Targi pracy to cykliczne eventy w wielu miastach Polski, które dają szansę nawiązania współpracy firmom z wielu branż z grupą potencjalnych pracowników. Misją targów pracy jest często budowanie oraz rozwój relacji między środowiskiem akademickim a biznesem. Jak zaprezentować firmę na takim wydarzeniu i wyróżnić się wśród tłumu innych pracodawców? Zaaranżuj pomysłowe i atrakcyjne stoiska reklamowe, aby przyciągnąć do siebie najlepszych kandydatów!
Jak dobrze prowadzić akcje marketingowe i ważne działania promocyjne na terenie placówek oświatowych i obiektów edukacyjnych? Informacje o nowych kierunkach studiów, eventach, warsztatach czy szkoleniach również potrzebują nagłośnienia! Wykorzystaj potencjał akcesoriów reklamowych, aby jak najlepiej zaprezentować ofertę i przykuć uwagę uczniów i studentów.
Jeżeli strona nie wyświetla się w sposób poprawny, prosimy o wyłączenie adblocka, nasza strona ze względu na swoją nazwę jest blokowana przez system antyreklamowy. Nie wyświetlamy na stronie żadnych reklam, a jedynie naszą ofertę produktową.