Szanujemy twoją prywatność

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka) w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania witryny, personalizacji treści i reklam, zapewnienia funkcji mediów społecznościowych oraz analizy przepływu informacji. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej witryny innym podmiotom takim jak: media społecznościowe, reklamodawcy oraz firmy świadczące usługi analizy danych. Pliki cookie dzielą się na: niezbędne, analityczne, funkcjonalne oraz reklamowe.
Czytaj więcej
Zarządzaj ustawieniami
Zaakceptuj wszystkie
logo
user
heart
cart
hamburger

Wsparcie na każdym etapie współpracy: doradztwo i opieka posprzedażowa


kzw

Aktualności
opieka posprzedażowa klienta

Doradztwo, sprawna realizacja zamówień, indywidualna opieka handlowa i wsparcie posprzedażowe – to filary, na których opieramy współpracę z naszymi klientami. Przekonaj się, jak kompleksowe podejście do obsługi klienta buduje relacje oparte na zaufaniu i wsparciu. Dowiedz się, dlaczego adsystem to więcej niż dostawca – to partner twojego biznesu.

Doradztwo w doborze systemów reklamowych

Organizujesz wydarzenie, ale nie wiesz, jaki system reklamowy wybrać? Zastanawiasz się, jakiej wielkości ściankę zamówić czy wreszcie, jakie wyroby sprawdzą się na targach branżowych? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi udzielą ci nasi handlowcy. Specjaliści adsystem dysponują rozległą wiedzą na temat naszych produktów i ich zastosowań. Dzięki swojemu doświadczeniu mogą szybko dobrać odpowiednie zestawy produktów, adekwatne do wydarzenia i budżetu.

graficy

Informacja na każdym etapie realizacji zamówienia

W adsystem dobrze wiemy, jak ważny jest skuteczny przepływ informacji o statusie zamówienia. Dlatego zespół Order Care dba, aby nasi klienci na każdym etapie realizacji ich zakupów otrzymywali bieżące informacje. Co więcej, specjaliści z tego zespołu są w stałym kontakcie z produkcją, aby w razie potrzeby dodatkowo doglądać całego procesu i np. wykonać zdjęcie poglądowe realizacji. Gdy zachodzi taka potrzeba, opiekunowie zamówień koordynują także przygotowanie projektów graficznych przez naszych grafików.

Wsparcie opiekuna

Klienci, którzy dokonują zakupów w naszym sklepie, mają przypisanego opiekuna handlowego. W praktyce oznacza to, że kolejne zamówienia są nadzorowane przez tę samą osobę. Dzięki temu możemy jeszcze lepiej poznawać potrzeby klientów i na nie odpowiadać.

log

Jesteśmy w kontakcie

Nasza biznesowa relacja nie kończy się wraz z odbiorem przesyłki przez klienta. Dbamy również o regularny kontakt z naszymiodbiorcami. Jeśli podpiszesz zgody marketingowe przy zakupie, będziesz otrzymywać od nas regularnie newsletter. To skarbnica wiedzy z dziedziny marketingu wystawienniczego, przegląd nowości i źródło informacji o nowościach i promocjach. Tworzymy wartościowe treści, które mogą być wsparciem twojego biznesu.

Zgodnie z prawem wyroby adsystem są objęte rękojmią. To regulowana ustawą odpowiedzialność, jaką sprzedawca ponosi za wady fizyczne i prawne sprzedawanych produktów. W przypadku wydruków okres rękojmi trwa rok, a konstrukcji dwa lata.

Masz do nas pytanie? Skontaktuj się z nami!