Szanujemy twoją prywatność

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka) w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania witryny, personalizacji treści i reklam, zapewnienia funkcji mediów społecznościowych oraz analizy przepływu informacji. Udostępniamy również informacje o korzystaniu z naszej witryny innym podmiotom takim jak: media społecznościowe, reklamodawcy oraz firmy świadczące usługi analizy danych. Pliki cookie dzielą się na: niezbędne, analityczne, funkcjonalne oraz reklamowe.
Czytaj więcej
Zarządzaj ustawieniami
Zaakceptuj wszystkie
logo
user
heart
cart
hamburger

adsystem x DuoLife – scenografia eventu promocyjnego i stoisko-recepcja

case study
Case-study
Zabudowa sceniczna i branding świetlny – event muzyczny z systemami reklamowymi

Jak skutecznie oznakować event i wyeksponować markę? DuoLife powierzyło nam zadanie stworzenia scenografii oraz stoiska-recepcji, które miały stanąć na ich wydarzeniu promocyjnym w gliwickiej Arenie. Wybór padł na podświetlane kasetony LED i modułowy system Mframe. Przekonaj się, jak nasze rozwiązania sprawdziły się podczas wydarzenia.

Cel

DuoLife to producent suplementów diety i kosmetyków, który swoją działalność opiera na sieci konsultantów. Dobre relacje i dbałość o dobrostan klientów leżą u podstaw marki, dlatego podczas organizacji eventu firmowego wszystko musiało być dopięte na ostatni guzik. Firma zwróciła się do nas z prośbą o pomoc w przygotowaniu scenografii, która wyeksponuje markę i firmowe symbole oraz oznakuje przestrzeń. Kluczowe było stworzenie spójnej wizualnie aranżacji, która zapewni spektakularny efekt. Elementy musiały być nie tylko efektowne, ale także funkcjonalne i dostosowane do charakteru eventu. Dodatkowo mieliśmy przygotować rozległe stoisko-recepcję, gdzie uczestnicy wydarzenia będą odbierać swoje pakiety.

Wyzwanie

Najważniejszym wyzwaniem było zaprojektowanie sceny, która wyróżni przestrzeń i wzmocni identyfikację wizualną marki. Konstrukcja musiała być stabilna, ale też wygodna w montażu, aby można było ją sprawnie zamontować i dopasować do układu wydarzenia. Kolejnym ważnym elementem było również uzyskanie intensywnego efektu świetlnego, który podkreśli logo i branding DuoLife.

Działania

W realizacji projektu wykorzystaliśmy system Mframe oraz podświetlane kasetony LED:

  • Scena z kasetonów LED – imponująca konstrukcja wykonana z aż 8 kasetonów LMD o wymiarach 3x8 m stała się centralnym punktem wydarzenia. Podświetlane powierzchnie wyróżniały logo i kluczowe symbole marki.

  • System Mframe – stoisko modułowe mFrame z daszkiem, drabinkami do powieszenia kwiatków oraz kantorkami gospodarczymi.

Efekty

Scenografia z kasetonów LED skutecznie oznakowała wydarzenie, podkreślając tożsamość marki DuoLife. Świetlne tło stworzyło efektowną oprawę wizualną, a system Mframe zapewnił elastyczność i łatwość montażu. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii przestrzeń eventowa stała się spójna, rozpoznawalna i w pełni dostosowana do dynamicznego przebiegu wydarzenia. Z kolei stoisko-recepcja pozwalała uczestnikom łatwo zorientować się w nawigacji podczas eventu oraz wygodnie zarejestrować swoje uczestnictwo.

Podobne blogi
chevron
chevron