Wir respektieren Ihre Privatsphäre

Unsere Website verwendet Cookies, um eine ordnungsgemäße Funktion zu gewährleisten, Inhalte und Werbung zu personalisieren, Social-Media-Funktionen bereitzustellen und den Datenverkehr zu analysieren. Wir teilen auch Informationen über Ihre Nutzung unserer Website mit sozialen Medien, Werbetreibenden und Datenanalyseunternehmen. Cookies werden in essentielle, analytische, funktionale und werbebezogene Kategorien unterteilt.
Mehr erfahren
Einstellungen verwalten
Alle akzeptieren
logo
user
heart
cart
hamburger

adsystem für Codziennie Fit – Event-Szenografie für ein Gruppentraining in der Sporthalle

codziennie fit
Fallstudie
Trenerka Codziennie Fit na scenie – ekspozycja z brandingiem i kasetonami

Sport, świetna zabawa i dużo uśmiechu – tak było na treningu prowadzonym przez Martę Kruk-Hennig z Codziennie Fit. Zobacz, jakie nośniki reklamy dotrzymywały kroku trenerce podczas ćwiczeń i wydarzenia, które zgromadziło niemal 500 osób.

Cel

Głównym założeniem projektu był branding marki osobistej Marty Kruk-Hennig, podczas treningu grupowego odbywającego się we wrocławskiej Hali Orbita. Trenerka znana w sieci jako Codziennie Fit, zgromadziła na wydarzeniu liczącą niemal 500 osób publiczność. Do naszych zadań należało zaaranżowanie sceny, strefy wyzwania oraz przestrzeni do zdjęć i wypoczynku. Oznaczało to przygotowanie efektownej i stabilnej scenografii eventowej, która nie tylko umocni wizerunek instruktorki w świadomości odbiorców, ale też sprawdzi się podczas intensywnego treningu fitness.

W imieniu Marty kontaktowała się z nami event managerka, Monika Pławucka. Ze strony adsystem projekt nadzorowała Katarzyna Michalak, która profesjonalnie doradzała w kwestii doboru produktów do konkretnych stref wydarzenia.

codziennie fit

Wyzwanie

Największym wyzwaniem w organizacji wydarzeń sportowych jest stabilność systemów. Kasetony, ścianki reklamowe oraz pozostałe elementy scenografii miały stanąć w miejscu, gdzie Marta Hennig-Kruk będzie prowadzić trening. To oznaczało, że na scenie będzie działo się bardzo dużo. Dodatkowo wybrane nośniki reklamy musiały być lekkie – organizatorzy wskazywali, że muszą szybko i sprawnie przygotować scenografię. To powodowało wybór szczególnie lekkich i poręcznych rozwiązań.

codziennie fit

Działania


Aby zrealizować projekt na najwyższym poziomie, nasza specjalistka, Katarzyna Michalak, dobrała szczególnie efektowne produkty z oferty adsystem. Dzięki  dokładnej znajomości wyrobów, nasza przedstawicielka postawiła na systemy, które idealnie odpowiadały potrzebom organizatorów i co więcej, swoją formą dodatkowo urozmaiciły scenografię oraz wsparły branding Marty Hennig-Kruk.


Wybór padł na ściankę ekspozycyjną Vario Wave, ścianki reklamowe: Vario prostą, Tower i Crown. Na scenie efektownie prezentował się kaseton adFrame Smart w wymiarze 300x250 zł, a całość uzupełniły słupy reklamowe adColumn Air, trybunka adTribune Oval oraz flagi reklamowe i meble.

Efekty

W rezultacie naszej współpracy z Codziennie Fit udało nam się przygotować efektowną scenografię eventową. Systemy wystawiennicze zgromadzone na scenie nie tylko umocniły branding i stały się tłem dla nagrań i zdjęć. Były również bezpieczne i nie ograniczały swobody ruchów trenerki podczas intensywnego treningu. To pokazuje, jak dobrze dobrane nośniki reklamy mogą współgrać z charakterem wydarzenia. Ponadto nasza strefa wypoczynku zapewniła komfort uczestników w przerwach od treningu.

Ähnliche Beiträge
chevron
chevron