningach, masażach, degustacjach, konkursach,

  • zakup sprzętu, akcesoriów, ubrań i usług związanych z uprawianiem wielu dyscyplin sportowych w specjalnych, targowych cenach,

  • spotkanie ludzi o podobnych zainteresowaniach i wymiana doświadczeń.

Dla jakich branż są przeznaczone są targi sportowe?

Organizacja targów sportowych odbywa się z myślą przede wszystkim o miłośnikach różnych dyscyplin sportowych, a także o branżach:

  • sportowych,

  • sportowo-rekreacyjnych,

  • suplementów diety,

  • wellness,

  • rehabilitacyjno-fizjoterapeutycznych.

Organizatorzy największych targów sportowych w Polsce mają misję tworzenia możliwości swobodnego nawiązywania nowych kontaktów w branży, a także zaprezentowania swoich usług, najnowszych kolekcji sprzętów i odzieży sportowej. Gdy już raz zdecydujesz się na udział w takim wydarzeniu i zobaczysz, jak wiele korzyści przynosi to dla Twojego biznesu, prawdopodobnie postanowisz uczestniczyć w nich już regularnie.

Targi sportowe – reklama

Przygotowując się na międzynarodowe targi sportu i rekreacji warto pamiętać o kilku zasadach, które pozwolą Ci wyróżnić się z tłumu wystawców i zainteresować swoją ofertą jak największą liczbę uczestników eventu. Pomogą Ci w tym niebanalne systemy wystawiennicze, które swoim estetycznym i oryginalnym wyglądem przyciągną wzrok osób znajdujących się w pobliżu stoiska. Warto postawić na akcesoria Adsystem, ponieważ oprócz tego, że mocno przykuwają uwagę Twoich potencjalnych klientów, to nie przysparzają żadnych problemów podczas transportu, montażu i demontażu, a także wymiany nadruków reklamowych.

Z doświadczenia wiemy, które stoiska reklamowe robią efekt WOW i najlepiej zdają egzamin na targach sportowych. Poniżej znajdziesz ich zalety.

  • Ścianki tekstylne Vario – dziecinnie proste w montażu, mobilne rozwiązanie. Jest to system, który doskonale zdaje egzamin na wydarzeniach, jakimi są targi sportowe. Wystawa Twojej oferty dzięki ekspozycji tego typu ścianek z kolorowym, reklamowym nadrukiem staje się atrakcyjniejsza i zachęci potencjalnych klientów do podejścia bliżej.

  • Z rodziny ścianek tekstylnych Vario, na eventach sportowych bardzo dobrze sprawdza się praktyczny model niezajmujący wiele miejsca: adStand Vario Presto oraz bardzo wysoki adWall Vario Tower. Do ich zalet należą między innymi ciekawy design, trwała konstrukcja i możliwość swobodnej wymiany nadruku reklamowego, co przyda Ci się, jeśli planujesz cyklicznie odwiedzać targi sportowe. Aranżacje stoisk dzięki wykorzystaniu ścianek tekstylnych stają się o wiele bardziej atrakcyjne.

  • Szybką i bardzo łatwą wymianę grafiki i modyfikację kształtu stoiska reklamowego przy kolejnych eventach zapewnią Ci także systemy modułowe multiframe. Dzięki nim stworzysz zabudowę targową, która wzmocni przekaz reklamowy i skuteczność działań Twoich pracowników marketingu na podczas uczestnictwa na targach sportowych.

  • Uczestnicy targów sportowych docenią możliwość przejrzenia na spokojnie folderów reklamowych i zrelaksowania się w pobliżu Twojego stoiska. W tym celu warto zaaranżować chillout room. Tu przydadzą Ci się meble reklamowe. Wybierz pufy, leżaki lub kostki z własnym nadrukiem reklamowym, który zapadnie w pamięć uczestnikom.

Organizacja targów sportowych pozwala na aranżację dziesiątek spotkań i rozmów, a także porównanie kompletnych ofert i asortymentu w specjalnie przygotowanych do tego warunkach. Wiele tego typu imprez z myślą o klientach biznesowych ma przygotowaną dodatkowo osobną strefę. Można w niej swobodnie przeprowadzać spotkania biznesowe. Jak widzisz, naprawdę warto brać udział w tego typu eventach jako wystawca, a przede wszystkim zadbać o prawdziwy efekt WOW, dzięki odpowiedniej zabudowie targowej.